Claudia wat een opbrengst
Juud, ik begreep op een gegeven moment dat je tijdens krampjes beter even niet kan voeden omdat ze er dan langer last van kan hebben. Ik weet alleen niet of dit echt waar is. Het kan best zijn dat als je haar de eerste keer lekker knuffelt en ze weer slaapt ze de 2de keer wel lekker drinkt. Zolang er niet langer dan 5 uur tussen zit (toch?) lekker laten gaan.
Nathan heeft vanmiddag geen bv gehad maar thee

en hij vond het prima. Hij dondert al weken tijdens de middag voeding tussen 2.30 en 4.30 maar goed, mijn stelregel was, pas iets minderen als hij doorslaapt. Aangezien ik er niet van uit ga dat Nathan ooit gaat doorslapen maar es gekeken wat hij ervan vind om 's middags samen fruit te eten gevolgd door thee drinken (normaal was bv en dan fruit eten). Ik dacht, als hij het niets vind krijgt ie gewoon. Nou, hij wilde vaak op mn arm (maar dat wil hij op het moment 24 uur per dag) en verder gaf hij ook helemaal niet aan te willen drinken bij mij. Voelde wel onwennig, net als de eerste keer een flesje kv, dat was ook zo'n raar moment. Maar goed, even kijken hoe we het morgen gaan doen.