Excuses, ik zal m'n niveau even verlagen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:41 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Ho ho, niet te specifiek he, we zijn hier aan het generaliseren.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Excuses, ik zal m'n niveau even verlagen.
Nou vrouwen mogen wel afhankelijk zijn van de man. Dat is normaal.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:44 schreef mymoodfentje het volgende:
Daarnaast is het wel zo dat parttimers minder verdienen, en als 75% van de vrouwen parttime werkt zullen zij dus minder inbrengen en is de kans dus groter dat zij snoepen van het salaris van de man en derhalve dus afhankelijk zijn van de man. Dus moeten zij zich ook zo gedragen.
Zo zien FOK!mannen dat over het algemeen niet. Die denken dat het huishouden en opvoeding van de kinderen geen tijd kostquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:46 schreef Wing het volgende:
[..]
Nou vrouwen mogen wel afhankelijk zijn van de man. Dat is normaal.
Man zorgt voor geld, vrouw zorgt voor kinderen + huishouden. Als ze parttime werkt, mag je al blij zijn, vind ik dan
Wat een hel is dat!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:50 schreef Suphomes het volgende:
Mannen die niet middels rechtstreekse betaling aan hun gerief komen![]()
Mannen die het kort en pittige kapsel niet aan zien komen dankzij hormonen![]()
Celibate Getrouwde mannen
zo is dat godverdommequote:
Gewoon niet gaan samenwonen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:44 schreef mymoodfentje het volgende:
Daarnaast is het wel zo dat parttimers minder verdienen, en als 75% van de vrouwen parttime werkt zullen zij dus minder inbrengen en is de kans dus groter dat zij snoepen van het salaris van de man en derhalve dus afhankelijk zijn van de man. Dus moeten zij zich ook zo gedragen.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:46 schreef Wing het volgende:
[..]
Nou vrouwen mogen wel afhankelijk zijn van de man. Dat is normaal.
Man zorgt voor geld, vrouw zorgt voor kinderen + huishouden. Als ze parttime werkt, mag je al blij zijn, vind ik dan
Luister als vrouwen gewoon thuis willen blijven en voor de kinderen willen zorgen is dat ook goed, maar wel die grote nep feministische bek dan even dicht he. Dan ben je gewoon huisvrouw en dan is het eten klaar als ik thuis kom. Stel dat je als man voor de kinderen wil zorgen, dan kan dat al niet want ja nee dat doen vrouwen hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo zien FOK!mannen dat over het algemeen niet. Die denken dat het huishouden en opvoeding van de kinderen geen tijd kost
En dan die kerels die ernaast lopenquote:
Fag alert.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:02 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
[..]
Luister als vrouwen gewoon thuis willen blijven en voor de kinderen willen zorgen is dat ook goed, maar wel die grote nep feministische bek dan even dicht he. Dan ben je gewoon huisvrouw en dan is het eten klaar als ik thuis kom. Stel dat je als man voor de kinderen wil zorgen, dan kan dat al niet want ja nee dat doen vrouwen hoordiscriminatie zeg ik je
en waarom¿ Zie niks verkeerd.quote:
Neejoh dat doen die moderne feministen niet joh, daar hebben ze niets aan! alleen de voordelen en niet de nadelen is het deviesquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:15 schreef Shinji-Ono het volgende:
Heb OP niet gelezen maar ben het wel met je eens.
Modern feministen in Nederland, over Nederland is gewoon heel erg super zwaar hypocriet.. Ga dan lekker voor je zusters in de moslim landen protesteren, die hebben er wel recht op.
Modern feminisme bestaat sowieso niet in Nederland.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:15 schreef Shinji-Ono het volgende:
Heb OP niet gelezen maar ben het wel met je eens.
Modern feministen in Nederland, over Nederland is gewoon heel erg super zwaar hypocriet.. Ga dan lekker voor je zusters in de moslim landen protesteren, die hebben er wel recht op.
Waar, maar tochquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Modern feminisme bestaat sowieso niet in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |