quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:23 schreef Gillingham het volgende:
Enter the Dragon?
Bruce Lee
Walker Texas Ranger
Die lange basketbalspeler
Helaas. Er staan sowieso meer niet Aziatische namen bij de credits.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:37 schreef afro het volgende:
fu Yong die nAam moet gewoon voorkomen in de cast zelfde als jan of piet in NL
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:37 schreef ShaoliN het volgende:
Is die rechter die Bolo Yung van Bloodsport?
Jackie Chanquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Helaas. Er staan sowieso meer niet Aziatische namen bij de credits.
[..]
Nog twee en ik zou zeggen probeer die twee in de gele pakjes of een andere Aziatische superster die een minirol in deze film heeft.
quote:
Die linker is veel bekender, speelt o.a. in Black Christmasquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:46 schreef ShaoliN het volgende:
Die rechter in dat gele pakkie ken ik ook.
Stevige acteur.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ook een van zijn maatjes doet mee.
Heeft ook meerdere malen ruzie gehad met ene Freddy.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die linker is veel bekender, speelt o.a. in Black Christmas
Saxon?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Heeft ook meerdere malen ruzie gehad met ene Freddy.
Eindelijkquote:
Ik vergeet steeds hoe hij er uit ziet blijkbaar, want ik heb toch een ander beeld voor me.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Eindelijk
Zo moeilijk is die toch niet te herkennen, die man is qua uiterlijk nauwelijks veranderd gedurende zijn carrière
Ik was in overleg.... Bolo, Bruce Lee vraag gemist...quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[ afbeelding ]
Asap waar ben je! Ze hebben je kennis hier nodig
Zit nu ook (beter) te kijken...volgens mij is zij van The Mist en Silent Hill.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:32 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik dacht aan die vrouw uit de serie Reba oid
Zij is o.a. van Mystic River.quote:
Ah zij, geen idee hoe zij heet of waar ze verder in speelt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:35 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Zij is o.a. van Mystic River.
Die ik bedoel speelt die agente in Silent Hill...en aan 't van The Mist, in die auto, naja je weet wel. Geen spoilers hier.
The Substitute +1quote:
quote:
Zoek maar eens op Lauren Holly op google. Het is er echt, met plamuurquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:41 schreef The_Substitute het volgende:
Maar dat was 'r dus niet
Was Laurie Holden die ik bedoelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |