abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98412312
Aaaah, Harry, schattig is dat, he? Lente probeert gewoon mn tiet eruit te graaien tegenwoordig...

Da's een goeie, Wup!
pi_98412896
Gooi ik er nog even een kolfrecord (voor mij) in: 210 cc vanochtend, nog geen 4 uur na de prima kolfsessie daarvoor. Meer rust en minder stress heeft allerlei fijne neveneffecten. Ik heb ook het idee dat de syntocinon wat helpt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98413002
Fijn! Flinke sloot ook, 210.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 20 juni 2011 @ 15:15:07 #179
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_98413382
Ik heb vanochtend voor het eerst een borst gekolfd. Ze kwam na 2 uur alweer en wou maar een borst, dus het leek me wel een geschikt moment om eens de andere borst te kolven.
En hoppa 50 cc in een flesje, die kan manlief nu ergens op de dag (of nacht) een keer geven.

Nog een vraagje....
Lientje wil vaak begin vd nacht goed drinken, zeg maar rond 0.00 uur ergens, daarna is ze vaak rond 02.30 wakker en rond 04.30 ongeveer, de beide keren is het aanhappen/loslaten/mopperen, druk doen, uiteindelijk een paar slokken drinken, maar eigenlijk wil ze alleen een schone broek en heel lang onze/mijn pink. Gerust drie kwartier voordat ze weer slaapt. Ik heb het idee dat het vooral onrust is en kramp, ze wil dan ook niet op haar kussen liggen tussen ons in, maar alleen maar tegen mijn borst/zijkant aangekrult slapen.

Om 06.30 wil ze dan wel weer drinken en tankt ze zich helemaal vol...
De rest vd dag komt ze om de 3 uur ongeveer en verloopt de voeding ook normaal.

Eigenlijk zit er dan dus een te lange tijd tussen voedingen, ik vraag me af of dat kwaad kan.
En herkent een van jullie haar gedrag en wat zou ik er nog aan kunnen doen, ik heb wel infacol in huis, maar om dat nu te geven terwijl het overdag zo goed gaat vind ik een beetje zonde....
pi_98413390
Ze drinkt volgens mij ook reteveel, maar dan wel over veel voedingen verspreid. Het kolven kost me minder werk. :+

En waar ze het laat? Ik vind haar nog steeds heel fijntjes. Dat heeft ze in ieder geval niet van mij...
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 20 juni 2011 @ 15:23:47 #181
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_98413840
Bram krijgt ook geen koemelk, want hij lust het niet. Maar ik zorg altijd voor vervangend zuivel (kaas, yoghurt of andere toetjes en een enkele keer chocolademelk of yoghurtdrink)

edit: er was nog een pagina :@
Claudia, wat een mooie kolfopbrengst. Ik was vanochtend al blij met 130cc :{
Juud, klinkt als mamahonger en idd een beetje krampjes 's nachts

[ Bericht 52% gewijzigd door Sugarsnap op 20-06-2011 15:29:12 ]
  maandag 20 juni 2011 @ 16:23:27 #182
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98416619
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:49 schreef Ssserpente het volgende:
Aaaah, Harry, schattig is dat, he? Lente probeert gewoon mn tiet eruit te graaien tegenwoordig...

Da's een goeie, Wup!
Had ze dat niet van d'r moeder? O-)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 20 juni 2011 @ 20:34:01 #183
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98429274
even trots binnen komt ploffen :@
Op MIJN melk O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 20 juni 2011 @ 21:57:31 #184
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98434705
Claudia wat een opbrengst :o

Juud, ik begreep op een gegeven moment dat je tijdens krampjes beter even niet kan voeden omdat ze er dan langer last van kan hebben. Ik weet alleen niet of dit echt waar is. Het kan best zijn dat als je haar de eerste keer lekker knuffelt en ze weer slaapt ze de 2de keer wel lekker drinkt. Zolang er niet langer dan 5 uur tussen zit (toch?) lekker laten gaan.

Nathan heeft vanmiddag geen bv gehad maar thee :o en hij vond het prima. Hij dondert al weken tijdens de middag voeding tussen 2.30 en 4.30 maar goed, mijn stelregel was, pas iets minderen als hij doorslaapt. Aangezien ik er niet van uit ga dat Nathan ooit gaat doorslapen maar es gekeken wat hij ervan vind om 's middags samen fruit te eten gevolgd door thee drinken (normaal was bv en dan fruit eten). Ik dacht, als hij het niets vind krijgt ie gewoon. Nou, hij wilde vaak op mn arm (maar dat wil hij op het moment 24 uur per dag) en verder gaf hij ook helemaal niet aan te willen drinken bij mij. Voelde wel onwennig, net als de eerste keer een flesje kv, dat was ook zo'n raar moment. Maar goed, even kijken hoe we het morgen gaan doen.
pi_98435567
Mooie curve DJMO!
Ik kan me goed voorstellen dat dat even vreemd heeft gevoeld pessie. Grappig dat hij het lekker vond, Emma wil nog steeds niks anders dan melk of water :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 20 juni 2011 @ 22:21:50 #186
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98436614
die vier maanden dip .. is die nou ná de vier maanden, of voor de vier maanden te zien op de curve? Want we lopen tegen de 4 maanden aan nu, en z'n curve lijkt omhoog te gaan ipv te dippen??
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

maandag 20 juni 2011 @ 22:23:32 #187
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_98436749
Mooie curve DJMO! :)
Vraagje: kan je domperidon ook doen met 2x10? Ik deed vanmiddag een pil en prompt had ik weer een lektiet :o :')

En waar kon je dat spul goedkoop bestellen?

En ja, nu heb ik werkelijk alle bv-gerelateerde problemen gehad ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 20 juni 2011 @ 22:57:16 #188
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98439158
is dat niet gedeeltelijk een placeboeffect (geweest) vraag ik me dan af Davina .. (die domperidon van vanmiddag dan bedoel ik) .

Overigens heeft Geert h ier een slaapavond :? Normaal is hij 's avonds niet stil te krijgen, behalve aan de borst, nu ligt hij eigenlijk al sinds het eten te pitten, na de voeding van kwart over vijf en rond 7 en 9 uur een voeding.. (hij kwam wel netjes om de twee uur moet ik zeggen)

pi_98439200
Ik weet niks van domperdom Davinia, wel balen dat je dipt!

DJMO, als het goed is zie je niks van de viermaandendip op de WHO-curve, dat is namelijk een dip in de TNO-curve omdat kindjes die borstvoeding krijgen rond die tijd gemiddeld minder hard gaan groeien t.o.v. kindjes die kunstvoeding krijgen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 20 juni 2011 @ 23:00:55 #190
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98439358
Dus dan zou hij moeten gaan dippen na de vier maanden op de curve van het CB Jore? Want ik wil dus absoluut geen woord horen over bijvoeden etc omdat hij zou dippen en het zgn. nodig zou hebben. ik denk er dan over om de who curve uit te printen en mee te nemen. (ik heb de ervaring met dit cb en jan nog vers in m'n geheugen liggen)

pi_98439584
Dat zou ik doen ja, maar als het goed is weten ze dat wel op het cb. En anders zeg je ja en amen, kom je met 5,5 maand weer en dan is het al bijna tijd voor de bijvoeding :P
  dinsdag 21 juni 2011 @ 18:27:59 #192
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_98472803
Op het CB vorige keer zat K netjes op de curve, ik heb nu de WHO curve ingevuld en zit hij er qua gewicht net ietsjes onder.

Als ik trouwens naar het weeguurtje ga, meten ze m dan ook? Weet iemand dat?
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:38:36 #193
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98475747
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 18:27 schreef J-net het volgende:
Op het CB vorige keer zat K netjes op de curve, ik heb nu de WHO curve ingevuld en zit hij er qua gewicht net ietsjes onder.

Als ik trouwens naar het weeguurtje ga, meten ze m dan ook? Weet iemand dat?
Bij ons wel, anders gewoon even vragen. Kleine moeite als hij daar toch al bloot ligt ;)
pi_98544594
Gekolfde melk, hoe lang moet dat ook weer in de magnetron? 100 cc op 900 watt.
30 sec ofzo? moet het er dan nog tussendoor uit enzo om te schudden?
:)
pi_98545020
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:11 schreef mignonne het volgende:
Liever niet in de magnetron ;) Dan gaan de voedingsstoffen verloren.. Je kan het beter even opwarmen in een bak warm water ;)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_98545046
oh ik had begrepen dat het tegenwoordig best in de magnetron kon/mocht.
T is voor mn pa, hij komt oppassen. Hoe makkelijker de bereiding enzo, hoe prettiger voor hem, dat idee, hij heeft graag hele concrete instructies :P
:)
  Moderator donderdag 23 juni 2011 @ 10:31:59 #197
5428 crew  miss_sly
pi_98545085
In ieder geval wel even goed schudden ook tussendoor ivm hit spots :)
Op borstvoeding.com staat een schemaatje volgens mij.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:59:58 #198
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98545838
Mignonne, ik las eerst alleen "'t is voor mn pa" :') .

Maar zeker als een ander het doet zou ik zeggen een bak heet water. Wanneer mn schoonzusje komt moet het ook in een bak heet water, manlief en ikzelf doen wel magnetron. Liever wat te koud dan te warm.
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:53:02 #199
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98547626
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:11 schreef mignonne het volgende:
Ik doe het op 300 watt in de magnetron
dan moet je iets langer warmen maar het verwarmd minder snel in pieken.
Ik geloof 100cc in 1,5 of 2 minuten met elke halve minuut even zwenken.
pi_98549277
quote:
2s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:53 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik doe het op 300 watt in de magnetron
dan moet je iets langer warmen maar het verwarmd minder snel in pieken.
Ik geloof 100cc in 1,5 of 2 minuten met elke halve minuut even zwenken.
Ja zo dus, dus je haalt er geen tijdwinst mee.. Vandaar dat ik meteen zeg bakje warm water net zo makkelijk en net zo snel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')