Ik ben benieuwd hoeveel sadistische likes de mensen met een 'Gezakt'-status krijgen.quote:
Hoiquote:
Nee, dat ga ik nu doen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoi
Normering al gezien? Ik werd blij toen ik Nederlands zag
Beetjen.quote:
Bij Administratie staat alleen Basisgegevensquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:14 schreef Proletariaat het volgende:
Magister -> Administratie -> kwadrant -> schoolprestaties -> stand van zaken.
Ja die optie heb ik niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:14 schreef Proletariaat het volgende:
Magister -> Administratie -> kwadrant -> schoolprestaties -> stand van zaken.
Ik werd daar helemaal niet blij van.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoi
Normering al gezien? Ik werd blij toen ik Nederlands zag
Dat is echt te genaaid. Hoewel ik het bij Sjuul nu wel zou doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:14 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel sadistische likes de mensen met een 'Gezakt'-status krijgen.
Dat is genaaid.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat is echt te genaaid. Hoewel ik het bij Sjuul nu wel zou doen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat is echt te genaaid. Hoewel ik het bij Sjuul nu wel zou doen
Havo hèquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:15 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ik werd daar helemaal niet blij van.
Net hetzelfde gehad met moeders die belt 24/7quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:19 schreef Etsu het volgende:
Telefoon ging af, blijkt het mijn moeders gsm te zijn.Ik sprong al bijna van m'n bed af.
_
quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:19 schreef Etsu het volgende:
Telefoon ging af, blijkt het mijn moeders gsm te zijn.Ik sprong al bijna van m'n bed af.
_
Ik heb die reactie nu al van drie of vier mensen gehadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |