Done.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:12 schreef n8n het volgende:
met een verse lay-out
indien opmerkingen: [MOBILE] TouchPhone forumlayout #20
geen idee, ik heb mijn macbook als 'cadeau' voor mijn destijds schoolgaande vriendin gekocht. Korting all minequote:Op donderdag 16 juni 2011 11:20 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Dat wel, staat die giftcard actie op de apple site?
Doet Apple daar eigenlijk een Check op? voor zover ik kan zien hoef ik nergens studentengegevens op de apple site in te vullen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:23 schreef n8n het volgende:
[..]
geen idee, ik heb mijn macbook als 'cadeau' voor mijn destijds schoolgaande vriendin gekocht. Korting all mine
Gewoon even uit interesse. Maar toen je dit bericht schreef, had je toen niet zoiets van: laat ik eens naar www.apple.nl gaan en zelf eens kijken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:20 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Dat wel, staat die giftcard actie op de apple site?
geen idee maar anders is ie van haar, fuck dat Applequote:Op donderdag 16 juni 2011 11:39 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Doet Apple daar eigenlijk een Check op? voor zover ik kan zien hoef ik nergens studentengegevens op de apple site in te vullen.
Mijn vriendin is ook nog "student" ze gaat 1 dag per week naar school.
Nee, was ik te lui voorquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:11 schreef Wootism het volgende:
[..]
Gewoon even uit interesse. Maar toen je dit bericht schreef, had je toen niet zoiets van: laat ik eens naar www.apple.nl gaan en zelf eens kijken?
Waarom zou je dat via een iTunes-kaart doen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:52 schreef AskMe het volgende:
Als Lion in Juli uitkomt, dan is het toch mogelijk om je account op te waarderen met een Itunes-kaart om vervolgens de software te kopen?
Omdat niet iedereen een CC heeft.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:07 schreef Wootism het volgende:
[..]
Waarom zou je dat via een iTunes-kaart doen?
Ja dat kan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:52 schreef AskMe het volgende:
Als Lion in Juli uitkomt, dan is het toch mogelijk om je account op te waarderen met een Itunes-kaart om vervolgens de software te kopen?
Ik werk uitsluitend met iTunes kaartjes, niet alleen omdat ik zelf geen creditcard heb (kan er altijd wel eentje lenen) maar ook om de uitgaven overzichtelijker te houden. Met een CC koop je toch net iets te snel een suffe app of game die toch ruk is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:07 schreef Wootism het volgende:
[..]
Waarom zou je dat via een iTunes-kaart doen?
CC-maatschappijen doen echt niet moeilijk als jouw gegevens worden gejat.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:14 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En tegenwoordig met dat gehack zijn die CC gegevens niet echt meer veilig
Weet ik, maar heb geen zin in dat gezeur allemaal. (ook al is het niet veel)quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
CC-maatschappijen doen echt niet moeilijk als jouw gegevens worden gejat.
¤ 1599 (MBA) is dan wel een groot verschil met ¤ 1149 (MBP), althans voor mij als student zijnde...quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:13 schreef TC03 het volgende:
Een MBA heeft standaard een 1440*900 scherm en een SSD ingebouwd. Daarnaast is hij veel lichter en relaxter om mee te nemen. Dat zijn drie zaken waar je echt altijd voordeel van hebt en die je altijd merkt.
De MBP is sneller als de processor belast wordt (niet gewoon qua dagelijkse werkzaamheden), maar verder minder dan de MBA. Een stuk dikker en een veel lagere resolutie. Toegegeven, het scherm is beter qua kleuren, maar de MBA heeft ook zeker geen slecht scherm.
Dat verschil qua kleuren merk je alleen als de MBP en MBA naast elkaar houdt, het verschil in resolutie niet. En de prijs... Tja, als je een MacBook koopt koop je deze niet omdat ie zo goedkoop is, dus ik vind het raar om dan nu ineens wel voor de MBP te kiezen 'omdat die goedkoper is'.
MBA > MBP, anytime... Wel met 256 GB SSD.
Ja. Was laatst in de Apple store hier in de stad, en zij geven ook 6% korting.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:49 schreef dj_ko het volgende:
Geeft een Apple Premium Reseller eigenlijk dezelfde korting voor studenten zoals die ook staat beschreven in de Online Apple Store?
Nederland heeft geen Apple Store.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:54 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja. Was laatst in de Apple store hier in de stad, en zij geven ook 6% korting.
Het is nu een optie.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:32 schreef retorbrapi het volgende:
Hier zitten toch de jongens van de iPad layout? Kunnen jullie user-scalable weer op yes zetten?
zoomen met je nu aanzetten bij je opties ja, veel users wilden dat standaard niet erin hebben.quote:
Zoomen af en toe voor afbeeldingen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:27 schreef Tijn het volgende:
Het maakt me eigenlijk allemaal niet zoveel uit, ik merk nauwelijks verschil. Wat zitten mensen toch te doen dat ze constant tussen horizontaal en vertical switchen en het nodig vinden om te zoomen
Euh, ok... wel eens aan een bril gedacht?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:30 schreef retorbrapi het volgende:
Zoomen vind ik handig omdat ik dan desgewenst de tekst groter kan maken.
Is het enige product van Apple dat ik echt ruk vind. Compleet niet ergonomisch.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:52 schreef Svyatagor het volgende:
Meh, gisteren een magic mouse gekocht voor bij mijn MBP, maar ik kan er nog niet echt aan wennen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:52 schreef Svyatagor het volgende:
Meh, gisteren een magic mouse gekocht voor bij mijn MBP, maar ik kan er nog niet echt aan wennen.
Oh ja, note to self: dit weekend 's even goed gaan kijken welke SSD ik in mijn iMac 2009 wil plempen.quote:
Hoeveel GB zoek je?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
[..]
Oh ja, note to self: dit weekend 's even goed gaan kijken welke SSD ik in mijn iMac 2009 wil plempen.
Nadat ik dat veendam@gmail.com gedoe in de appstore 's heb opgelost
Terecht man.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:31 schreef jimjim1983 het volgende:
Apple wil filmen van concerten met iPhone tegengaan
Zo'n nieuwsbericht puur en alleen op basis van een patentaanvraag?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:31 schreef jimjim1983 het volgende:
1e "ze" is het Parool, 2e "ze" is Apple? Zo ja: het artikel maakt nergens duidelijk hoe ze erbij komen dat Apple het wil implementeren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:54 schreef jimjim1983 het volgende:
lijkt me niet dat ze dat zomaar doen. en ze zijn gierig genoeg
ze is allebei apple.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:07 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
1e "ze" is het Parool, 2e "ze" is Apple? Zo ja: het artikel maakt nergens duidelijk hoe ze erbij komen dat Apple het wil implementeren.
Je moest eens weten hoeveel patenten Apple heeft waar ze nooit iets mee doen. Belachelijk om daar een nieuwsbericht aan te wijden.quote:
Let me see your cellphones.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:31 schreef jimjim1983 het volgende:
Je hebt echt geen idee he? Een bedrijf zoals Apple zet tientallen software-ingenieurs in een jaar in een kamer en zegt:quote:
En misschien doen ze dat wel om de klant te beschermen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:58 schreef retorbrapi het volgende:
Apple patenteert soms de grootste onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |