Hoe kan dat nou man, een minuut of 3 geleden plenste het nog hierquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:51 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Droog, en volgens mij woon ik in Snufland, maar dat weet ik niet zeker.
Dankje. En dat is wel herkenbaar ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:51 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja voor jou ook! Ik denk nu ook aldoor dat ik dingen heb goed gerekend die hun dan fout rekenen ofzo.Om gek van te worden.
Ik ben er pas net uit, dus dat heb ik dan denk ik gemist.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou man, een minuut of 3 geleden plenste het nog hier
Lucky bastardquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:52 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik ben er pas net uit, dus dat heb ik dan denk ik gemist.
De lucht is wel grauw trouwens.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:51 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Droog, en volgens mij woon ik in Snufland, maar dat weet ik niet zeker.
Heb je die van Eminem, Royce Da 5'9'' en Bruno Mars gehoord? Ontzettend commercieel, maar wat een goede track.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jij hebt Eminem bij je favoriete muziek staan
Ja hij is een baas.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jij hebt Eminem bij je favoriete muziek staan
Iemand die nu van mijn school gebeld werd dus.quote:
Wat is er?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:57 schreef searchanddestroy het volgende:
Mijn dag is nu wel een beetje verpest.![]()
Bah.
Ik luister hem nuquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:56 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Heb je die van Eminem, Royce Da 5'9'' en Bruno Mars gehoord? Ontzettend commercieel, maar wat een goede track.
Alleen in het refrein... ik vind zijn bijdrage wel chill trouwens, hij zingt dat woord 'lighters' zo mooiquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik luister hem nu![]()
Bazennummer alleen jammer van Bruno mars
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je maakt het goed met kwaliteitsmuziek in je FoBo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |