en waarom¿ Zie niks verkeerd.quote:
Neejoh dat doen die moderne feministen niet joh, daar hebben ze niets aan! alleen de voordelen en niet de nadelen is het deviesquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:15 schreef Shinji-Ono het volgende:
Heb OP niet gelezen maar ben het wel met je eens.
Modern feministen in Nederland, over Nederland is gewoon heel erg super zwaar hypocriet.. Ga dan lekker voor je zusters in de moslim landen protesteren, die hebben er wel recht op.
Modern feminisme bestaat sowieso niet in Nederland.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:15 schreef Shinji-Ono het volgende:
Heb OP niet gelezen maar ben het wel met je eens.
Modern feministen in Nederland, over Nederland is gewoon heel erg super zwaar hypocriet.. Ga dan lekker voor je zusters in de moslim landen protesteren, die hebben er wel recht op.
Waar, maar tochquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Modern feminisme bestaat sowieso niet in Nederland.
Dan zijn het eigenlijk geen feministen maar gewoon zeurkousen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:18 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Neejoh dat doen die moderne feministen niet joh, daar hebben ze niets aan! alleen de voordelen en niet de nadelen is het deviessneue types die "vrouwen"
ah, een feministquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:59 schreef Alicey het volgende:
Haha, TS kan geen normale vriendin vinden.
Wie wil nou een normale vriendin?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:59 schreef Alicey het volgende:
Haha, TS kan geen normale vriendin vinden.
TS, kennelijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Wie wil nou een normale vriendin?
Waarom denk jij dat ik geen vriendin heb?quote:
Omdat je er moeite mee hebt om er een te vinden die afwijkt van de beschrijving die je in de OP geeft.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:02 schreef mymoodfentje het volgende:
Waarom denk jij dat ik geen vriendin heb?
Denk je soms dat jij en jouw sociale kring representatief zijn voor alle vrouwen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat je er moeite mee hebt om er een te vinden die afwijkt van de beschrijving die je in de OP geeft.
Ik begrijp geloof ik niet helemaal hoe je op deze reactie komt. Zal wel een gebrek aan IQ zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:13 schreef mymoodfentje het volgende:
Denk je soms dat jij en jouw sociale kring representatief zijn voor alle vrouwen?lol.
TS is een deskundigequote:Op donderdag 16 juni 2011 17:12 schreef mymoodfentje het volgende:
Weet je wat nog een erger bijverschijnsel is van die zogenaamde "feministen", ze denken aan iedereen altijd over elk fking relatieprobleempje advies te kunnen geven. Want in het hoofdje van deze vrouwen zijn ALLE mannen hetzelfde, dus kunnen ze altijd hetzelfde advies geven![]()
en dan geven ze advies aan andere vrouwen over hoe te doen in hun relatie, en het zijn ALTIJD dramatische extreme adviezen in de vorm van; ZOEK JE TOCH EEN ANDER! JIJ HEBT OOK BEHOEFTES! ipv een normaal advies dat zo gaat van joh misschien moet je eens met hem praten, en dan goed timen, dus niet na de seks en niet als hij net binnenkomt van werk of als hij net wil gaan eten. Gewoon goed timen en dan kan je gewoon praten en dan komt het wel goed.
Welnee, ELKE man is een laag wezen en moet je zo behandelen dat hij precies doet wat jij wiltof anders dreigen met relatiebreuken of iets anders extreems
Dit zijn overigens wel opmerkingen die aansluiten op het profiel geschetst in de OP.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik begrijp geloof ik niet helemaal hoe je op deze reactie komt. Zal wel een gebrek aan IQ zijn.
Denk je soms dat dit over jou gaat, zo belangrijk ben jij nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:28 schreef Taurus het volgende:
Ik heb nooit beweerd een feministe te zijn. Wat een frustratie in dit topic zeg, ik heb wel wat losgemaakt zo te zien. Ongesteld, heren?
Kijk maar eens in R&P, je pikt de moderne "feministen" er zo uit, altijd extreme adviezen...kunnen nooit onderbouwen waarom ze dat denken en het ligt altijd aan de anderquote:
En als je goed de OP leest zit er ook een geheime boodschap inquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:21 schreef Rivalo het volgende:
Ik vind trouwens dat dit één van de meest terechte en meest onderbouwde klacht is van de laatste tijd. Zegt trouwens ook wel wat over het niveau de laatste tijd in KLB.
Hint?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:24 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
En als je goed de OP leest zit er ook een puzzel in
Het begint met een hoofdletter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan zeik jij over een vrouw die af en toe aan je vraagt om het vuilnis buiten te zetten.![]()
Een vrouw kan nooit superieur zijn aan de man en andersom ook niet. Daarom zijn er ook mannen EN vrouwen. Anders kon iedereen toch net zogoed man zijn?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:50 schreef Shalimar het volgende:
[..]
tuurlijk, maar velen durven niet toe te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |