Dit topic is ook voor mensen die het wel mooi vindenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:10 schreef BunnyCookii het volgende:
Ik snap dan ook niet dat veel mensen dit niet mooi kunnen vinden.
En die tekeningen die overlopen op de grond, waar het lijkt dat je er in kan vallen idd.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:28 schreef boyv het volgende:
Van die 3d-spraykunsten zijn helemaal de bom.
omdat ik er toch weer langs kwam vandaag toch nog even de twee andere kantenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:06 schreef anufri het volgende:
Maar vandaag ben ik er dus maar eens helemaal omheen gelopen, en zelfs dit
''electriciteitshuisje??'' of wat het dan ook is, is prachtig beschilderd.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
hmmm... jammer dat ik niet alle kanten op de foto heb gezet...
Deze foto's zijn dus allemaal vandaag gemaakt in Amsterdam.
ik zie dat ik nog 1 foto vergeten was...quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:37 schreef anufri het volgende:
Oud Hollandsch beschilderd zeildoek ...
vlakbij CS te Amsterdam.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zo... dit was wat ik vandaag tegenkwam,ik moest van A naar B en ik ben geen meter
afgeweken van mijn route.
en nu jullie...
Ik helemaal blij dat er eindelijk iemand in mijn topic heeft gepost, is het iemandquote:Op zaterdag 20 november 2010 02:58 schreef tjoptjop het volgende:
Als je het maar niet op je eigen pand doet
[ afbeelding ]
http://www.parool.nl/paro(...)racht-moet-weg.dhtml
Jammer dat nu net dat weg moet.
Ik heb vrij weinig met graffiti omdat ik dat echt het toonbeeld van verpaupering vind.
Dat zou ik heel leuk vinden !quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:11 schreef wyccie het volgende:
Leuk topic, al zie ik graag meer werk zoals van Banksy.
Vanavond zal ik ook een foto laten zien (ook graffitti). Nu werk en zo.
AH... Nijmegen, leuk om te wetenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:05 schreef wyccie het volgende:
In Nijmegen.
Eigenlijk weet ik niet echt of het onder straatkunst valt zoals jij het bedoelt, want het is niet origineel. Misschien had je het al gezien, het is "Amandelbloesem" van Van Gogh.
Ik werd er gewoon zo blij van. Mooie opknapbeurt.
En het is dus niet de graffitti die ik eigenlijk wilde laten zien. Die vond ik bij nader inzien toch niet zo mooi
Bij Boulevard wel. Was net een item over Hollandse street art. En uiteraard ook met veelvuldig Banksy in de reportagequote:
ja maar zo kan ik het ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij Boulevard wel. Was net een item over Hollandse street art. En uiteraard ook met veelvuldig Banksy in de reportage.
De boodschap vind ik ook altijd mooi mee te maken in dit soort dingen. Banksy nooit zelf gezien maar ik vind het zo geniaal dat ik ze moest posten in dit topic. De huizen waar zn werk op staan zijn ook instant in prijs omhoog geschoten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:36 schreef anufri het volgende:
[..]
ja maar zo kan ik het ook![]()
OP lezen mensen !!!! please..... dat is veel leuker
Banksy is hoofdzakelijk Londen. Tenminste voor zover ik weet....quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:32 schreef anufri het volgende:
WAUW !!!
Zijn dat eigengemaakte foto's en met eigen ogen gezien?
en waar dan?
leest niemand mijn OP
Nah... het is ook wel heeeeeeeel erg mooi dus ik vergeef jequote:Op dinsdag 23 november 2010 19:41 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
De boodschap vind ik ook altijd mooi mee te maken in dit soort dingen. Banksy nooit zelf gezien maar ik vind het zo geniaal dat ik ze moest posten in dit topic. De huizen waar zn werk op staan zijn ook instant in prijs omhoog geschoten.
Mooie is dat het ook heel lang niet bekend is geweest wie het nou daadwerkelijk is, geen idee of ze het nu al wel weten inmiddels...
Leuk en goed topic!
Google Banksy... ik ben geen kunstliefhebber maar het maatschappelijk kritische vind ik ongelofelijk fantastisch!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:56 schreef anufri het volgende:
[..]
Nah... het is ook wel heeeeeeeel erg mooi dus ik vergeef je
Jezus kerel, doe niet zo krampachtig. Als je niet iets van 'zelf gefotografeerde' in de titel zet dan kan je dit wel verwachten. Voor de rest zijn het hier bijna alleen maar kwaliteitsposts. Dat jij het zo leuk vind om alles wat je tegenkomt op straat meteen te fotograferen, wil niet zeggen dat iedereen er zoveel om geeft.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:23 schreef anufri het volgende:
Oke dit was een leuke poging tot...
mislukt dus
Topic is verder voor jullie !
Have Fun !
Kijk jij hebt het WEL begrepenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het oorspronkelijke idee van het topic wel leuk.
Ik heb wat foto's van het stationsplein van Delft, een paar teksten die ik heel leuk vond, maar door de renovatie zijn die gebouwen inmiddels gesloopt.
Het stelde kunstzinnig gezien weinig voor, maar ik vond het altijd leuk thuiskomen.
De foto's heb ik uit een wazig pdfje moeten plukken, de oorspronkelijke kan ik niet vinden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(De achtergrond was gewoon een effen muur, ik was weer eens in een creatieve bui toen ik dit maakte)
Daarna werd het allemaal nog mooier. Deze foto's zijn niet van mezelf, maar wel door mij gezien, telt dat ook?
Dit is hetzelfde stuk waar bovenstaande foto's gemaakt zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De gebouwen werden een paar maanden voor de sloop blauw geverfd, leuke actie: Blauwe straat
[ afbeelding ]
Inmiddels gesloopt dus.
Er is nu een tijdelijke fietsenstalling (hoewel minimaal 5 jaar niet heel tijdelijk is) die er ook mooi uit ziet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet zo spectaculair als hierboven, maar wel zelf waargenomen.
Ik vind dat er prachtexemplaren tussen zitten...quote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind het oorspronkelijke idee van het topic wel leuk.
Ik heb wat foto's van het stationsplein van Delft, een paar teksten die ik heel leuk vond, maar door de renovatie zijn die gebouwen inmiddels gesloopt.
Het stelde kunstzinnig gezien weinig voor, maar ik vond het altijd leuk thuiskomen.
De foto's heb ik uit een wazig pdfje moeten plukken, de oorspronkelijke kan ik niet vinden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(De achtergrond was gewoon een effen muur, ik was weer eens in een creatieve bui toen ik dit maakte)
Daarna werd het allemaal nog mooier. Deze foto's zijn niet van mezelf, maar wel door mij gezien, telt dat ook?
Dit is hetzelfde stuk waar bovenstaande foto's gemaakt zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De gebouwen werden een paar maanden voor de sloop blauw geverfd, leuke actie: Blauwe straat
[ afbeelding ]
Inmiddels gesloopt dus.
Er is nu een tijdelijke fietsenstalling (hoewel minimaal 5 jaar niet heel tijdelijk is) die er ook mooi uit ziet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet zo spectaculair als hierboven, maar wel zelf waargenomen.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:35 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
In een straat Oud West Amsterdam
zal ik voor alle mensen die dit topic niet snappen gewoon effe de link van Banksyquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:38 schreef beatrijs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |