Ik loop het risico maar niet, ongeacht wat ze beweren.quote:
Neem dan een dual boot met Windows 7.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik loop het risico maar niet, ongeacht wat ze beweren.
Nu moet ik alleen nog dual boot met windows, want ik wil eindelijk wel eens weer need for speed, de Porsche versie spelen
Wat?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:28 schreef Copycat het volgende:
4us, toen knapte ik definitief af op Doe mMaar.
Usenet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als iemand nog wat nodig heeft (Office nederlandstalig kan niet meer, want software mag maar één keer besteld worden)
[ afbeelding ]
Voordat ik goed ga lezen, is dat een soort van vmware, want dat schijnt niet echt goed te werken met games.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:32 schreef Dementor het volgende:
@Teun, je hoeft trouwens geen dual boot te nemen voor games.
Die kun je ook onder Mac OS runnen met een applicatie.
http://www.winehq.org/
Je emuleert, vmware is veel zwaarder.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voordat ik goed ga lezen, is dat een soort van vmware, want dat schijnt niet echt goed te werken met games.
ga je gamen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voordat ik goed ga lezen, is dat een soort van vmware, want dat schijnt niet echt goed te werken met games.
windows dan heb je heel veel antivirus nodig.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik loop het risico maar niet, ongeacht wat ze beweren.
Nu moet ik alleen nog dual boot met windows, want ik wil eindelijk wel eens weer need for speed, de Porsche versie spelen
Onyx.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:36 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
windows dan heb je heel veel antivirus nodig.
Een goed programma voor je onderhoud is: Snow Leopard Cache Cleaner.
Ik draai OSX.
Komend weekend maar eens kijken, vanavond eerst familiebezoek en tegelijkertijd ouders van een appartement behorend bij het bejaardentehuis naar nu echt intern in een nieuw gebouw verhuizen. Drama, want alles moet mee en dat kan niet, want past nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je emuleert, vmware is veel zwaarder.
Ik heb op tweakers goede berichten over Wine gelezen i.c.m. de zwaardere spellen van dit moment.
Ja, ik heb gekeken naar Nod32, die hebben ze wel voor de Windowsomgeving maar gek genoeg zie ik het niet staan voor Mac machines.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:37 schreef Dementor het volgende:
@Teun
http://wiki.winehq.org/FA(...)07f7e44594757a6738e3
En onder Windows zou ik nod32 draaien, de rest van anti virus/spyware tools heb je dan niet meer nodig, ik weet ook niet hoe Bob daar bij komt.
Ik ben ooit eens bij iemand op bezoek geweest die alleen een bed, tv en een oude antieke kast in zijn kamertje had staan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Komend weekend maar eens kijken, vanavond eerst familiebezoek en tegelijkertijd ouders van een appartement behorend bij het bejaardentehuis naar nu echt intern in een nieuw gebouw verhuizen. Drama, want alles moet mee en dat kan niet, want past niet
Als ik dan een antivirus draaide met crossover/wine vond die honderden corrupte windowfiles.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:37 schreef Dementor het volgende:
@Teun
http://wiki.winehq.org/FA(...)07f7e44594757a6738e3
En onder Windows zou ik nod32 draaien, de rest van anti virus/spyware tools heb je dan niet meer nodig, ik weet ook niet hoe Bob daar bij komt.
Schoonmoeder wil verhuizen naar een aanleunwoning, maar ze heeft spullen voor tenminste 5 aanleunwoningen. En dan is er in diverse schuurtjes en een grote garage ook nog al het gereedschap etc. van mijn overleden schoonvader. Dus ik herken het drama.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Komend weekend maar eens kijken, vanavond eerst familiebezoek en tegelijkertijd ouders van een appartement behorend bij het bejaardentehuis naar nu echt intern in een nieuw gebouw verhuizen. Drama, want alles moet mee en dat kan niet, want past niet
Mijn lieve oude opaatje had op het eind van zijn leven de beschikking over een kamer met kitchenette en douche met toilet. In die kamer stond dus ook zijn bed. Een aparte slaapkamer was er niet, dat was alleen weggelegd voor echtparen. Overleed 1 van de twee dan moest de ander dus verhuizen naar een 1 persoonskamer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens bij iemand op bezoek geweest die alleen een bed, tv en een oude antieke kast in zijn kamertje had staan.
Die man heeft toen hij dusdanig klein moest gaan wonen heel veel de deur uit gedaan, nogal een onwaardig bestaan als je het mij vraagt.
Er zijn ook van die woningen waarbij zowel de keuken als de woonkamer zich in dezelfde ruimte bevinden dan zit je nog niet in de keuken op de bank naar de televisie in de woonkamer te kijken.
De ouderen van nu met te weinig geld op zak worden zo financieel voordelig mogelijk opgeborgen naar mijn idee.
Dat zet je wel aan het denken m.b.t. later.
Maar is deze dan slecht? Ik weet dat dus echt niet voor de Macquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:43 schreef Dementor het volgende:
@Teun,
http://www.eset.com/us/home/cybersecurity-for-mac
Hit op google.
Nod32 is o.a. door de sandbox 'technologie' enorm goed.
Dit gebouw is net vorige week opgeleverd. Ze komen nu volledig intern. Ruime kamer-keuken, ruime slaapkamer en nog een logeerkamer en een enorme doucheruimte plus een balkon/terras buiten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens bij iemand op bezoek geweest die alleen een bed, tv en een oude antieke kast in zijn kamertje had staan.
Die man heeft toen hij dusdanig klein moest gaan wonen heel veel de deur uit gedaan, nogal een onwaardig bestaan als je het mij vraagt.
Er zijn ook van die woningen waarbij zowel de keuken als de woonkamer zich in dezelfde ruimte bevinden dan zit je nog niet in de keuken op de bank naar de televisie in de woonkamer te kijken.
De ouderen van nu met te weinig geld op zak worden zo financieel voordelig mogelijk opgeborgen naar mijn idee.
Dat zet je wel aan het denken m.b.t. later.
Oh dat is wel fijn voor ze.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dit gebouw is net vorige week opgeleverd. Ze komen nu volledig intern. Ruime kamer-keuken, ruime slaapkamer en nog een logeerkamer en een enorme doucheruimte plus een balkon/terras buiten.
Ziet er echt fraai uit, ook die aparte ruimte met al die stopcontacten voor al die scootmobielen
IAntivirus wordt meestal aangeraden, maar dit zal ook wel een goed programma zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar is deze dan slecht? Ik weet dat dus echt niet voor de Mac
Er is op dat gebied nooit een duidelijke winnaar aangezien er iedere dag weer 'bedreigingen' bij komen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar is deze dan slecht? Ik weet dat dus echt niet voor de Mac
Dat is dus niet meer zo, zie bovenstaande post.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:00 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Voor de rest lopen antivirus programma's altijd achter de feiten aan want een antivrus wordt pas gemaakt als het virus zich al verspreid heeft.
vinden ze ook wel weer wat opquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is dus niet meer zo, zie bovenstaande post.
Dat doet elk serieus AV programma. Maar het is geen garantie, je blijft achter de feiten aanlopen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:02 schreef Dementor het volgende:
Het fijne van nod32 is dat d.m.v. heuristiek het gedrag wordt bekeken, wijkt dit af van het verwachte gedrag dan wordt er actie ondernomen.
Jep, je struikelt vaak over de rolstoelen, rollators en die scootmobielen. Dat is hier niet nodig. Wat ze dan nu weer niet hebben is een vensterbank en dat moet iedereen nu weten, want geen plek voor de planten, de fotolijstjes, etc.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn voor ze.
In de oudere serviceflats (in Rotterdam) is dat vaak een probleem, te weinig aansluitpunten op de hallen dus staan ze nood gedwongen in openbare ruimtes op de begane grond.
Nod32 doet het al jarenlang.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat doet elk serieus AV programma. Maar het is geen garantie, je blijft achter de feiten aanlopen.
Toch is het niet compleet waterdicht, want wij hebben af en toe wel degelijk last van virussenquote:
Dat heeft ook te maken met het feit dat Windows een gatenkaas is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toch is het niet compleet waterdicht, want wij hebben af en toe wel degelijk last van virussen
Dat schoonmaken met de meest rare middelen is dat iets wat oudere mensen vaker doen, ik had ooit een buurvrouw die het in haar hoofd had gehaald om een portiek te schrobben met pure ammoniak.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, je struikelt vaak over de rolstoelen, rollators en die scootmobielen. Dat is hier niet nodig. Wat ze dan nu weer niet hebben is een vensterbank en dat moet iedereen nu weten, want geen plek voor de planten, de fotolijstjes, etc.
En het schoonmaken vonden ze niet goed genoeg, daar huurden ze er altijd één voor in, ik ben benieuwd of dat hier ook nog mag en zo niet, hoe ze daar weer over gaan klagen.
In dat vorige appartement zat die ouwe van mij wekelijks zo ongeveer het hele portiek uit te boenen met chloor, op z'n knieën uren bezig om dat beton schoon te krijgen. Totdat hij een paar keer onwel werd (z'n hart is niet goed meer), daarna was dat over.
De boel met chloor schoonmaken was vroeger helemaal niet zo raar, maar toen boeide het ook nog niet dat het eigenlijk pure milieuvervuiling was als je dat sopje daarna liet weglopen in het putjequote:Op donderdag 16 juni 2011 16:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat schoonmaken met de meest rare middelen is dat iets wat oudere mensen vaker doen, ik had ooit een buurvrouw die het in haar hoofd had gehaald om een portiek te schrobben met pure ammoniak.
Een uur later stond de milieu politie op de stoep, iemand had waarschijnlijk onraad geroken.
Maar ze vallen wat mij betreft wel af als het gaat om het draaien van een goed pakket.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Klopt, maar dat verandert weinig aan het feit dat ze het ook al jaren gebruiken.
Avast is wel oke, dat is lightweight en snel. En de 'personal' versie is ook nog eens gratis.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:18 schreef Dementor het volgende:
Maar ze vallen wat mij betreft wel af als het gaat om het draaien van een goed pakket.
En weet je ook wanneer?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:31 schreef mootie het volgende:
Anderhalf uur later had ik een perfecte bloedruk en wist ik dat ik een prikje in mijn hand ging krijgen.
Je zou toch een wast verhoogde bloeddruk verwachten na dat langen wachtenquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:31 schreef mootie het volgende:
Anderhalf uur later had ik een perfecte bloedruk en wist ik dat ik een prikje in mijn hand ging krijgen.
Ja of je raakt een soort van hersendood en dan zakt hij weerquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zou toch een wast verhoogde bloeddruk verwachten na dat langen wachten
Doris Day en Andere stukken en Skunk waren inderdaad stukken beterquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:28 schreef Copycat het volgende:
4us, toen knapte ik definitief af op Doe mMaar.
Londen, Londen, Londenquote:
Daar wil ik een keer met Donald heenquote:
Hij is altijd laag, dus perfect is als ik opgefokt ben.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja of je raakt een soort van hersendood en dan zakt hij weer
Oei, dan zeker Barcelona. Echt een hele toffe stad is dat.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:50 schreef Deisyy het volgende:
Daar wil ik een keer met Donald heen![]()
Maar Parijs of Londen is met mijn dochter. 2 jaar geleden zijn we samen in Parijs geweest en dat was zo leuk, dus Parijs is een beetje van ons. En nu wilze wilde deze zomer graag weer een paar dagen samen, maar omdat we al naar Parijs hebben gedaan, dacht ik Londen of eventueel Barcelona.
Maar Londen valt af, want daar is ze 3 maanden geleden met haar vriend geweest en dat is net uit, dus......
Dat schiet lekker opquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, daar gaan ze nog over bellen... zucht...
Schiet niet echt opquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:49 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:50 schreef hondjes het volgende:
PARIJS...............
Londen is geen zak aan.
Ja dat kan ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is altijd laag, dus perfect is als ik opgefokt ben.
Barça it isquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Parijs of Londen is met mijn dochter. 2 jaar geleden zijn we samen in Parijs geweest en dat was zo leuk, dus Parijs is een beetje van ons. En nu wil ze deze zomer graag weer een paar dagen samen, maar omdat we al naar Parijs hebben gedaan, dacht ik Londen of eventueel Barcelona.
Maar Londen valt af, want daar is ze 3 maanden geleden met haar vriend geweest en dat is net uit, dus......
Dat is de voetbalclub.quote:
En Madrid?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Parijs of Londen is met mijn dochter. 2 jaar geleden zijn we samen in Parijs geweest en dat was zo leuk, dus Parijs is een beetje van ons. En nu wil ze deze zomer graag weer een paar dagen samen, maar omdat we al naar Parijs hebben gedaan, dacht ik Londen of eventueel Barcelona.
Of Praag, Berlijn of of ofquote:
Nog meer keuzesquote:
Ik ook, voor mij blijft Parijs nr1.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:53 schreef Deisyy het volgende:
En eigenlijk hou ik gewoon van Parijs![]()
De sfeer, de stinkende mensen in de metro, de Seine
Dan zou ik lekker weer terug gaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog meer keuzes![]()
En ja, hondjes Parijs is leuk, vooral ook omdat het een beetje van haar en mij is.
Nee, dus die staat dan ook op ons lijstje, want vorige keer hebben we lang niet alles gezien en gedaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan zou ik lekker weer terug gaan
Heb je Versailles ook gezien?
Ohh zeker doen, en de Thalys is ideaalquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dus die staat dan ook op ons lijstje, want vorige keer hebben we lang niet alles gezien en gedaan.
Ik denk toch dat het Parijs wordt, lekker 1e klas met de Thalys
De spiegelzaalquote:
Als je 1e klas reist heb je leuke aanbiedingen, voor ons zou het neerkomen op maar 6 euro meer dan 2e klasquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ohh zeker doen, en de Thalys is ideaal
Ja dat zou ik dan zeker doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je 1e klas reist heb je leuke aanbiedingen, voor ons zou het neerkomen op maar 6 euro meer dan 2e klas
Blij zijn ze vooral dat ze buren worden van een creche die ook in dat bejaardentehuis wordt gehuisvest. Allemaal feutjes in een soort van op elkaar gestapelde konijnenhokken, je moet er maar van houden. Zij wel dus!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:51 schreef hondjes het volgende:
Wat een geluk, dat je ouders een mooi appartementje hebben in het bejaardenhuis.
Geeft weer even rust.
Hee, dat lijstje ken ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als iemand nog wat nodig heeft (Office nederlandstalig kan niet meer, want software mag maar één keer besteld worden)
[ afbeelding ]
die foto van die man uit dat luik, is alweer 2 jaar geleden?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:53 schreef Deisyy het volgende:
En eigenlijk hou ik gewoon van Parijs![]()
De sfeer, de stinkende mensen in de metro, de Seine
Staat nog op mijn lijstjequote:
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
die foto van die man uit dat luik, is alweer 2 jaar geleden?
Ja, daar heb ik ook heul veul zin in. Ze zou met haar vriend gaan kamperen, maar dat was ineens klaar na 2 jaarquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Heks probeert me helemaal gek te maken.
quote:
Incl wenkbrauwen doen....en make up voor de bruiloft en ideeën voor mn kapsel danquote:
Deurtje verderquote:
Hoe is het met Duimelot?quote:
Ik zie Duimelot nooit. Maar die duikt misschien hier ook wel zo op.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet je maar aan haar vragen. Ik weet alleen dat ze een ander vriendje had.
Ik zou het niet weten, ik heb haar al meer dan een half jaar niet meer gezien of gesproken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zie Duimelot nooit. Maar die duikt misschien hier ook wel zo op.
http://www.upc.nl/klantenservice/meldingen_storingen/ ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:03 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
wat is dat een gezeik met UPC heb alleen ned 1 de rest moet ik bestellen staat er
Oh, dat heb ik met mijn zoon (de oudstequote:Op donderdag 16 juni 2011 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mis Brasilian wax in het rijtje. Of moet die D_K in de huwelijksnacht op de ontplofte mol??quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Incl wenkbrauwen doen....en make up voor de bruiloft en ideeën voor mn kapsel dan![]()
Al twijfel ik natuurlijk nog steeds of ik dat beter allemaal niet zelf ga doen
Zeg Coos...jullie hoeven niet alles te weten hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik mis Brasilian wax in het rijtje. Of moet die D_K in de huwelijksnacht op de ontplofte mol??
nergens meldingen staat er bedankt voor de link, maar ned 2 is nu al jezeera en heb gewoon AT5 enzo maar het verspringt steedsquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
http://www.upc.nl/klantenservice/meldingen_storingen/ ?
Gaat Laysa tijdens de huwelijksvoltrekking ook nog bevallen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik mis Brasilian wax in het rijtje. Of moet die D_K in de huwelijksnacht op de ontplofte mol??
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Even de stekker van de box eruit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nergens meldingen staat er bedankt voor de link, maar ned 2 is nu al jezeera en heb gewoon AT5 enzo maar het verspringt steeds
Mag het niet hopen voor D_K...dan is hij gelijk ook weduwnaarquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaat Laysa tijdens de huwelijksvoltrekking ook nog bevallen?
maar moet ik dan niet opnieuw een code invoeren of zoiets??quote:
nee gewoon alleen die stekker weer dr inquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar moet ik dan niet opnieuw een code invoeren of zoiets??
Die duikt steeds meer op op de verkeersborden hierquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Die duikt steeds meer op op de verkeersborden hier
[ afbeelding ]
Meer van dat gedoe. Echt grappig. Bassie en Adriaan achter het stuur. Ik zal even zoekenquote:
Vrolijkt de boel wel lekker opquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Meer van dat gedoe. Echt grappig. Bassie en Adriaan achter het stuur. Ik zal even zoeken
Gaaf!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:36 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Meer van dat gedoe. Echt grappig. Bassie en Adriaan achter het stuur. Ik zal even zoeken
schrok me helemaal de pleuris kreeg dat kastje niet eens meer aan, maar nee dus alleen ned 1 en disney en salto en regionale zenders snap er geen fuck vanquote:
Ja Fann had zo'n leuk topic daarover . Daar had ik ook al de borden geplaatst. Die in de sneeuw heb ik zelf gemaakt. Ik vind dat echt leuke "vadalisme"quote:
raarquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
schrok me helemaal de pleuris kreeg dat kastje niet eens meer aan, maar nee dus alleen ned 1 en disney en salto en regionale zenders snap er geen fuck van
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien is de bliksem ergens ingeslagen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
schrok me helemaal de pleuris kreeg dat kastje niet eens meer aan, maar nee dus alleen ned 1 en disney en salto en regionale zenders snap er geen fuck van
nee bel niks dan hang je half uur aan de lijn even afwachten want net had ik geen disney en nu weer welquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Misschien is de bliksem ergens ingeslagen.
Helpdesk bellen anders?
Nee dat lijkt me wel een schop voor haar topic !!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:46 schreef Toverheks het volgende:
Soury van dat verkeerslicht in osdorp een moslim die gaat oversteken ken je die|??? was bij de Osdorperban
Die barstten hier zo'n drie uur terug los. In alle hevigheid. Uiteraard net toen ik onderweg naar de douche van broer was. Nou ja, gelukkig was ik niet alweer onderweg naar huisquote:
Nienomaal.quote:
heb je link van dt topic??quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me wel een schop voor haar topic !!!!
Goed topic was dat inderdaad.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:44 schreef Soury het volgende:
Ja Fann had zo'n leuk topic daarover . Daar had ik ook al de borden geplaatst. Die in de sneeuw heb ik zelf gemaakt. Ik vind dat echt leuke "vadalisme"Niemand komt er ook aan het is gewoon te grappig
Kun je niet chatten met een medewerker?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:46 schreef Toverheks het volgende:
nee bel niks dan hang je half uur aan de lijn even afwachten want net had ik geen disney en nu weer wel
Ja deze ''Straatkunst'' daar had ik ook al wat foto's geplaatstquote:
Het is nu ook nog flink gaan onweren. En maar plensen en plensen, terwijl de zon schijnt. Maf land ditquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nienomaal.
En nog steeds is er watertekort in Nederland
Ja soms is het echt "hidden"zoals het zaag mannetje vlakbij het Leidseplein. Heb ik ook in het topic geplaatst. Ga je dan ook op route, zo ja neem je camera meequote:Op donderdag 16 juni 2011 18:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed topic was dat inderdaad.
Over drie weken is hier Hidden Beauty, een 'freestyle' tentoonstelling van street-art. Zowel twee- als driedimensionaal.
Goed gedaan kan het echt het straatbeeld verrijken, vind ik.
Ik ga er zeker heen. Met camera!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:58 schreef Soury het volgende:
Ja soms is het echt "hidden"zoals het zaag maanetje vlakbij het Leidseplein. Heb ik ook in het topic geplaatst. Ga je dan ook op route, zo ja neem je camera mee
Er staan hier ook gedichten in de stoeptegels, die zijn ook wel mooi. Ik neem mijn camera maar weer es meequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga er zeker heen. Met camera!
Het is in en rondom een oude textielfabriek. Goeie setting ervoor.
http://hiddenbeautyeindhoven.blogspot.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me wel een schop voor haar topic !!!!
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:16 schreef liesje1979 het volgende:
Beloofd is beloofd.mooi en heel veel plezier straks met je diploma uitreikingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Beloofd is beloofd.Leuk Lies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beloofd is beloofd.wat zie je dr mooi uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja die whaaaaaaaaaaaaaa een overstekende moslimquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Gevonden !!! Hahahahaha
Beloofd is beloofd.PlaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Die is al geweest en was tof. Heb 3 bossen bloemen staan hier.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooi en heel veel plezier straks met je diploma uitreiking
Beloofd is beloofd.Mooi ben je Liesje, fijne avond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
oke meid nou je hebt het verdiend hard geleerd en gewerktquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is al geweest en was tof. Heb 3 bossen bloemen staan hier.
Ik voel me oud als ik tassen aan de vlaggenpalen zie hangen. Al 20 jaarquote:
Je bent toch niet zoveel ouder dan ik?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik voel me oud als ik tassen aan de vlaggenpalen zie hangen. Al 20 jaar
Ja hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent toch niet zoveel ouder dan ik?
Oh tof! Ga je een opleiding doen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor.Maar wie weet hangt er weer een (laptop) tas aan mijn gevel volgend jaar
Beloofd is beloofd.Je ziet er mooi uit LiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel plezier. Al gehad
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Héél graag, ben er mee bezig maar de afwijzingen zijn best kut. Zelfs vanwegen mijn leeftijd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh tof! Ga je een opleiding doen?
Ah ok dan...je ziet er spuuglelijk uit...zo goedquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:38 schreef liesje1979 het volgende:
Jongens, ik heb het al achter de rug he? Lig uitgeteld op de bank met een wijntje en ga erg vroeg naar bed.
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik voel me oud als ik tassen aan de vlaggenpalen zie hangen. Al 20 jaar
Nee dat kan ik mij voorstellen dat je daar niet blij van wordt. En een thuisstudie?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Héél graag, ben er mee bezig maar de afwijzingen zijn best kut. Zelfs vanwegen mijn leeftijd.![]()
ROC heeft me om die reden afgeserveerd. Daar word je niet vrolijk van.
Ah, ok. Je hebt genoten dus. Slaap lekker straks.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:38 schreef liesje1979 het volgende:
Jongens, ik heb het al achter de rug he? Lig uitgeteld op de bank met een wijntje en ga erg vroeg naar bed.
Dat was omdat mensen mij veel plezier wensten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ah ok dan...je ziet er spuuglelijk uit...zo goed![]()
Je zag dr heel leuk uit
Owquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was omdat mensen mij veel plezier wensten.
Je weet wat er dan gaat gebeuren hè. Heel Twitter weet er zo van en zeg je baan maar vast vaarwelquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:41 schreef Deisyy het volgende:
Kutterdekut![]()
Ik heb net per ongeluk een mailtje naar iemand gestuurd waar die niet heen moest
Er zaten geen bijlagen bijquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Je weet wat er dan gaat gebeuren hè. Heel Twitter weet er zo van en zeg je baan maar vast vaarwel
Wat een verhaal is dat ook he, in het begin veranderde het van dag tot dagquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ooohhhh, ik was al bang dat je piemel erin stond!
Het gekke is, of nou ja best wel ok dus. Ik voel het zelf niet. Ik ben best wel happy, het zijn van die momenten dat je denk... ahhh sjesus een film van 1990 is oudquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Gisteren was mijn trouwdag en als ik zeg mijn hoeveulste voel ik me ook oud
Ja, wat een sufferd toch hè. Weer zo'n man met macht die zijn [ ] niet binnenboord kon houden en daardoor alles op het spel heeft gezet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:47 schreef Deisyy het volgende:
Wat een verhaal is dat ook he, in het begin veranderde het van dag tot dag
Oei was het intiemquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:41 schreef Deisyy het volgende:
Kutterdekut![]()
Ik heb net per ongeluk een mailtje naar iemand gestuurd waar die niet heen moest
Daar had ik het afgelopen weekend ook met iemand over, het lijkt wel of je wat makkelijker wordt en je minder druk maakt om onbelangrijke dingen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gekke is, of nou ja best wel ok dus. Ik voel het zelf niet. Ik ben best wel happy, het zijn van die momenten dat je denk... ahhh sjesus een film van 1990 is oudOf een liedje wat je luisterd en ook al 20 jaar oud is. Ach het is best leuk "go with the flow" Ik vermaak me wel
Hoe dom kan je zijn?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wat een sufferd toch hè. Weer zo'n man met macht die zijn [ ] niet binnenboord kon houden en daardoor alles op het spel heeft gezet.
Ja dat gaat het min of meer worden. Ik vrees wel dat ik geen disipline heb om dat te doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat kan ik mij voorstellen dat je daar niet blij van wordt. En een thuisstudie?
Dat wou ik ook net zeggen. Maar in dat forum kijken mensen zoveel terug, ik heb dat zelf niet zo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:50 schreef Deisyy het volgende:
Er is in 40+-forum ook een leuk topic over
Schiet heerlijk op dus.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar lurk ik ook welquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar had ik het afgelopen weekend ook met iemand over, het lijkt wel of je wat makkelijker wordt en je minder druk maakt om onbelangrijke dingen.
Er is in 40+-forum ook een leuk topic over
Neh, een verzoekje aan mijn schoonzus de vakantieannulering van mijn dochter in het Frans te vertalen, incl. de redenquote:
Nah ik vind het wel grappig en herkenbaar. Posten durf ik nog nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat wou ik ook net zeggen. Maar in dat forum kijken mensen zoveel terug, ik heb dat zelf niet zo.
Ah joh kom op. Ik durf het ook en ik ben nog niet voor fossiel uitgemaaktquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:55 schreef Soury het volgende:
Nah ik vind het wel grappig en herkenbaar. Posten durf ik nog niet
Dat heb ik ook niet, maar toch gehaald. Al is dat natuurlijk wel anders omdat ik naar school moest. Het scheelt al veel als je iets kiest wat je helemaal geweldig vindt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat gaat het min of meer worden. Ik vrees wel dat ik geen disipline heb om dat te doen
Ik ben nogal eenkennig op Fok! maar zelfs ik heb er gepostquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah ik vind het wel grappig en herkenbaar. Posten durf ik nog niet
Joh ik lurk het hele fok forum langs. Daar heb ik al lol van. Maar dat 40 forum heb ik pas ondekt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah joh kom op. Ik durf het ook en ik ben nog niet voor fossiel uitgemaakt
Beloofd is beloofd.OOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHH, mooi!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dan zie je coming out als oud wijf vanzelf wel verschijnenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:58 schreef Soury het volgende:
Joh ik lurk het hele fok forum langs. Daar heb ik al lol van. Maar dat 40 forum heb ik pas ondekt.
Ik zit nog steeds te denken op wie ik verliefd was als tiener. Ik was niet zo'n kousenpisser (zoals mijn zwager het zegt). Doe maar heb ik wel life gezien. Ja dat was best leukquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou dan zie je coming out als oud wijf vanzelf wel verschijnen
Het is vast heel erg als je hem bent vergetenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:15 schreef Soury het volgende:
Ik zit nog steeds te denken op wie ik verliefd was als tiener. Ik was niet zo'n kousenpisser (zoals mijn zwager het zegt). Doe maar heb ik wel life gezien. Ja dat was best leukMaar toen gingen mijn ogen ook naar een ander.
Ik had niks met "sterren" Wel met foute (te oude) vriendjesquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is vast heel erg als je hem bent vergeten
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, een verzoekje aan mijn schoonzus de vakantieannulering van mijn dochter in het Frans te vertalen, incl. de reden![]()
Ik klik op verzenden en denk nog ""wtf is Bob van Dijk?"" en weg istie
Ik op Nenaquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te denken op wie ik verliefd was als tiener. Ik was niet zo'n kousenpisser (zoals mijn zwager het zegt). Doe maar heb ik wel life gezien. Ja dat was best leukMaar toen gingen mijn ogen ook naar een ander.
Ik Bonoquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:45 schreef Toverheks het volgende:
kut klote UPC nou zijn ze helemaal van de pot gerukt, ned 1 die heb ik wel springt ook uit en hoppa een islamitische zender krijg ik ervoor terug
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:45 schreef Toverheks het volgende:
kut klote UPC nou zijn ze helemaal van de pot gerukt, ned 1 die heb ik wel springt ook uit en hoppa een islamitische zender krijg ik ervoor terug
Zonder bijlagenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:30 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
krijg ik dus een heel raar mailtje binnen...
Als ze boven wel alle zenders heeft dan ligt het waarschijnlijk aan de box....quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:50 schreef Toverheks het volgende:
heb een mail gestuurd, kan niet afgesloten wezen betaal netjes op tijd en huppelkutje boven heeft gewoon alle zenders, echt he schijtziek wordt ik van die dingen
ook en alle stekkers maar kreeg al een lief pm van iemand die hetzelfde had morgen maar ff bellen ga nu niet op mijn foon UPC bellen hang ik zo 10 minuten aan de lijn, laat hans morgenochtend wel even bellen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze boven wel alle zenders heeft dan ligt het waarschijnlijk aan de box....
Al geprobeerd de smartcard er even uit te halen en weer in te doen?
Als ik dat ballonnen nummer op de radio hoor gaat ie uitquote:
Ze is echt zo mooiquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:35 schreef Juud79 het volgende:
Ik voel me ook nog jong (ben ik ook nog best wel)....
En ik ben mama!![]()
![]()
En weer fijn thuis sinds gisteren, met het liefste en mooiste meisje...![]()
We hebben bedacht dat we haar online 'Lientje' noemen, dus gaarne deze naam gebruiken, ipv haar echt naam.![]()
Nu nog even bijkomen een paar weekjes. Gewoon bevallen en dan op het eind een KS gaan je niet in de koude kleren zitten. Ik voel me goed en herstel heel snel, maar zo'n buikwond is gewoon![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gauw neem een slok azijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:39 schreef Soury het volgende:
Wat een trots !!!!!!!!!!!!Shit ik word nog week
![]()
Lientje ? Bolle hop is hetquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze is echt zo mooi
En fijn te horen dat je buik hersteld, en 1 voordeel 6 weken geen stofzuiger aanraken
Geniet er maar van
Neuh, mooi rond bolletje door de KSquote:
Zet ik op de boodschappenlijstquote:
Juud ze is prachtig, en bolle hop werd ik door mijn broer en zus genoemd. Maar een pracht meisie !!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:35 schreef Juud79 het volgende:
En ik ben mama!![]()
![]()
We hebben bedacht dat we haar online 'Lientje' noemen, dus gaarne deze naam gebruiken, ipv haar echt naam.![]()
Nu nog even bijkomen een paar weekjes. Gewoon bevallen en dan op het eind een KS gaan je niet in de koude kleren zitten. Ik voel me goed en herstel heel snel, maar zo'n buikwond is gewoon![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als ik eerlijk ben is mijn huis leuker al zal ik best zo een stoel erbij willen hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:26 schreef Soury het volgende:
Heks je huis staat op Funda !!!
Opmerkelijke foto's van Funda #61
wat een schatje en oke Lientje al weet ik niet eens haar echte naam had een pm gestuurd maar ik hou het dan op lientjequote:Op donderdag 16 juni 2011 21:35 schreef Juud79 het volgende:
En ik ben mama!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk! Ik had ze al gezien toen Laysa ze liet zien! Ik denk nu ik toch online ben reageer ik ook even.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:35 schreef Juud79 het volgende:
En ik ben mama!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is prachtig! Steekt ze nou op die eerste foto met haar rechterhand een middelvinger op.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:35 schreef Juud79 het volgende:
En ik ben mama!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En je kan een trotse mama zijn en Dementor een trotse papaquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:35 schreef Juud79 het volgende:
En ik ben mama!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgens mij zie je alleen haar pinkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze is prachtig! Steekt ze nou op die eerste foto met haar rechterhand een middelvinger op.
Heerlijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:12 schreef Dementor het volgende:
Ze slaapt op haar eigen aankleedkussen tussen onze kussens in.
Dan ben je iig niet de enigequote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:17 schreef Toverheks het volgende:
goedemorgen.........hang aan de foon met UPC gemiddelde wachttijd is 11 minuten ppppfffttttttttt
Toevallig ook over het verwijderen van asbest?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:30 schreef Copycat het volgende:
Leuk pauzemuzakje eronder, zeker?
Ik ben een artikel over asbest aan het schrijven. Ook leuk ...
Die moet haar mond houden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heerlijk
En je hebt geen strafpunten van de kraamhulp gekregen?
Ja. Profiel over een gespecialiseerd bedrijf dat ook nog eens als eerste in de branche MVO-gecertificeerd is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:43 schreef Dementor het volgende:
Toevallig ook over het verwijderen van asbest?
Tis toch volgende week?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:51 schreef Copycat het volgende:
De BBQ-ers onder ons hebben het dit weekend niet echt getroffen met het weer. Alle regen die de afgelopen maanden niet viel, valt de komende dagen. Heeft de tent een afdakje om onder te schuilen?
Oh ja!quote:
Dat wordt komende week gestuct. En ook het plafond moet er nog inquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb stiekem ook gekeken![]()
Het wordt Cc, en lekker ruim, maar wat komt er onder je schuine dak=
plaats voor een bad(je)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb stiekem ook gekeken![]()
Het wordt Cc, en lekker ruim, maar wat komt er onder je schuine dak=
Zo'n schuine wand verkleint wel altijd, maar het maakt je badkamer toch net even anders en wat je zegt, volgens mij blijft het een flinke ruimte.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wordt komende week gestuct. En ook het plafond moet er nog in.
Aan die linkse kant komt toilet en wasmachine en rechts komt de wasbak met toebehoren. Die schuine wand verkleint het wel weer, maar voor mij is het nog steeds een badderbalzaal.
Hier nu ook, maar de verwachting is minder. Veel plezier bij het uitlaten of laat hij jou uit?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:43 schreef Copycat het volgende:
Het is hier nu wel mooi weer. Flink zonnig, in ieder geval. Mooi genoeg om over een uur of wat te pauzeren in het bos met het bakbeest van mijn broer.
Als we richting bos lopen, is het meer waar gaat die hond met dat vrouwke naartoe? De enthousiasteling sleurt me bijna mee als ik 'm niet strak houd. In het bos laat ik hem meteen los en gaat ie hutten bouwen en sleurt ie het liefst de grootste takken mee. Zo is hij na een uurtje wel afgepeigerd genoeg om zo mak als een lammetje weer mee huiswaarts te keren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:45 schreef beequeen het volgende:
Hier nu ook, maar de verwachting is minder. Veel plezier bij het uitlaten of laat hij jou uit?![]()
Aaaawwwwwwwwquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als we richting bos lopen, is het meer waar gaat die hond met dat vrouwke naartoe? De enthousiasteling sleurt me bijna mee als ik 'm niet strak houd. In het bos laat ik hem meteen los en gaat ie hutten bouwen en sleurt ie het liefst de grootste takken mee. Zo is hij na een uurtje wel afgepeigerd genoeg om zo mak als een lammetje weer mee huiswaarts te keren.
Het is zo'n schatje:
[ afbeelding ]
Lol. Mooi beest hoor. Dat is wel iets anders dan een teckel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:57 schreef Copycat het volgende:
Als we richting bos lopen, is het meer waar gaat die hond met dat vrouwke naartoe? De enthousiasteling sleurt me bijna mee als ik 'm niet strak houd. In het bos laat ik hem meteen los en gaat ie hutten bouwen en sleurt ie het liefst de grootste takken mee. Zo is hij na een uurtje wel afgepeigerd genoeg om zo mak als een lammetje weer mee huiswaarts te keren.
Het is zo'n schatje:
[ afbeelding ]
Zou het?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze zich zorgen zou maken over het welzijn van een baby dan doet ze dat echt niet
Haha, ik krijg opeens het idee om de badkamer onder water te zetten en het dan weg te laten door het putje rechts op de foto.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:29 schreef Copycat het volgende:
Voor Moots:
[ afbeelding ]
Even je hoofd draaien, want ik was weer aan het klungelen en kreeg 'm niet gedraaid. Dit was dus mijn totale badkamer. Een hokje van 2m bij 90 cm. Nu wordt het mijn inloopdouche en is er dit bijgetrokken:
[ afbeelding ]
Dan mogen ze lekker dicht tegen Teun aan kruipen rondom de kachel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:51 schreef Copycat het volgende:
De BBQ-ers onder ons hebben het dit weekend niet echt getroffen met het weer. Alle regen die de afgelopen maanden niet viel, valt de komende dagen. Heeft de tent een afdakje om onder te schuilen?
Dat is dan al lang weer verdampt en kan dus opnieuw vallen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja!
![]()
Dan komt dat even mooi uit! Dan kan alles wat dit weekend gaat vallen, dat weekend niet meer vallen.
Ga jij dit weekend naar India?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:16 schreef Marrije het volgende:
Het maakt mij niks uit, want toch niet in NL
Wat een hompiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:05 schreef Copycat het volgende:
Hij begon zo:
[ afbeelding ]
Een huisdier verliezen is enorm verdrietig en die pijn slijt langzaam.
Even een raampje openzetten!quote:
Ook al snel.quote:
Dit weekend? Geenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook al snel.
En naar welk buitenland ga je dit weekend?
Dan begreep ik je verkeerdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dit weekend? Geen![]()
Cc, nee, een andere grote stad
Maar ze zeggen altijd dat dat een ander soort warmte is (landklimaat) dan wij hier hebben, en dat je daar minder last van hebt dan van de onze.quote:
Heerlijk, ik zie het helemaal voor me.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:56 schreef Marrije het volgende:
Dat is zo, maar op het warmste punt van de dag ga ik niet lopen shoppenDan zit ik 'thuis' met een ventilator aan.
is allemaal weer geactiveerd of zoietsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:38 schreef Copycat het volgende:
Om tien uur gaat de gratis chat van UPC open, Toverheks.
Bij het nieuw gebouwde bejaardentehuis waar mijn ouders nu in zitten heeft KPN de verkeerde kabel het gebouw in getrokken. Resultaat: niemand heeft daar een werkende telefoon. (zou gisteren werkend zijn).quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is allemaal weer geactiveerd of zoiets
belachelijk ze hebben toch telefoon nodig alles draait om de centenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij het nieuw gebouwde bejaardentehuis waar mijn ouders nu in zitten heeft KPN de verkeerde kabel het gebouw in getrokken. Resultaat: niemand heeft daar een werkende telefoon. (zou gisteren werkend zijn).
Nu zou je denken dat ze dat dan snel herstellen, maar nee, ik zag gisteren een brief waarin stond dat men daar vanaf 15 juli weer over kon beschikken (ze wachten eerst totdat de bestrating is opgeleverd, want dan kunnen ze de straat opbreken om een nieuwe kabel te trekken, wel zo handig)
Dan is een wachttijd van 10 minuten bij UPC een peulenschil en een betere service dan die van KPN.
En dus moet jij nu op zoek naar een prachtig cadeautje voor een prachtig kindjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:26 schreef Copycat het volgende:
Wat een prachtig geboortekaartje lag er op de deurmat!
Prachtig kind, prachtig kaartje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |