Woon je naast mij ofzoquote:
Oke. Ik ook. Duimen voor je!quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:48 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. Ik sta net op het randje, dus of ik heb het net gehaald of niet.
Van jouw school of niet?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hier worden nu al mensen gebeld, te zien aan de facebook-statusupdates. Twee geslaagd, nul gezakt is de tussenstand.
Iedereen slaagt behalve ik.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hier worden nu al mensen gebeld, te zien aan de facebook-statusupdates. Twee geslaagd, nul gezakt is de tussenstand.
Durf niet terwijl de punten er staan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:49 schreef Corkscrew het volgende:
Goedemorgen![]()
Zijn hier al mensen die al hun scores exact hebben uitgerekend?
Droog, en volgens mij woon ik in Snufland, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hier ook en ik woon niet eens in snufland
Ja voor jou ook! Ik denk nu ook aldoor dat ik dingen heb goed gerekend die hun dan fout rekenen ofzo.quote:
Hoe kan dat nou man, een minuut of 3 geleden plenste het nog hierquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:51 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Droog, en volgens mij woon ik in Snufland, maar dat weet ik niet zeker.
Dankje. En dat is wel herkenbaar ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:51 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja voor jou ook! Ik denk nu ook aldoor dat ik dingen heb goed gerekend die hun dan fout rekenen ofzo.Om gek van te worden.
Ik ben er pas net uit, dus dat heb ik dan denk ik gemist.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou man, een minuut of 3 geleden plenste het nog hier
Lucky bastardquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:52 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik ben er pas net uit, dus dat heb ik dan denk ik gemist.
De lucht is wel grauw trouwens.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:51 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Droog, en volgens mij woon ik in Snufland, maar dat weet ik niet zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |