Gruwelijk!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #83
Zijn ze mooi geworden ja?
70% van wel. Voor Engels sowieso een 5. Nederlands of aardrijkskunde moet een 6 worden, dan ben ik safe.quote:
Zal toch wel? Je hebt sowieso een her?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
70% van wel. Voor Engels sowieso een 5. Nederlands of aardrijkskunde moet een 6 worden, dan ben ik safe.
Her of slagen, ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:34 schreef xCore het volgende:
[..]
Zal toch wel? Je hebt sowieso een her?
Waar je moet zo vroeg naartoe dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bahhh de brug staat open nu kom ik helemaal te laat
Hoe laat krijg jij bericht?quote:
12-14.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:35 schreef xCore het volgende:
[..]
Waar je moet zo vroeg naartoe dan?
[..]
Hoe laat krijg jij bericht?
schoolquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:35 schreef xCore het volgende:
[..]
Waar je moet zo vroeg naartoe dan?
[..]
Hoe laat krijg jij bericht?
Ik mag nog minstens 6 en een half uur wachtenquote:
hahaha.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik mag nog minstens 6 en een half uur wachten
Eerste wat ik ga doen als ik hoor dat ik ben geslaagd is een doos eieren halen, kutschool
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef ThaTim het volgende:
Ok, ThaTim heeft een her. Coordinator heeft net gebeld.
Dat sucks, voor welk vak?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef ThaTim het volgende:
Net zo vroeg.. ik moet nog minimaal 7 uur wachten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef ThaTim het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef xCore het volgende:
[..]
Eerste wat ik ga doen als ik hoor dat ik ben geslaagd is een doos eieren halen, kutschool
He bah. Welke vakken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef ThaTim het volgende:
Twijfel tussen wiskunde en economie.quote:
Heb jij ook al zo'n kut school die zo kut laat belt..? en bij ons worden ook alleen maar de gezakten gebeld.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef xCore het volgende:
[..]
Economie doen. Norm is 1,7 en blijft vaak ook zo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:38 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Twijfel tussen wiskunde en economie.
Latijn, wiskunde en Economie zijn vijven.
Latijn had ik 3.3 voor CE gehaald (dus geen her)
Wiskunde en economie allebei een 5.2 gehaald.
F5.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:39 schreef Natrium het volgende:
Geen zin om alle topics door te scannen, maar de normeringen zouden toch om 8 uur 's ochtends bekend worden? op cito.nl staat nog steeds niks..
welk vak heeft de hoogste norm? Die dan herkansen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:38 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Twijfel tussen wiskunde en economie.
Latijn, wiskunde en Economie zijn vijven.
Latijn had ik 3.3 voor CE gehaald (dus geen her)
Wiskunde en economie allebei een 5.2 gehaald.
Economie heeft 1.7, wiskunde 0.8.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
welk vak heeft de hoogste norm? Die dan herkansen.
VWO? Vond het ook al raar, een norm van 0.0 en zo makkelijk was 'ie niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:41 schreef emzor1994 het volgende:
Waarom is die norm van Duits zo laag. Ik kan me niet voorstellen dat het zo goed gemaakt is.. Engels was een stuk makkelijker, en heeft een hogere norm.
Ja precies.. Kut Duits.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:41 schreef xCore het volgende:
[..]
VWO? Vond het ook al raar, een norm van 0.0 en zo makkelijk was 'ie niet.
Ik had 24 punten, en ik moest minimaal een 4.5 halen... Was gelukkig met een norm van 0 een 4.5 ...quote:
Echt wel..quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:42 schreef Etsu het volgende:
Als je het zo bekijkt, zijn de C&M'ers, N&T'ers en N&G'ers flink genaaid.
E&Mquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:42 schreef Etsu het volgende:
Maar daar zit jij niet bij hequote:Op donderdag 16 juni 2011 10:42 schreef Etsu het volgende:
Beterquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:42 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik had 24 punten, en ik moest minimaal een 4.5 halen... Was gelukkig met een norm van 0 een 4.5 ...
Valt mee, biologie + natuurkunde zijn redelijk hoog. Ik kan misschien voor biologie zelfs nog een voldoende staan met die norm van 1.6quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:42 schreef Etsu het volgende:
Naar wat ik hoor, is de norm voor natuurkunde niet terecht.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:43 schreef xCore het volgende:
[..]
Valt mee, biologie + natuurkunde zijn redelijk hoog. Ik kan misschien voor biologie zelfs nog een voldoende staan met die norm van 1.6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |