SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit, op een terrasje!
De OP is hier te vinden.![]()
![]()
![]()
And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
/carequote:Op donderdag 16 juni 2011 14:22 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Benieuwd wat AT van de TT zegt.
quote:
Yoquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:26 schreef Giester het volgende:
Deze Den Bosch centrum ghetto project bendeleider zegt een echte gangster hoi.
quote:
Ik vind het een goede verwoording van de waarheidquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:22 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Benieuwd wat AT van de TT zegt.
Als je lang genoeg in DB woont mag je ook meedoen wat mij betreft.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik vind het een goede verwoording van de waarheid
ik zou ook schrikken van zo'n pensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:57 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik zou ook schrikken van zo'n pensHihi wat een garpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Die vent is wel goed.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:59 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Zoveel waarheid in 2:30 minuut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |