abonnement Unibet Coolblue
pi_98245291
BNN is op zoek naar de
‘ Allerslechtste Chauffeur van Nederland’

Ben jij, of ken jij er zo eentje? Zo één die een examinator in een vlaag van verstandsverbijstering ooit heeft laten slagen, maar er echt helemaal niks van bakt achter het stuur?
Tijd voor een kleine checklist. Een slechte chauffeur:

• Heeft ooit wel 'n rijbewijs gehaald...maar wel pas na een stuk of vijf keer proberen.
• Ziet z'n telefoon als een auto-accessoire.
• Schiet al in de stress als er ergens autosleutels liggen.
• Rijdt met 120 door een woonwijk en vindt dat nog steeds te langzaam
• Waarschuwt familie en vrienden op Hyves/Twitter/Facebook als ie de weg op gaat.
• Jaagt als ie de BOB is iedereen de nachtbus in.
• Ziet haar auto als een verlengde beautycase
• Vindt het aanzetten van de koplampen al een Bijzondere Verrichting
• Mag alleen nog maar botsautootjes lenen...
• Krijgt al het zweet in de bilnaad als‘ie achteruit moet inparkeren
• Rijdt met 50 over de snelweg en vindt dat nog steeds te hard

Ken je dat of ben je dat? Opgeven!

In het BNN programma ‘De Allerslechtste Chauffeur van Nederland’ mag iedereen zijn partner, vrienden, familieleden, collega’s of buren opgeven. Eén voorwaarde: ze hebben wel een rijbewijs, maar kunnen of durven absoluut niet in een auto rijden .

Win 'n auto!

De 8 slechtste bestuurders van ons land dingen mee naar de prachtige titel ‘De Allerslechtste Chauffeur van Nederland’. Twee weken lang worden ze in een autobootcamp onderworpen aan allerlei rijtesten. Hun verkeersvaardigheden én kennis wordt op de proef gesteld.

Het doel: de Nederlandse wegen iets veiliger maken. Oja niet alleen Allerslechtste Chauffeur van Nederland is 'n winnaar. De chauffeur die het meest vooruitgang boekt wint namelijk ’n auto

Meer informatie?
Kijk op allerslechtste.bnn.nl óf mail naar DACVN@bnn.nl

deel 1: BNN is op zoek naar ' De Allerslechtste Chauffeur van Nederland'

[ Bericht 3% gewijzigd door Walter81 op 16-06-2011 15:56:03 ]
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_98245327
Zometeen was het oma Elly. Die stapt dan werkelijk nooit meer van d'r leven in een auto.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:08:11 #3
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_98245419
Ik ben een BN'er en een hartstikke goede chauffeur, dus mij hebben jullie denk ik niet nodig :)
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  FOK!fotograaf donderdag 16 juni 2011 @ 13:26:41 #4
145146 Andyy
pi_98246099
Wanneer kan ik mij opgeven voor "De allerbeste chauffeur van Nederland"?
pi_98247215
95 procent van de mensen denkt dat ze bij de 5% horen die perfect kunnen rijden.

Ik ook... Maar ik zit dan ook bij die 5% :)
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:57:33 #6
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_98247318
Wat voor auto kan ik winnen?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_98247354
Dat ongeluk van Ruben en de cameraman :o , wist ik heuls niet!
De oorzaak ervan; rechtdoor rijden ipv afslaan, zou ook heel goed bij Esther kunnen passen, die heeft bewezen daar moeite mee te hebben.

Maar het zal Pim wel zijn, die vervolgens sorry zegt en uitlegt dat hij er niets aan kon doen, maar dat Ruben gewoon in de weg stond, hij de rem niet kon vinden, er geen bord stond met een verplichte rijrichting, zijn bakkebaarden te lang zijn etc etc
pi_98248038
De Meest Asociale Chauffeur van Nederland. Die zou ik wel kunnen winnen :D :7
Who motivates the motivator?
pi_98252292
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:58 schreef Magnificat het volgende:
Dat ongeluk van Ruben en de cameraman :o , wist ik heuls niet!
De oorzaak ervan; rechtdoor rijden ipv afslaan, zou ook heel goed bij Esther kunnen passen, die heeft bewezen daar moeite mee te hebben.

Maar het zal Pim wel zijn, die vervolgens sorry zegt en uitlegt dat hij er niets aan kon doen, maar dat Ruben gewoon in de weg stond, hij de rem niet kon vinden, er geen bord stond met een verplichte rijrichting, zijn bakkebaarden te lang zijn etc etc
Het was niet rechtdoor rijden ipv afslaan, het was stuur omgooien en gas vol intrappenin plaats van gewoon remmen. Dat is typisch Pim: In paniek raken en niet weten wat te doen.

Nogmaals het linkje, uit deel 1:
http://www.eo.nl/programm(...)esp?article=12518266

Het fragment begint op 2:56
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:55:54 #10
130755 Kinga
versier hier
pi_98252312
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:58 schreef Magnificat het volgende:
Dat ongeluk van Ruben en de cameraman :o , wist ik heuls niet!
De oorzaak ervan; rechtdoor rijden ipv afslaan, zou ook heel goed bij Esther kunnen passen, die heeft bewezen daar moeite mee te hebben.

Maar het zal Pim wel zijn, die vervolgens sorry zegt en uitlegt dat hij er niets aan kon doen, maar dat Ruben gewoon in de weg stond, hij de rem niet kon vinden, er geen bord stond met een verplichte rijrichting, zijn bakkebaarden te lang zijn etc etc
Ik kan gewoon niet begrijpen dat die jongen in paniek het gaspedaal verder indrukt, ipv op de rem te drukken. Het is duidelijk Pim in dat filmpje, als ie tegen die piepschuim muur aanknalt, geeft ie erna gas bij. 8)7
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:51:20 #11
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_98254910
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:55 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Het was niet rechtdoor rijden ipv afslaan, het was stuur omgooien en gas vol intrappenin plaats van gewoon remmen. Dat is typisch Pim: In paniek raken en niet weten wat te doen.

Nogmaals het linkje, uit deel 1:
http://www.eo.nl/programm(...)esp?article=12518266

Het fragment begint op 2:56
Je zal die auto op je af zien komen :{ deer-caught-in-headlights idee.
pi_98255559
Maar dat doet Ruben wel goed, dat ie alvast Bij Knevel vertelt dat er een ongeluk gaat plaatsvinden. :P Ik zeg 2 miljoen kijkers voor de laatste aflevering. :+
pi_98255586
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:55 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Het was niet rechtdoor rijden ipv afslaan, het was stuur omgooien en gas vol intrappenin plaats van gewoon remmen. Dat is typisch Pim: In paniek raken en niet weten wat te doen.

Nogmaals het linkje, uit deel 1:
http://www.eo.nl/programm(...)esp?article=12518266

Het fragment begint op 2:56
Oh, ik dacht dat omdat dit in de krant stond;
ENSCHEDE - Bij opnamen voor het nieuwe tv-programma De Allerslechtste Chauffeur zijn presentator Ruben Nicolai en diens cameraman dinsdag in Enschede gewond geraakt toen een kandidaat niet afsloeg maar rechtdoor reed. De twee werden een nachtje opgenomen in het Medisch Spectrum Twente.
pi_98256582
Laatste opnamedag, maar deze opdracht hebben ze toch al gehad?

Het moet Pim wel zijn.. :')
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:35:05 #15
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_98257039
Hij zegt in het filmpje: een jongen die in paniek raakt :P dat kan alleen maar Pim zijn. Goddamn, best indrukwekkende beelden...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:41:21 #16
207863 Obama
Barack Hussein
pi_98257298
Oh dat was mij niet opgevallen, ik dacht dat ik 2 vrouwenstemmen hoorde.

Al hoewel dat onze lievelingsnicht goed kan zijn :P .
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:02:31 #17
130755 Kinga
versier hier
pi_98258207
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:26 schreef DJKoster het volgende:
Laatste opnamedag, maar deze opdracht hebben ze toch al gehad?

Het moet Pim wel zijn.. :')
Ja, dat viel me ook al op. Dat die opdracht met die 2 borden al geweest is. Misschien dat ze in de finale alle voorgaande opdrachten nog een keer moeten doen. Om te kijken of ze wat geleerd hebben :')
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 16 juni 2011 @ 18:06:05 #18
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_98258352
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:02 schreef Kinga het volgende:

[..]

Ja, dat viel me ook al op. Dat die opdracht met die 2 borden al geweest is. Misschien dat ze in de finale alle voorgaande opdrachten nog een keer moeten doen. Om te kijken of ze wat geleerd hebben :')
Dat zou kunnen ja. Anders kan ik het ook niet rijmen
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:28:29 #19
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_98268216
Moest wel lachen 6:35:

"Het oog door de naald was". _O-
UI Made bij VanilleKwark.
pi_98268286
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:55 schreef Kinga het volgende:

[..]

Ik kan gewoon niet begrijpen dat die jongen in paniek het gaspedaal verder indrukt, ipv op de rem te drukken. Het is duidelijk Pim in dat filmpje, als ie tegen die piepschuim muur aanknalt, geeft ie erna gas bij. 8)7
En Ruben zei één keer per ongeluk 'hij', waarna hij het snel verbeterde naar 'bestuurder' ofzo.
sig verwijderd door FA
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:30:40 #21
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_98268335
Alsof trouwe kijkers anders dan Pim verwachten.... :')
UI Made bij VanilleKwark.
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:34:38 #22
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_98268576
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:41 schreef Obama het volgende:
Oh dat was mij niet opgevallen, ik dacht dat ik 2 vrouwenstemmen hoorde.

Al hoewel dat onze lievelingsnicht goed kan zijn :P .
Het klinkt wel alsof die stemmen behoorlijk vervormd zijn, weet niet of je het zelf hoort. Doen ze om de spanning er een beetje in te houden.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_98269293
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:34 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Het klinkt wel alsof die stemmen behoorlijk vervormd zijn, weet niet of je het zelf hoort. Doen ze om de spanning er een beetje in te houden.
Maar de opdracht waarbij ze op die muur moesten afrijden en over hun schouder kijken waar het blauwe bord met de witte pijl stond, hadden ze toch al gehad in een eerdere aflevering? Zouden ze die opdracht dan bij de laatste aflevering herhaald hebben?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:49:10 #24
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_98269340
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Maar de opdracht waarbij ze op die muur moesten afrijden en over hun schouder kijken waar het blauwe bord met de witte pijl stond, hadden ze toch al gehad in een eerdere aflevering? Zouden ze die opdracht dan bij de laatste aflevering herhaald hebben?
1+1=2. Denk het wel ja....
UI Made bij VanilleKwark.
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:50:07 #25
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_98269405
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Maar de opdracht waarbij ze op die muur moesten afrijden en over hun schouder kijken waar het blauwe bord met de witte pijl stond, hadden ze toch al gehad in een eerdere aflevering? Zouden ze die opdracht dan bij de laatste aflevering herhaald hebben?
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:02 schreef Kinga het volgende:
Ja, dat viel me ook al op. Dat die opdracht met die 2 borden al geweest is. Misschien dat ze in de finale alle voorgaande opdrachten nog een keer moeten doen. Om te kijken of ze wat geleerd hebben :')
Aardige theorie, lijkt me.
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:56:19 #26
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_98273139
En we weten dus nu ook wie er heeft "gewonnen"...
  vrijdag 17 juni 2011 @ 09:27:02 #27
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_98283363
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
En we weten dus nu ook wie er heeft "gewonnen"...
Ik zou het überhaupt een schande vinden als het uiteindelijk niet Pim zou worden _O-
pi_98286835
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
En we weten dus nu ook wie er heeft "gewonnen"...
We weten ook nog niet wie van de afvallers een auto wint he.

En dan nog, wie er wint maakt mij niet uit, ik vind dat lompe rijgedrag leuk om te zien (op het parcours dan, niet op de openbare weg graag).
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_98341728
Zit nu afl van afgelopen dinsdag te bekijken. Vind die rijinstructrice wel kil en uit de hoogte doen. Kan aan mij liggen. Tuurlijk , die lui kunnen ook niet bijster goed autorijden maar ik heb een hekel aan mensen die uit de hoogte doen. en zo komt die instructricehoer wel op mij over. :N
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_98341767
Ze gaan me nooit vinden!!!! Nooit!!!! *O* })
pi_98341791
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 18:45 schreef Apotheose het volgende:
Zit nu afl van afgelopen dinsdag te bekijken. Vind die rijinstructrice wel kil en uit de hoogte doen. Kan aan mij liggen. Tuurlijk , die lui kunnen ook niet bijster goed autorijden maar ik heb een hekel aan mensen die uit de hoogte doen. en zo komt die instructricehoer wel op mij over. :N
Ik vond 't wel meevallen eigenlijk. Ze was toch niet heel onaardig tegen oma Ellie ofzo? En zelfs bij Pim wist ze volgens zich nog redelijk in te houden. In mijn ogen gewoon een normale instructrice.
pi_98341913
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 18:45 schreef Apotheose het volgende:
Zit nu afl van afgelopen dinsdag te bekijken. Vind die rijinstructrice wel kil en uit de hoogte doen. Kan aan mij liggen. Tuurlijk , die lui kunnen ook niet bijster goed autorijden maar ik heb een hekel aan mensen die uit de hoogte doen. en zo komt die instructricehoer wel op mij over. :N
Geile meesteres dat ze is :9
  zaterdag 18 juni 2011 @ 19:17:58 #33
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_98342768
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 18:45 schreef Apotheose het volgende:
Zit nu afl van afgelopen dinsdag te bekijken. Vind die rijinstructrice wel kil en uit de hoogte doen. Kan aan mij liggen. Tuurlijk , die lui kunnen ook niet bijster goed autorijden maar ik heb een hekel aan mensen die uit de hoogte doen. en zo komt die instructricehoer wel op mij over. :N
Is idd het type mens wat ik niet in mijn vriendenkring zou (willen) hebben.
Maar goed, dat soort mensen heb je nou eenmaal (nodig) in beroepen als politieagente, gevangenisbewaarder en rij-instructrice. :P
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_98384710
Na aanleiding van Knevel , de eerste twee afleveringen bekeken. Woon in hetzelfde dorp als meneer Gottschalk. Dorp met een overdosis bejaarden. Heb hier ooit eens meegemaakt dat toen ik op een van de weinige voorrangswegen reed in het dorp zo een bejaarde wilde oversteken in haar witte polo en vervolgens het raampje opendraaide en schreeuwde, ik heb voorrang, ik heb immers haaientanden...
Dat is eens wat anders...
  zondag 19 juni 2011 @ 20:56:07 #35
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_98385406
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:43 schreef cora4034 het volgende:
Heb hier ooit eens meegemaakt dat toen ik op een van de weinige voorrangswegen reed in het dorp zo een bejaarde wilde oversteken in haar witte polo en vervolgens het raampje opendraaide en schreeuwde, ik heb voorrang, ik heb immers haaientanden...
Kunstgebit, haaientanden... allemaal 1 pot nat _O-
  zondag 19 juni 2011 @ 21:52:56 #36
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_98388719
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:43 schreef cora4034 het volgende:
Na aanleiding van Knevel , de eerste twee afleveringen bekeken. Woon in hetzelfde dorp als meneer Gottschalk. Dorp met een overdosis bejaarden. Heb hier ooit eens meegemaakt dat toen ik op een van de weinige voorrangswegen reed in het dorp zo een bejaarde wilde oversteken in haar witte polo en vervolgens het raampje opendraaide en schreeuwde, ik heb voorrang, ik heb immers haaientanden...
Welk dorp is dat, zodat ik daar ruim uit de buurt blijf.
Net efkes anges
pi_98401693
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 18:45 schreef Apotheose het volgende:
Zit nu afl van afgelopen dinsdag te bekijken. Vind die rijinstructrice wel kil en uit de hoogte doen. Kan aan mij liggen. Tuurlijk , die lui kunnen ook niet bijster goed autorijden maar ik heb een hekel aan mensen die uit de hoogte doen. en zo komt die instructricehoer wel op mij over. :N
Nou is het wel zo dat als je normaal autorijles volgt, zij jou leert autorijden. In dit geval zijn het mensen die dus al in het bezit zijn van een rijbewijs (waarschijnlijk bij een pakje boter verkregen).
Als mensen dan proberen om serieus te rijden en ze rijden werkelijk zo slecht, kan ik me voorstellen dat je geïrriteerd wordt als je daarnaast zit.

quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 20:43 schreef cora4034 het volgende:
Na aanleiding van Knevel , de eerste twee afleveringen bekeken. Woon in hetzelfde dorp als meneer Gottschalk. Dorp met een overdosis bejaarden. Heb hier ooit eens meegemaakt dat toen ik op een van de weinige voorrangswegen reed in het dorp zo een bejaarde wilde oversteken in haar witte polo en vervolgens het raampje opendraaide en schreeuwde, ik heb voorrang, ik heb immers haaientanden...
HAHAHAHAHHAHAAHA
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_98402449
Die Pim moet wel gewoon een acteur zijn :')

Toch? :{ :'(

Al doet zijn rem het niet terwijl hij met 120 km/h op een betonnen muur afrijdt, hij maakt zich alleen maar zorgen over zijn wenkbrauwen die niet in de plooi liggen _O-
En hoe hij ook compleet de macht over het stuur verliest als er ook maar iets misgaat, gewoon loslaten dat ding, werkt altijd :')
  maandag 20 juni 2011 @ 10:02:42 #39
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_98402461
Ik heb geen rijbewijs en fiets overal heen. Het gebeurt vaak genoeg dat mensen op duidelijke voorrangswegen voor fietsers toch heel asociaal voorrang nemen terwijl ze dat niet hebben en je nog dommig aanstaren ook als je dat aangeeft. Ben regelmatig bijna aangereden door niet oplettende idioten. Pim was weer heel herkenbaar in de uitzending van 14 juni, wat dat betreft :P . Vond het ook schandalig hoeveel fouten ze in hun theorie hadden :o . Ik heb de theorie nog nooit gedaan, maar zelfs dan kom ik niet aan 7 fout in 7 vragen :o Zit me bij sommige mensen écht serieus af te vragen hoe ze aan hun rijbewijs komen (ANWB rijopleiding misschien? )
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_98402492
Ze mogen inderdaad ook wel de examinatoren die dit schorem hebben laten slagen eens aan de tand voelen... misschien een ideetje voor seizoen 2? "De slechtste rij-instructeur van Nederland" :')
pi_98404976
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 09:17 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Nou is het wel zo dat als je normaal autorijles volgt, zij jou leert autorijden. In dit geval zijn het mensen die dus al in het bezit zijn van een rijbewijs (waarschijnlijk bij een pakje boter verkregen).
Als mensen dan proberen om serieus te rijden en ze rijden werkelijk zo slecht, kan ik me voorstellen dat je geïrriteerd wordt als je daarnaast zit.

true... maar toch.. :P Zou alleen maar nerveuzer worden :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
  maandag 20 juni 2011 @ 12:09:01 #42
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_98405887
Het was een wisselwerking. Die gasten reageerden gewoon heel nerveus op haar. Werden er superonzeker van. Ik vond dat zij redelijk neutraal bleef en alleen af en toe de ingreep rem gebruikte als het dreigde fout te gaan.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 20 juni 2011 @ 15:06:32 #43
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_98412974
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_98415754
quote:
Haha :D
Hoe krijg je zoiets voor elkaar? Instructeur die zat te slapen?

Ik heb ook wel eens meegemaakt dat mijn instructeur tussen de stoelen door met een doekje het achterraam aan het zemen was tijdens het rijden. Voelde me toen wel onzeker omdat hij dus niet kon ingrijpen, maar heb zoiets niet gepresteerd hoor.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  maandag 20 juni 2011 @ 22:45:43 #45
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_98438382
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:02 schreef SEMTEX het volgende: Zit me bij sommige mensen écht serieus af te vragen hoe ze aan hun rijbewijs komen (ANWB rijopleiding misschien? )
:? Hoezo dat? Niks mis met de ANWB-rijopleiding. :?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 21 juni 2011 @ 06:32:16 #46
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_98448773
quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:45 schreef Jane het volgende:

[..]

:? Hoezo dat? Niks mis met de ANWB-rijopleiding. :?
Ik betwijfel de rijopleiding ook niet echt, maar die hebben wel een bepaald percentage dat dient te slagen omdat ze dit soort lui anders voor eeuwig moeten lessen. Ik zat me nl. af te vragen welke instructeur je met twee ingrepen of iemand die totaal niet kan inparkeren, toch laat slagen...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 21 juni 2011 @ 06:45:47 #47
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_98448836
Iemand laten zakken omdat hij of zij niet kan inparkeren slaat dat wel ergens op dan? Het is een handeling waar je voor kan kiezen, geen situatie waar je in gedwongen zal worden door medeweggebruikers en uit nood moet verrichten ofzo. Of je doelt op mensen die het niet kunnen en vervolgens 10 minuten er mee bezig zijn en de halve weg af zetten in het proces, dan ben ik het er mee eens :D

Ingrepen zijn nare dingen en je kan je af vragen waarom ze zo iemand toch een rijbewijs geven maar als je reëel bent dan zijn er genoeg mensen met een rijbewijs die misschien zonder fouten hebben afgereden maar die op een later moment ook een ingreep zouden hebben gehad had er nog een instructeur naast gezeten :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_98449754
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 06:45 schreef Catkiller het volgende:
Iemand laten zakken omdat hij of zij niet kan inparkeren slaat dat wel ergens op dan? Het is een handeling waar je voor kan kiezen, geen situatie waar je in gedwongen zal worden door medeweggebruikers en uit nood moet verrichten ofzo.
Je zal ook echt niet zakken wanneer je perfect rijdt, maar met fileparkeren toevallig een stoeprandje raakt. Dat maakt echt niet uit.
Je kans op zakken met parkeren is wel groter wanneer je dit op een onveilige manier doet (niet in je spiegels kijken, achteropkomend verkeer niet doorlaten, inparkeren terwijl er een tegenligger aankomt (dat is iets wat je in de praktijk ook nog steeds veel tegenkomt, mensen weten niet wat hun eigen auto doet bij het inparkeren, en zien dus ook niet dat je met je linkervoorhoek over het midden van de weg heen gaat).
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_98477043
Zometeen dus weer.
sig verwijderd door FA
pi_98477527
_O_ PIMMIEE
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')