succes!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:00 schreef searchanddestroy het volgende:
Zo maar eens naar school voor m'n herkansing.Stress 'm dood hier.
Mij is verteld dat dat wel zo is ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:53 schreef Pino112 het volgende:
Geldt het dat je een HAVO-certificaat hebt als je van VWO5 naar VWO6 gaat?
Bij VWO3 -> 4 heb je wel een VMBO-certificaat imo..
Na de overgang van 3 havo/vwo naar 4 havo/vwo kun je MBO gaan doen, maar voor HBO heb moet je echt een diploma hebben en is de overgang van vwo 5 naar vwo 6 niet genoeg. Al zijn er wel vavo's die een combi aanbieden waarbij je havo 5/vwo 6 kan afmaken in deeltijd en ook alvast in deeltijd op het HBO begint.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mij is verteld dat dat wel zo is ja.
Ook van havo 4 naar havo 5 kun je een VMBO-certificaat krijgen.
Maar volgens mij is dat ook van 4vwo naar 5vwo, niet van 3 naar 4.
Ooohh, okequote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:04 schreef jikio het volgende:
[..]
Na de overgang van 3 havo/vwo naar 4 havo/vwo kun je MBO gaan doen, maar voor HBO heb moet je echt een diploma hebben en is de overgang van vwo 5 naar vwo 6 niet genoeg. Al zijn er wel vavo's die een combi aanbieden waarbij je havo 5/vwo 6 kan afmaken in deeltijd en ook alvast in deeltijd op het HBO begint.
Welk vak?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:31 schreef searchanddestroy het volgende:
... Volgens mij ben ik nu definitief gezakt. Wat een kut examen.
Veel plezier op de vavo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:38 schreef CrashO het volgende:
Ik moet morgen, vwo wiB![]()
Hopen dat hij net zo "makkelijk" is als die uit tijdvak 1. Snap nog steeds niet hoe ik daar een 2,1 voor kon halen![]()
Die van 2010 was veeeel moeilijker. Daar was het een -2,1 mee geworden als ik die moest doen
Lekker aardigquote:
Komt wel goed. Tis alleen maar eigenbelang; hoe meer mensen op Vavo, hoe meer vreugde.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Lekker aardigMaarehm, dat wás de vavo
Ik deed een poging om met 4 jaar vmbo-k wiskunde rekenen, + 1 jaartje hbo. In 1 jaar me vwo wiskunde b te halen
![]()
Niet gelukt dus, Een 4 als eindcijfer
![]()
Heb je je nu niet verbeterd dan denk je?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:38 schreef CrashO het volgende:
Ik moet morgen, vwo wiB![]()
Hopen dat hij net zo "makkelijk" is als die uit tijdvak 1. Snap nog steeds niet hoe ik daar een 2,1 voor kon halen![]()
Die van 2010 was veeeel moeilijker. Daar was het een -2,1 mee geworden als ik die moest doen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:27 schreef motorbloempje het volgende:Mocht het slecht nieuws zijn: het is niet het einde van de wereld: kijk naar mij! Je kunt altijd nog mod worden op FOK!
!
jijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:27 schreef motorbloempje het volgende:
Alle mensen die woensdag de uitslag krijgen: ik duim voor jullie!
Ben vanaf morgenavond wrsch een week internetloos, dus zal pas laat leten wie 't gehaald heeft en wie niet..
en mocht het slecht nieuws zijn: het is niet het einde van de wereld: kijk naar mij! Je kunt altijd nog mod worden op FOK!!
Jaaa zeg! Wat hebben we nou aan een mod zonder internetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:27 schreef motorbloempje het volgende:
Alle mensen die woensdag de uitslag krijgen: ik duim voor jullie!
Ben vanaf morgenavond wrsch een week internetloos, dus zal pas laat leten wie 't gehaald heeft en wie niet..
en mocht het slecht nieuws zijn: het is niet het einde van de wereld: kijk naar mij! Je kunt altijd nog mod worden op FOK!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |