Het beestje van de honger om laten komen is natuurlijk prima en dan vooral in de "natuur" onder een brug want ja die bruggen groeien als paddestoelen uit de grondquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:48 schreef vergezocht het volgende:
Laat die duif gewoon gaan. Die vindt zijn dood in de natuur hoe dan ook.
Als het de bedoeling is de plaag van duiven tegen te gaan, dan is dit een vrij slechte aanpak.
Heb je geen pillen meer nodig dat weekend bedoel je zekerquote:
Je hebt wilde duif en je hebt soms ook gefokte duif. Die laatste lijkt bij benadering iets op kip, de wilde duif heeft inderdaad veel meer een wildsmaak.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Duif is lekker, maar smaakt niet naar kip, tokkie.
Dan issie nog niet halal, want de slachter moet moslim zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ok hij heeft geen ringetje. Ik wil hem trouwens halal slachten want vanaaf komt een turkse vriend eten. Gewoon hals doosnijden en dan laten doodbloeden?
Ja ben ik achter. Ter bevordering van de integratie. Not.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan issie nog niet halal, want de slachter moet moslim zijn.
Mensen kunnen heus wel geïntegreerd zijn zonder hun geloofsregels los te laten. =.=quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja ben ik achter. Ter bevordering van de integratie. Not.
Die geloofsregels zijn toen bedacht om mensen te onderscheiden en uit elkaar te houden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen kunnen heus wel geïntegreerd zijn zonder hun geloofsregels los te laten. =.=
ok. eet smakelijk verder.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Die geloofsregels zijn toen bedacht om mensen te onderscheiden en uit elkaar te houden.
Want het consumeerbare gevogelte in de supermarkt groeit aan bomen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:42 schreef Samsonneke het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon naar de plaatselijke supermarkt voor consumeerbaar gevogelte. Hoef je dat beest ook niet te slachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |