ik doe dat zodat ik kan zien tot waar ik het gelezen hebquote:Op zondag 26 juni 2011 15:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij hebt een regressie gedaan naar de tijd dat FOK! nog geen volgknop had.
Summers, thanks voor de quote, had ik inderdaad gemist.
Mag ik vragen wat het tot nu toe heeft gekost?quote:Op maandag 27 juni 2011 08:57 schreef MissVanity het volgende:
Mijn volgende afspraak is 6 juli. Geen idee wat we dan gaan doen.
Okay, en stel nou dat er de 3e keer wéér geen resultaat is, hou je het dan voor gezien of blijf je het proberen? (Je snapt al wel waar ik naartoe ga.)quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:04 schreef MissVanity het volgende:
87 euro per keer. Voor anderhalf uur.
Zozo, nou ja, een doktersbezoek is ook niet gratis.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:04 schreef MissVanity het volgende:
87 euro per keer. Voor anderhalf uur.
Waar haal jij vandaan dat er geen resultaat is?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:10 schreef Skint het volgende:
[..]
Okay, en stel nou dat er de 3e keer wéér geen resultaat is, hou je het dan voor gezien of blijf je het proberen? (Je snapt al wel waar ik naartoe ga.)
Psycholoog is duurder!quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zozo, nou ja, een doktersbezoek is ook niet gratis.
Je bent toch nog niet onder hypnose geweest? Als er wel resultaat is ben ik erg blij voor je, maar je betaalt natuurlijk wel voor een hypnotiseur, geen psycholoog. Ik wil absoluut niet cynisch overkomen ofzo, maar stel nou dat je uiteindelijk 5 sessies voltooit maar geen één keer onder hypnose bent geweest, maar wel vind dat je je wat beter voelt over jezelf, zou je een vriend of kennis deze hypnotiseur dan aanraden?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:38 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat er geen resultaat is?
Ze is een natuurgeneeskundige. Ze helpt me dingen te benoemen en uit te spreken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:42 schreef Skint het volgende:
[..]
Je bent toch nog niet onder hypnose geweest? Als er wel resultaat is ben ik erg blij voor je, maar je betaalt natuurlijk wel voor een hypnotiseur, geen psycholoog. Ik wil absoluut niet cynisch overkomen ofzo, maar stel nou dat je uiteindelijk 5 sessies voltooit maar geen één keer onder hypnose bent geweest, maar wel vind dat je je wat beter voelt over jezelf, zou je een vriend of kennis deze hypnotiseur dan aanraden?
Oh, ik had ook het idee dat het puur om regressie-hypno therapie ging. Maar uiteindelijk gaat dat wel gebeuren?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:46 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ze is een natuurgeneeskundige. Ze helpt me dingen te benoemen en uit te spreken.
Ze helpt me dingen te begrijpen. Ze confronteert me met mijn angsten en helpt me een manier te vinden ermee om te gaan. Hypnose komt nog wel. Moet alleen even een beetje meer op mijn gemak zijn.
Is wel de bedoeling. Lezen jullie niet eens even het hele topicquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, ik had ook het idee dat het puur om regressie-hypno therapie ging. Maar uiteindelijk gaat dat wel gebeuren?
Ja, heb alles gelezen, maar dacht dat je van het oorspronkelijke idee was afgeweken en misschien de regressie zou laten schieten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:58 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling. Lezen jullie niet eens even het hele topic
Ik geloof dat de therapeut het nut niet inziet om naar een vorig leven te gaan. Wel terug naar mijn jeugd. Maar misschien vraag ik haar om me toch terug te brengen naar een vorig leven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, heb alles gelezen, maar dacht dat je van het oorspronkelijke idee was afgeweken en misschien de regressie zou laten schieten.
Ja, dat zou best heel verrassend kunnen zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:07 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik geloof dat de therapeut het nut niet inziet om naar een vorig leven te gaan. Wel terug naar mijn jeugd. Maar misschien vraag ik haar om me toch terug te brengen naar een vorig leven.
Gewoon voor de lol
Toch zeker niet elke post maar wel bijna al die van jou!quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:58 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling. Lezen jullie niet eens even het hele topic
Het was de insteek. En het komt ook wel. Ze helpt me met het overwinnen of een plaatsje geven van angsten. Een depressie achter me laten (hoop ik)quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:10 schreef Skint het volgende:
[..]
Toch zeker niet elke post maar wel bijna al die van jou!
De topictitel is 'Regressie-Hypno therapie' en je eerste zin in het topic was "ik heb vanavond zo'n sessie". Daarom ging ik ervan uit dat je doelstelling om deze natuurgenezeres te bezoeken was, dat je door middel van regressiehypnotherapie iets wilde bereiken en/of te weten te komen over een vorig leven.
Dit gebeurt dus vooralsnog na 174 euro uitgegeven te hebben nogsteeds niet. Daarom ben ik een beetje bang dat deze mevrouw je misschien wel veel geld afhandig gaat maken doordat ze een fijn persoon is en goed met je kan praten, enzo, maar je nooit aan die hypnosetherapie toekomt.
Persoonlijk zou ik dat een beetje oplichting vinden.
"Gewoon voor de lol" ... zoiets doe je niet "gewoon voor de lol".quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:07 schreef MissVanity het volgende:
Maar misschien vraag ik haar om me toch terug te brengen naar een vorig leven.
Gewoon voor de lol
Of zeer pijnlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:09 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, dat zou best heel verrassend kunnen zijn.
Of het kan bevestigen wat je al dacht. Het kan rust geven, antwoorden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:16 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
"Gewoon voor de lol" ... zoiets doe je niet "gewoon voor de lol".
Ik snap niet waarom mensen daar zo makkelijk over doen, alsof je even een dagje naar het pretpark gaat ofzo.
Je opent Pandora's box en hebt geen idee wat het met je zal doen. Dadelijk ben je weer bezig dat allemaal een plekje te geven en wijk je geheel af van de problemen welke je in het hier en nu hebt.
Waarom denk je dat ik het puur als allerlaatste red middel heb gebruikt? Jaren en jaren heb ik dit afgezworen tot ik echt niet anders meer kon.
Volgens mij hoef ik niet opnieuw te herhalen wat het met mij heeft gedaan en wat er naar boven is gekomen.
Je moet het allemaal lekker zelf weten natuurlijk, maar besef waar je aan begint... that's all I can say.
[..]
Of zeer pijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |