Dit zijn overigens wel opmerkingen die aansluiten op het profiel geschetst in de OP.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik begrijp geloof ik niet helemaal hoe je op deze reactie komt. Zal wel een gebrek aan IQ zijn.
Denk je soms dat dit over jou gaat, zo belangrijk ben jij nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:28 schreef Taurus het volgende:
Ik heb nooit beweerd een feministe te zijn. Wat een frustratie in dit topic zeg, ik heb wel wat losgemaakt zo te zien. Ongesteld, heren?
Kijk maar eens in R&P, je pikt de moderne "feministen" er zo uit, altijd extreme adviezen...kunnen nooit onderbouwen waarom ze dat denken en het ligt altijd aan de anderquote:
En als je goed de OP leest zit er ook een geheime boodschap inquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:21 schreef Rivalo het volgende:
Ik vind trouwens dat dit één van de meest terechte en meest onderbouwde klacht is van de laatste tijd. Zegt trouwens ook wel wat over het niveau de laatste tijd in KLB.
Hint?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:24 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
En als je goed de OP leest zit er ook een puzzel in
Het begint met een hoofdletter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan zeik jij over een vrouw die af en toe aan je vraagt om het vuilnis buiten te zetten.![]()
Een vrouw kan nooit superieur zijn aan de man en andersom ook niet. Daarom zijn er ook mannen EN vrouwen. Anders kon iedereen toch net zogoed man zijn?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:50 schreef Shalimar het volgende:
[..]
tuurlijk, maar velen durven niet toe te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |