Film je het even?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog 10 minuten en ik begin 'm te spacen als een dolle stier.
Loopt een topic over. Is expres.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:50 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Toch wel triest dat de meest gebruikte dash voor het geslaagD zijn toch nog steeds #geslaagT is, triest.
Ik heb mijn vwo-diploma op mijn 17de nuquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:49 schreef Snuf. het volgende:
Als ik mijn diploma haal dit jaar heb ik een vwo diploma op mijn 17e
Komt voor de bakker gr grquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pics van het schuimbekken.
[..]
Goedzo!![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:51 schreef yosander het volgende:
Nog 10 minuten. Straks moet ik de school zelf opbellen
.
thxquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Komt voor de bakker gr gr
Ah oke, ik was al bang, aangezien Havo en VWO vandaag hun uitslag krijgt, en van vmbo kun je het verwachten, maar van havo en vwo toch niet =pquote:
=pPPPPppquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:51 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Ah oke, ik was al bang, aangezien Havo en VWO vandaag hun uitslag krijgt, en van vmbo kun je het verwachten, maar van havo en vwo toch niet =p
Inderdaadquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:51 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Wel triest dat mensen er nu nog steeds grapjes over maken
Dat is lullig.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:51 schreef Citizen_Kane het volgende:
Trouwens, kutzooi, ik ben helemaal vergeten om mensen die ik ken die examen doen anoniem te bellen en ze extra te laten stressen
Jup.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:52 schreef AchmedJan het volgende:
Iemand uit mijn klas, die zijn achternaam begint met de C, die is ruim 2 uur geleden gebeld dat hij her moet, mijn achternaam is met de J, ik heb nog niks gehoord. = geslaagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |