Ik wil jouw mentor. Die van mij is zo'n leraar die alles precies volgens de regeltjes doet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:45 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Grootste mentorklas van de bovenbouw, kreeg toch om 12:02 het telefoontje terwijl mijn achternaam in het midden van het alfabet is, en ze zouden officieel om 12:00 beginnen. Mijn mentor was eerder begonnen.
Hier hetzelfde.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:45 schreef Scytec het volgende:
nou eerste kwartiertje voorbij van de 1.5 uur_!
Onze mentor was gymleraar. Zag je dus nooit zowat, en hij voerde geen flikker uit als je met een probleem bij hem aankwam. Ook maar 1x mentorgesprek gehad dit jaar, terwijl ik er slecht voorstond.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ook voor de mentoren leuker om ook geslaagden te bellen.
Mijn mentor is een baas.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil jouw mentor. Die van mij is zo'n leraar die alles precies volgens de regeltjes doen.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:46 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ben geslaagd.
En Oscar... neeeeeeee
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:46 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ben geslaagd.
En Oscar... neeeeeeee
Ik ben geslaagd.
En Oscar... neeeeeeee
Hier was ook een gymlerares mentor V6 jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Onze mentor was gymleraar. Zag je dus nooit zowat, en hij voerde geen flikker uit als je met een probleem bij hem aankwam. Ook maar 1x mentorgesprek gehad dit jaar, terwijl ik er slecht voorstond.
Moest je mentor/telefoonpartner nu weer lachen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:46 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ben geslaagd.
En Oscar... neeeeeeee
Baas. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:46 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ben geslaagd.
En Oscar... neeeeeeee
Gefeliciteerd man!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:46 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ben geslaagd.
En Oscar... neeeeeeee
Ik had drie jaar geleden een mentrix die ik een heel jaar niet had gesproken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Onze mentor was gymleraar. Zag je dus nooit zowat, en hij voerde geen flikker uit als je met een probleem bij hem aankwam. Ook maar 1x mentorgesprek gehad dit jaar, terwijl ik er slecht voorstond.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:47 schreef Keauning het volgende:
MAAR de spanning van de WK-finale wordt niet geėvenaard.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:46 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ben geslaagd.
En Oscar... neeeeeeee
True.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:47 schreef Keauning het volgende:
Bij ons ook H5.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hier was ook een gymlerares mentor V6 jaDat snap ik echt niet, dat ze dat doen.
Dat was andere spanning.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:47 schreef Keauning het volgende:
Ik moest toen werken en ik was niet in spanning want NL elftal is gayquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:47 schreef Keauning het volgende:
Latijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Bij ons ook H5.Mijn mentor gaf Duits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |