SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdDoe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
Ook als hij een +9 had, dan kreeg hij training voor het aantal minuten dat hij gespeeld had.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
![]()
Mn speler die gisteren geblesseerd raakte, is nu alweer een pleister, dan krijgt hij dus het aantal minuten dat hij speelde training?
Training vanuit z'n ziekenhuisbed?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook als hij een +9 had, dan kreeg hij training voor het aantal minuten dat hij gespeeld had.
Je moet het zien dat men tijdens de wedstrijd traintquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Training vanuit z'n ziekenhuisbed?
Ik dacht altijd dat ze niet konden trainen
Nja gunstigEn krijgt hij dus een vormupdate en zondag mag hij spelen
Hij traint tijdens de wedstrijd inderdaad. En het is al een aantal seizoenen deze regel. Eigenlijk sinds het minute-based trainen is ingevoerd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Training vanuit z'n ziekenhuisbed?
Ik dacht altijd dat ze niet konden trainen
Nja gunstigEn krijgt hij dus een vormupdate en zondag mag hij spelen
Ok, en, mijn komende tegenstander(s) hebben allebei een sterke centrumverdediging, hoe kan ik het best vleugelaanval spelen zonder middenveld enzo te verliezen? gewoon de aanvaller naar buiten sturen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet het zien dat men tijdens de wedstrijd traintzodoende is het op minuut basis geregeld.
Yup.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ok, en, mijn komende tegenstander(s) hebben allebei een sterke centrumverdediging, hoe kan ik het best vleugelaanval spelen zonder middenveld enzo te verliezen? gewoon de aanvaller naar buiten sturen?
Ik heb er net eentje geregeld. We kunnen wel de week daarna.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
thx.
Nog een hattricker die in is voor een friendly?
ik heb je uitgedaagd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:34 schreef Drassss het volgende:
Kom maar op. De Gekleurde Prent, is de naam.
Wat je zou kunnen doen om het effect te versterken:quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ok, en, mijn komende tegenstander(s) hebben allebei een sterke centrumverdediging, hoe kan ik het best vleugelaanval spelen zonder middenveld enzo te verliezen? gewoon de aanvaller naar buiten sturen?
Is ie nu helemaal gestopt?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Possie sowieso. Wie nog meer weet ik niet.
Oke, thanks, maar mijn tegenstander heeft wel een sterk middenveld, en een sterke centrumaanval, lever ik op die manier niet teveel in bij mijn centrumverdediging?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat je zou kunnen doen om het effect te versterken:
Vleugel stacken
Dat betekend dat je achter elkaar een (aanvallende) Vleugelverdediger/vleugelspeler neerzet met zo veel mogelijk vleugelspel. Aanvallende vleugelspeler (met zoveel mogelijk vleugel). Aanvaller naar de vleugel toe.
Op het veld ziet het er zo uit:
DWB - X - CD - X - OWB
WtM - IM - IM - IMtW - OW
DFW - FtW
DWB = Defensive Wingback (max verdedigen, liefst met vleugel)
CD = Centale Defender (max verdedigen)
OWB = Offensive Wingback (max vleugel, liefst met verdedigen)
WtM = Wing Toward Middle (middenvelder, liefst met vleugel)
IM = Inter Middle (max middenveld)
IMtW = Inter Middle towards Wing (middenvelder met vleugel) (om je vleugel nog meer te boosten)
OW = Offensive Wing (vleugelspeler)
DFW = Defensive Forward (Aanvaller met veel positiespel, kan zelfs een middenvelder zijn om je balbezit te verhogen)
FtW = Forward towards Wing (Aanvaller met vleugelspel)
Je zal alles wel in HO moeten checken voor het effect!!
Waar je rekening mee moet houden is dat als je door het centrum aanvalt dat gelijk staat aan 1,6 vleugel. Dit werkt namelijk alleen als jij je middenveld en verdediging op orde hebben, anders scoort de tegenstander nog steeds meer dan jij dat doet.
Wil jij je vleugelaanval niet zo sterk, dan zou ik het als volgt afbouwen:
IMtW = IM
OWB = NWB (Normal Wingback)
NWB = DWB
Zonde, nu het nieuwe seizoen er aan zit te komen merk ik dat ik weer wat meer inlog en wat langer nadenk over mijn beslissingen.quote:
Ik zou alles in HO checken voor de zekerheid.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
Oke, thanks, maar mijn tegenstander heeft wel een sterk middenveld, en een sterke centrumaanval, lever ik op die manier niet teveel in bij mijn centrumverdediging?
Ik heb geen HO, had het ooit geinstalleerd maar begrijp er geen klote vanquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik zou alles in HO checken voor de zekerheid.
Om je middenveld te versterken zit er om die reden een WtM in en een DFW bij.
Je kan je verdediging ook zo zetten:
X - CD - CD - X - OWB
HO is best wel simpel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik heb geen HO, had het ooit geinstalleerd maar begrijp er geen klote van
Ik zit nu ook op school en daar kan je het ook niet installerenZal het misschien morgen eens proberen in HO en anders moet ik het op de proef doen voor zondag.
Hoeveel heb je te besteden?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:38 schreef vanpers het volgende:
Voor mezelf ben ik er nu aan uit, ik ga mijn 2 vleugelverdedigers en mijn keeper vervangen. De spelers die er nu staan gaan eruit samen met nog een backup verdediger. Dit ga ik natuurlijk pas begin volgend seizoen doen.
Wel zit ik er over te denken nu al 1 vleugelverdediger te halen omdat de prijzen nu een stuk lager liggen. Ik speel 3-5-2, kan iemand me een beetje helpen waar ik op moet letten?
Eerst even de belangrijkste vraag, hoeveel ik te besteden heb. Als ik de gemiddelde TV pak van de 4 spelers die ik ga verkopen, is dat 5,5 miljoen. Op het moment heb ik 2.1 miljoen. Daar moeten dus 3 nieuwe spelers voor komen. Aangezien ik er nu al 1 wil kopen heb ik dus 2.1 miljoen te besteden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:49 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hoeveel heb je te besteden?
Wat train je?
Welke mainskill verdedigen wil je?
Welke specialiteit wil je? Koppen/Snel/Onvoorspelbaar?
Elke level vleugel erop is meegenomen, vergeet passen op je vleugelverdediger want dat draagt absoluut niks bij.
Hoe speel je?
DWB - X - CD - X - DWB
WtM - IM - IM - IM - OW
FW - FW
Heb je bij de keeper alleen gekeken naar de keeper skill? Want hij zal ook nog wel spelhervatten moeten hebben denk ik?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:14 schreef Nixx- het volgende:
5,5 + 2,1 = 7,6 miljoen.
Volgens HAM kosten de volgende spelers dit:
Wonderbaarlijk keeper: 3,0 miljoen
Wereldklasse keeper: 3,5 miljoen
Qua specialiteit:
Snel om andere snelle spelers te stoppen
Koppen voor het koppen event
Onvoorspelbaar om onvoorspelbare events te genereren. Voorwaarde: minimaal uitstekend passen
Nadeel: Er bestaat ook een onervaren event waaruit een doelpoging kan ontstaan. Dit gebeurd zelfs bij spelers met goddelijk ervaring!
Daarmee kom je dus uit dat je ongeveer 2,0 miljoen wil besteden aan een vleugelverdediger.
Vleugelverdedigers zijn wel het belangrijkste, keeper is van latere zorg.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:30 schreef Nixx- het volgende:
Merk wel dat het krapjes gaat worden voor je.
Leeftijd: 20 tot 22 jaar
Verdedigen: wonderbaarlijk - wereldklasse
Vleugelspel: minimaal goed
Een paar opties:
Koppen:
Osman Gencer (286115298)
Henry Hagenaar (279395164)
Snel:
Ali Kemal Ozbal (259908514)
Overige:
Ernesto Raffaelli (272060161)
Corrado Agiato (265788361)
Naar Sh skill bij de keeper heb ik niet echt gekeken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:32 schreef vanpers het volgende:
Heb je bij de keeper alleen gekeken naar de keeper skill? Want hij zal ook nog wel spelhervatten moeten hebben denk ik?
Qua specialiteit, Onvoorspelbaar heeft geen zin aangezien je zegt dat ik passen moet vergeten. Dan blijft snel en koppen over. Misschien van beide 1 zodat ik van flank kan wisselen als mijn tegenstander een snelle buitenspeler heeft.
Denk je dat 2 miljoen voldoende is want ik denk dat ik anders aan de hele operatie niet moet beginnen.
Ik ben er wel aan uit dat ik een koppende en een snelle vleugelverdediger ga halen. Zoiezo ga ik geen speler zonder specialiteit halen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:38 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Naar Sh skill bij de keeper heb ik niet echt gekeken.
Qua specialiteit is er ook een technische aanvaller v.s. koppende verdediger event. Deze gebeurd zo weinig dat je daar eigenlijk geen rekening mee moet houden.
Zou het liefste Ali kopen, maar aangezien ik verwacht dat hij te duur zal worden(of ik moet een openingsbod vragen en iemand op de TL zetten). Verder is Osman ook wel goed om te volgen, alleen loopt die dus eerder af en dat wordt dan weer lastig met Ali.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:30 schreef Nixx- het volgende:
Merk wel dat het krapjes gaat worden voor je.
Leeftijd: 20 tot 22 jaar
Verdedigen: wonderbaarlijk - wereldklasse
Vleugelspel: minimaal goed
Een paar opties:
Koppen:
Osman Gencer (286115298)
Henry Hagenaar (279395164)
Snel:
Ali Kemal Ozbal (259908514)
Overige:
Ernesto Raffaelli (272060161)
Corrado Agiato (265788361)
Ik ga niet zeggen welke speler je zou moeten kopen.quote:
Naar mijn mening ben jij een van degene op FOK met de meeste Hattrick kennis.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen welke speler je zou moeten kopen.
Wat ik je wel wil adviseren is om je eisen scherper te stellen.
Hoeveel ben je bereidt uit te geven voor wat?
In feite heb je nog 3 weken om je speler te "vinden", maak daar ook gebruik van.
Ik weet zelf het effect niet van positiespel op een vleugelspeler, misschien zou je dat ook mee kunnen nemen.
Voor een vleugelspeler is positiespel belangrijker dan passen. Maar hij is op zoek naar een vleugelverdediger, en daar heb je helemaal niets aan positiespel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen welke speler je zou moeten kopen.
Wat ik je wel wil adviseren is om je eisen scherper te stellen.
Hoeveel ben je bereidt uit te geven voor wat?
In feite heb je nog 3 weken om je speler te "vinden", maak daar ook gebruik van.
Ik weet zelf het effect niet van positiespel op een vleugelspeler, misschien zou je dat ook mee kunnen nemen.
Je hebt je eisen inderdaad gesteld.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:16 schreef vanpers het volgende:
Naar mijn mening ben jij een van degene op FOK met de meeste Hattrick kennis.
Wat bedoel je met mijn eisen scherper stellen. Naar mijn mening had ik al best wat antwoorden klaar op je vragen. Laat ik het zo zeggen, die 3 posities zien mijn minste, daarbij meegerekend de leeftijd en het niet hebben van een specialiteit, lijkt het mij verstandig deze te vervangen.
Ik had dus in gedachtten een speler te halen met minimaal wonderbaarlijk(omdat ik denk dat dit voldoende is voor V/VI) verdedigen en minimaal goed vleugelspel, dit met de maximale leeftijd van 24. De een met de specialiteit koppen, de ander snel. Dit alles voor 5 tot 6 miljoen.
Kijk dit soort dingen wist ik dus niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor een vleugelspeler is positiespel belangrijker dan passen. Maar hij is op zoek naar een vleugelverdediger, en daar heb je helemaal niets aan positiespel.
Mooie speler, maar persoonlijk zie ik liever meer verdedigen en iets minder vleugel voor hetzelfde bedrag.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:07 schreef vanpers het volgende:
Zit nu naar deze speler te kijken als Snelle vleugelverdediger:
Francisco Mar Díaz (268414879)
Je moet wel onthouden dat verdedigen nog steeds de primaire skill is voor een verdediger.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:38 schreef vanpers het volgende:
Pfff ik dacht dat ik eruit was, jij maakt het me alleen maar moeilijker.
Aangezien ik van plan ben eerst de snelle speler te halen vallen de koppers gelukkig nog even af.(tegenstander van zondag heeft een snelle buitenspeler).
(toch super mega fijn dat je me helpt hoor)
Goed dat je het ook via alltid checktquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:44 schreef vanpers het volgende:
Als ik ze beide invoer in HO en ze even naar dezelfde vorm zet is Sinnott wel iets beter, maar als ik naar zijn vorm in het verleden kijk zie ik dat hij tussen zwak en redelijk blijft schommelen. Terwijl Mar Diaz juist alleen maar redelijk en goed in vorm is geweest de laatste tijd(en bijne zijn geheele carriere).
Is dat iets wat jullie meenemen in jullie beslissing?
Ja, dat kan je.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:18 schreef IPeePie het volgende:
Als je een jeugdcompetitie aanmaakt, kan je hem dan nog deleten, als er nog niemand gejoined heeft?
De reden waarom ik zo twijfel zal ik even uitleggen, die jij uitgezocht hebt is gewoon beter, maar aangezien hij nooit echt in vorm is, zal hij zijn potentieel niet halen. Als beide spelers dezelfde vorm hebben wint jou speler, als ik beide behandel naar hun gemiddelde vorm van de laatste 3 seizoenen kan ik beter mijn eigen keuze pakken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:49 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Goed dat je het ook via alltid checkt
Heb je ook de bijdrages van de spelers apart bekeken op zowel verdedigend als aanvallend op de vleugel? En als centrale verdediger?
Ik kijk persoonlijk nooit naar Alltid als ik een speler koop. Ik kan me niet herinneren dat ik spelers heb gehad die altijd in slechte vorm bleven.
Ik ben blij dat je in ieder geval voor jezelf een goede afweging heb gemaakt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:25 schreef vanpers het volgende:
De reden waarom ik zo twijfel zal ik even uitleggen, die jij uitgezocht hebt is gewoon beter, maar aangezien hij nooit echt in vorm is, zal hij zijn potentieel niet halen. Als beide spelers dezelfde vorm hebben wint jou speler, als ik beide behandel naar hun gemiddelde vorm van de laatste 3 seizoenen kan ik beter mijn eigen keuze pakken.
Dat is zowel centraal als op de vleugel zo.
Hoe bedoel je? Ik ben er nog niet echt aan uit haha.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:33 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je in ieder geval voor jezelf een goede afweging heb gemaakt.
Bedanktquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:21 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, dat kan je.
Als je geen verandering ziet: even uitloggen en opnieuw inloggen.
Het is niet alsof vorm aan de speler ligt. Behalve dat het ermee te maken heeft of de speler speelt, is het gewoon random. Ik zou dus hoogstens z'n huidige vorm meenemen, maar er niet vanuit gaan dat ie daarop blijft staan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:25 schreef vanpers het volgende:
[..]
De reden waarom ik zo twijfel zal ik even uitleggen, die jij uitgezocht hebt is gewoon beter, maar aangezien hij nooit echt in vorm is, zal hij zijn potentieel niet halen. Als beide spelers dezelfde vorm hebben wint jou speler, als ik beide behandel naar hun gemiddelde vorm van de laatste 3 seizoenen kan ik beter mijn eigen keuze pakken.
Dat is zowel centraal als op de vleugel zo.
Ben benieuwd wat ik er voor kan vangen en hoe ik hem het besten trainen kan. Momenteel train ik primair positiespel en secundair korte pass. Iemand nog tips ?quote:James Sulkers (99611160)
16 jaar en 15 dagen, volgende verjaardag: 21-09-2011
Specialiteit: Snel
Team: All Stars Youth 10
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 14-03-2011 19:31 (94 dagen geleden)
Waarschuwingen: 2
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend
Positiespel:
7/85/7 matig (max. goed)
Vleugelspel:
7/8-1/7 onbekend (max. goed)
Passen:
8/8-1/8 onbekend (max. uitstekend)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Wat een held!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:45 schreef DutchieBre het volgende:
Ik heb momenteel ook een leuk spelertje in mijn jeugd rondlopen
[..]
Ben benieuwd wat ik er voor kan vangen en hoe ik hem het besten trainen kan. Momenteel train ik primair positiespel en secundair korte pass. Iemand nog tips ?
Wat train je nu precies dan primair en secundair ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:28 schreef DutchieBre het volgende:
Ik train hem al enkele weken op deze positie hoor. Dus niet dat ik niets doe met hem. Hij wordt ook gevolgd door een U-17 Scout. Ik snap ook niet zo goed waarom de updates zo langzaam gaan bij hem .. Misschien is ie toch niet zo goed als zijn stats hem doen lijken ?
Damn, wat een speler!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:45 schreef DutchieBre het volgende:
Ik heb momenteel ook een leuk spelertje in mijn jeugd rondlopen
Ben benieuwd wat ik er voor kan vangen en hoe ik hem het besten trainen kan. Momenteel train ik primair positiespel en secundair korte pass. Iemand nog tips ?
De simpelste manier:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:34 schreef OmniRocket het volgende:
hoe kan ik zien of er spelers verbeterd zijn?
Woensdag gekocht!quote:Julien Brogniart Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van goed naar uitstekend.
De simpele en moeilijke manier zou ik omdraaien voor mijn gevoel. En de aller eenvoudigste manier is om via supporter bij training te kijken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:40 schreef Nixx- het volgende:
[..]
De simpelste manier:
Noteer de skills van je spelers in Excel en vergelijk ze op vrijdag.
Een iets moeilijkere manier:
Installeer Hattrick Organiser (HO afgekort). Download de skills van je spelers via CHPP (correct?) elke week. Elke week heb je dan op een opslag alle stijgingen in skill, vorm en conditie.
Een methode voor vandaag:
Kijk via alltid.org naar je team (via zoeken op teamnaam). Bekijk dan de TSI van je spelers apart.
Kleine stijgingen naar boven en beneden zijn vormveranderingen. Grote veranderingen in TSI duiden op skill stijgingen.
P.S. Wat train je met welke TI en conditie %?
4 stijgers! Waaronder 1 traineequote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
6 stijgers. Waaronder 3 A-spelers (inclusief mijn nieuwe vleugel) en 3 trainees.
Wat geeft zijn TV op dit moment aan? Want die is echt lekker.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:56 schreef Nixx- het volgende:
[..]
4 stijgers! Waaronder 1 trainee
Wat een topper wordt het:
Adrie Noor (266445669)
22 jaar + 19 dagen
TSI: 96100
Specialiteit: Snel
Bovennatuurlijk scoren
Wonderbaarlijk passen
Geen spelers gevondenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wat geeft zijn TV op dit moment aan? Want die is echt lekker.
Doe 1 (oefen)wedstrijdje primair korte pass en je weet hoe ver hij is in passen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:21 schreef DutchieBre het volgende:
Primair Positiespel en secundair korte pass
Geen ideequote:
Ah zo. Dan zul je inderdaad weinig winst er op maken. Maar het blijft wel een leuke speler.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:11 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Geen idee
Ik heb hem ooit als NT potentieel gekocht voor 6,5 miljoen. Ik denk dat hij nog steeds hetzelfde waard is.
Ging me ook niet primair om winst te maken bij hem. Soms kan je door waarde vast te houden ook winst maken door de dalende prijzen door de snellere training.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ah zo. Dan zul je inderdaad weinig winst er op maken. Maar het blijft wel een leuke speler.
Trouwens, zijn goede vriend doet het ook niet gek:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ah zo. Dan zul je inderdaad weinig winst er op maken. Maar het blijft wel een leuke speler.
Ook leuk inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:23 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Trouwens, zijn goede vriend doet het ook niet gek:
Ziedonis Asais (262559121)
22 jaar + 60 dagen
TSI: 93940
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Bovennatuurlijk scoren
Briljant passen
Gaat volgende week poppen!
Dat heb ik ook niet gezegd. Ging mij er om dat je nog relatief weinig van 'm weet, terwijl 'ie al bijna een seizoen in je jeugdteam zit en echt een toptalent is..quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:28 schreef DutchieBre het volgende:
Ik train hem al enkele weken op deze positie hoor. Dus niet dat ik niets doe met hem.
Zou je z'n scoutingsrapport eens willen plaatsen? Dus dat van toen je hem ontdekt hebt?quote:Hij wordt ook gevolgd door een U-17 Scout.
De skills die je ziet (huidig / potentieel) zijn gewoon juist en het is echt een toppertje. Het hangt echter wel grotendeels af van de aanvangsniveaus. Als jij van zwak/matig naar goed/uitstekend wilt trainen, dan zijn dat gewoon 3 pops. Dat op 3 skills is al 9 pops. En sinds ze de trainingssnelheden bij de senioren een upgrade hebben gegeven, lijkt het bij de jeugd zelfs iets langzamer te gaan. Voordeel daar is niettemin dat je ze vó'ór hun 17e al kunt trainen, dus dat blijft altijd een bonusquote:Ik snap ook niet zo goed waarom de updates zo langzaam gaan bij hem .. Misschien is ie toch niet zo goed als zijn stats hem doen lijken ?
Wat voor skills/potentie heeft die speler als ik mag vragen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:29 schreef DutchieBre het volgende:
Daarbij wordt er nog een speler gevolgd in mijn jeugd door een andere u-17 scout en daar was mijn training eerst op afgestemd
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
16 pops op Spelhervatting, vorm K.U.T.
Ach, door die fratsen van Mats heb ik het kampioenschap toch niet meer in eigen hand, dus het boeit ook niet meer dit seizoen. Blèh!!
Same story hier. Zonder fratsen had ik fier bovenaan gestaan, het heeft me minimaal 8 punten gekost dit seizoen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
16 pops op Spelhervatting, vorm K.U.T.
Ach, door die fratsen van Mats heb ik het kampioenschap toch niet meer in eigen hand, dus het boeit ook niet meer dit seizoen. Blèh!!
Vorig seizoen ben ik heel erg opmerkelijk kampioen geworden in mijn IVe klasse. Ik moest wel een kwalificatie afwerken die ik heb verloren.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:22 schreef Gijs_ het volgende:
Same story hier. Zonder fratsen had ik fier bovenaan gestaan, het heeft me minimaal 8 punten gekost dit seizoen.
Ik heb dit seizoen 4x gelijk gespeeld, 1x verloren. Alle 5 wedstrijden had ik best mogen winnen en zat het me dus bepaald niet mee. De huidige koploper heeft 2x gelijk gespeeld en 1x gewonnen in wedstrijden die hij gewoon had moeten verliezen, het zat hem dus bepaald niet tegen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Same story hier. Zonder fratsen had ik fier bovenaan gestaan, het heeft me minimaal 8 punten gekost dit seizoen.
Ik heb twee keer echt onterecht verloren en één keer gelijkgespeeld, waarvan onderstaande de meest dubieuze qua stats (1-2). Verder twee 'close games' waar het geluk net niet mee zat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik heb dit seizoen 4x gelijk gespeeld, 1x verloren. Alle 5 wedstrijden had ik best mogen winnen en zat het me dus bepaald niet mee. De huidige koploper heeft 2x gelijk gespeeld en 1x gewonnen in wedstrijden die hij gewoon had moeten verliezen, het zat hem dus bepaald niet tegen.
Nu heb ik zelf ook wel wat laten liggen door me te focussen op training (NT-prospects) en de beker (ronde10 gehaald). Dat ik echter 1 puntje op hem achter sta (de return (uit) afgelopen zondag eindigde in een, mijns inziens onterechte, 2-2) doet best wel even pijn. Het is niet erg om 2e te worden als de ander echt beter is, helaas kunnen we dat hier niet zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
Nou ja, ook de vierde plaats in een erg sterke IV is geen misselijke prestatie, zeker niet als je zelf al aangeeft opmerkelijk kampioen te zijn geworden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:32 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Vorig seizoen ben ik heel erg opmerkelijk kampioen geworden in mijn IVe klasse. Ik moest wel een kwalificatie afwerken die ik heb verloren.
Dit seizoen gaat alles wat minder goed. Ik sta op dit moment op de 4e plaats, net boven de kwalificatiegrens.
Er zijn twee erg goede teams vanuit de Ve klasse gekomen die op dit moment op de 2e en op de 5e plek staan. Onze competitie is qua sterkte nummer 4 van de 64 IVe klasse teams.
Heb inmiddels een openingsbod gedaan op die speler die jij me aanbeveelde en morgen afloopt. De speler die ik uitgezocht had was er voor zijn openingsbod uit gegaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:33 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je in ieder geval voor jezelf een goede afweging heb gemaakt.
Ik ben heel erg benieuwdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:52 schreef vanpers het volgende:
Heb inmiddels een openingsbod gedaan op die speler die jij me aanbeveelde en morgen afloopt. De speler die ik uitgezocht had was er voor zijn openingsbod uit gegaan.
Ik laat je weten hoe het met deze gaat, morgen rond 12 uur loopt hij af.
Dat klopt, EN hij is gestegen naar een redelijk vorm haha, net nadat ik daar wat over gezegd heb.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd
Edit: Een voordeel is dat de speler waar je nu op hebt geboden wel een training heeft gehad bij zijn oude team. Bij die andere speler had hij bij jouw een training meegemaakt zonder dat hij die week had gespeeld.
Hmm, dat gaat hem niet worden gok ik. Ik verpats hem wel voor 3 t/m 4 miljoenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:30 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Als jij een manier vindt hem gratis naar mij over te hevelen, train ik m voor je
Kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmm, dat gaat hem niet worden gok ik. Ik verpats hem wel voor 3 t/m 4 miljoen
Hmm misschien ga ik Storm toch kopen en hem trainen in verdedigen. Dan kan hij aanvallende verdediger op de bank zittenquote:
Ik dacht ook dat dat wel goed met hem zou kunnen. Heb je gezien dat hij sinds 10 minuten geleden op de TL staat?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hmm misschien ga ik Storm toch kopen en hem trainen in verdedigen. Dan kan hij aanvallende verdediger op de bank zitten
Ja, omdat hij bij mijn bookmarks staat komt hij ook automatisch bij de transfers te staanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:01 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat dat wel goed met hem zou kunnen. Heb je gezien dat hij sinds 10 minuten geleden op de TL staat?
Dankquote:
Het is vandaag een belangrijke avond voor het NT en U-20, vooral voor Nederland!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:05 schreef IPeePie het volgende:
Wat een hoopje gekken zeg. Zet ik een speler op de TL (niet storm), 10 minuten later zijn ze tegen elkaar aan het opbieden met 400k per keer
Weet ik, maar heeft dat daar iets mee te maken?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:40 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Het is vandaag een belangrijke avond voor het NT en U-20, vooral voor Nederland!
Veel mensen on-line.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:44 schreef IPeePie het volgende:
Weet ik, maar heeft dat daar iets mee te maken?
25 783 online gebruikersquote:
Dat zeker weten. Veelal de hogere teams die ook meer kunnen besteden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:49 schreef IPeePie het volgende:
25 783 online gebruikers
Valt best mee, maar goed, de gebruikers die online zijn zijn vast en zeker bovengemiddeld actief.
Geloof het of niet, iemand heeft een hoger bod gedaan. Tot dusver niet zo raar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:51 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat zeker weten. Veelal de hogere teams die ook meer kunnen besteden.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:43 schreef vanpers het volgende:
Hoogste bod: 2 289 000 ¤ door JvP
Het bieden is geëindigd!
Dat lijkt mij een goede deal, toch? Z'n TV zegt ook dat ie 1.1m waard is. Al is die TV wel met een SH van goed => buitenaards.quote:John Birchwood (275699441)
Barbados 21 jaar en 70 dagen, volgende verjaardag: 30-07-2011
zwak in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Koufontinas (sinds 15-04-2011 (4/45), 9wk 1d) (4/45)
Total Skill Index (TSI): 6 190
Loon: 5 220 ¤ (4 350 ¤) /week inclusief 20% bonus
83 520 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
HTMS Punten: Vaardigheid: 242 / Potentieel: 1157
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Zet op hotlist Herinneringen
Deadline: 19-06-2011 00:23 (13/45) (9u 31m)
Vraagprijs: 600 000 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Keepen: 9/20 formidabel
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 1/20 rampzalig
Vleugelspel: 2/20 waardeloos
Passen: 1/20 rampzalig
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 9/20 formidabel
Precies tijdens de verkoop van mijn trainees. Wat een timing.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
HT is weer eens traag als stront...
Dit. Ik kom niet eens ingelogdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
HT is weer eens traag als stront...
Tenzij je een uitstekend coach hebt, precies de skill traint die hij nodig heeft, en het leuk vindt hem te trainen; verkopen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:27 schreef DutchieBre het volgende:
Volgens de -17 scout kan mijn talentje uit de jeugd best eens 3 miljoen op gaan leveren. Haha, ik heb echt nog nooit zoveel gehad voor een speler, laat staan 1tje uit mijn eigen jeugd. Is het altijd het beste om hem dan meteen op de TL te gooien (zodra hij 17 is) of om hem gewoon op te nemen in mijn eigen team en hem nog verder te trainen ?
Wat doet een kale keep qua prijs en die leeftijd?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:28 schreef IPeePie het volgende:
Zou trouwens iemand willen reageren op mijn post over die keeper een tijdje terug..?
Nee, heb ik zeker niet. Het geld kan ik ook wel goed gebruiken. Maar haalt dit niet de theorie onderuit om zelf ook talenten van 17 jaar te kopen ? Mijn trainer is daar dus blijkbaar niet goed genoeg voor ?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:28 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Tenzij je een uitstekend coach hebt, precies de skill traint die hij nodig heeft, en het leuk vindt hem te trainen; verkopen.
Dit soort talentjes gaan meestal voor veel meer de deur uit dan ze eigenlijk waard zijn. Dit omdat mensen het leuk vinden U20/NT talentjes te trainen, en er daarom dus ook extra voor betalen. Zo lang je niet een van die mensen bent, moet je 'm gewoon verpatsen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:34 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Nee, heb ik zeker niet. Het geld kan ik ook wel goed gebruiken. Maar haalt dit niet de theorie onderuit om zelf ook talenten van 17 jaar te kopen ? Mijn trainer is daar dus blijkbaar niet goed genoeg voor ?
Stel dat een oud speler van mij een NT u-20 speler gaat worden. Houdt dat ook in dat ik daar een x bedrag voor ga krijgen per wedstrijd ? Of is dat gewoon leuk en voor de eer ?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:35 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dit soort talentjes gaan meestal voor veel meer de deur uit dan ze eigenlijk waard zijn. Dit omdat mensen het leuk vinden U20/NT talentjes te trainen, en er daarom dus ook extra voor betalen. Zo lang je niet een van die mensen bent, moet je 'm gewoon verpatsen.
Tevens is de marktwaarde bij verkoop op 17j 0 dagen zo "belachelijk" hoog dat je er bij eventuele verdere training niet extreem veel winst op zal maken. Daarom vaak het advies om dit soort spelers te verpatsen en hopen op een godsgruwelijke bidwar.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:34 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Nee, heb ik zeker niet. Het geld kan ik ook wel goed gebruiken. Maar haalt dit niet de theorie onderuit om zelf ook talenten van 17 jaar te kopen ? Mijn trainer is daar dus blijkbaar niet goed genoeg voor ?
Nee, alleen als zo'n speler bij je balt krijg je een loon reductie.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Stel dat een oud speler van mij een NT u-20 speler gaat worden. Houdt dat ook in dat ik daar een x bedrag voor ga krijgen per wedstrijd ? Of is dat gewoon leuk en voor de eer ?
Dat is gewoon voor de eerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Stel dat een oud speler van mij een NT u-20 speler gaat worden. Houdt dat ook in dat ik daar een x bedrag voor ga krijgen per wedstrijd ? Of is dat gewoon leuk en voor de eer ?
Maar niet al te godsgruwelijk, dan wordt ie gecorrigeerd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tevens is de marktwaarde bij verkoop op 17j 0 dagen zo "belachelijk" hoog dat je er bij eventuele verdere training niet extreem veel winst op zal maken. Daarom vaak het advies om dit soort spelers te verpatsen en hopen op een godsgruwelijke bidwar.
Mhawww lijkt me sterk. Of zijn die 2 jeugdspelers die voor 12 miljoen & 20 miljoen eruit zijn gegaan de reële marktwaarde?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:38 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dat is gewoon voor de eer
[..]
Maar niet al te godsgruwelijk, dan wordt ie gecorrigeerd.
Nee juist niet, daarom worden ze toch ook gecorrigeerd?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhawww lijkt me sterk. Of zijn die 2 jeugdspelers die voor 12 miljoen & 20 miljoen eruit zijn gegaan de reële marktwaarde?
Die werden volgens mij niet gecorrigeerd..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:40 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Nee juist niet, daarom worden ze toch ook gecorrigeerd?
Weet je nog welke spelers dat waren misschien?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die werden volgens mij niet gecorrigeerd..
Ik wist dat de vraag ging komenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:41 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Weet je nog welke spelers dat waren misschien?
Och kan gek lopen. Ik kreeg voor mijn uitstekende verdediger ( +redelijk passen ) ook 1 miljoen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:50 schreef DutchieBre het volgende:
haha, zou wat zijn als ik er überhaupt 3 miljoen voor zou krijgen. We zien het wel als het zo ver is ..
Och, eerst maar eens allemaal tot hun max uit trainen. Dan praten we wel verderquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:56 schreef DutchieBre het volgende:
De mijne kan enkel goed worden in positiespel en vleugelspel. Dat hij uitstekend kan worden in passen zie ik toch echt slechts als bijskill dan.
Als dat eens zou opschieten !!! Maar lijkt niet erg te vlottenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Och, eerst maar eens allemaal tot hun max uit trainen. Dan praten we wel verder
Dat is een hele mooie speler. Als ie [SNEL] blijkt te zijn is dat volgensmij een NT-prospect.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:56 schreef DutchieBre het volgende:
De mijne kan enkel goed worden in positiespel en vleugelspel. Dat hij uitstekend kan worden in passen zie ik toch echt slechts als bijskill dan.
Yes, zijn specialiteit is "snel" ..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:04 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dat is een hele mooie speler. Als ie [SNEL] blijkt te zijn is dat volgensmij een NT-prospect.
Dan kan je meer verwachten dan die 3m...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:06 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Yes, zijn specialiteit is "snel" ..
Haha, bij 8 miljoen zelfs ...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:03 schreef Drassss het volgende:
320577550, 7 miljoen. Ook wel een voorbeeldje waar geen rooie cent op te verdienen is.
Dacht ik al. Dat betekent niet dat ze er niet zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:07 schreef Drassss het volgende:
Kan die twee gasten niet echt vinden IPeePie.
Ja, voor de leukquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:09 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dacht ik al. Dat betekent niet dat ze er niet zijn natuurlijk
Ik zie trouwens dat je ook even geboden hebt op storm?
Okquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, voor de leukVolgens mij kan ik niet bij de deadline zijn dus even zien of ik een max bod inleg of hem maar laat lopen.
nee......quote:18-06-2011 (13/45) Je hebt een speler verkocht en 93 000 ¤ ontvangen.
18-06-2011 (13/45) Je hebt een speler verkocht en 304 110 ¤ ontvangen.
Had je dus niet moeten zeggen hequote:Hattrick is down. We need to perform some unplanned maintenance work and expect to be back up around 22.00 HT-time
Ja, wat heb ik daaraan nu ze die transfers niet verlengen en m'n spelers er voor niks uit gaan. Klote hattrick.quote:
Tja... Ik blijf altijd adviseren om toch een bodemprijs in te stellen. Hoe lullig dit advies op dit moment nu ook is...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:30 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja, wat heb ik daaraan nu ze die transfers niet verlengen en m'n spelers er voor niks uit gaan. Klote hattrick.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:43 schreef vanpers het volgende:
Hoogste bod: 2 289 000 ¤ door JvP
Het bieden is geëindigd!
Hopelijk draait dit morgen nog uit op een bidwar.quote:Udo Gendebien (260444178)
Belgium 22 jaar en 81 dagen
Vraagprijs: 2 660 000 ¤
Hoogste bod: 2 660 000 ¤ door Real Oostende
Verdedigen: 7/20 goed
Positiespel: 13/20 wereldklasse
Passen: 8/20 uitstekend
quote:Kees Waagemans heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' goed op het gebied van Vleugelspel! Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer matig zijn.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
quote:Onder een dreigende hemel zaten er 26 voetbalfans in Good Hope 10, maar gelukkig kwam er geen regen.
Ik zie dat je daadkrachtig optreedt tegen een kaper van Storm?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:40 schreef Drassss het volgende:
Wow iemand lapt al 4 miljoen voor mijn oud keeper
Eigenlijk zou ik dan meteen tonnen moeten bieden, maar dit vind ik iets leuker hehe.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:09 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik zie dat je daadkrachtig optreedt tegen een kaper van Storm?Probeer je een boodschap over te brengen?
Nee, helaas nietquote:Op zondag 19 juni 2011 18:19 schreef IPeePie het volgende:
Ik weet dat je je secretaris kan vervangen voor iemand uit je eregalerij, maar kan je dat ook doen met je jeugdtrainer bijvoorbeeld? Die gast die elke keer zegt dat ie m'n jeugdwedstrijd opgenomen heeft?
Heb je er waailappen in gezet dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja.. beetje jammer. Ik hoop ooit dat je de Eregalerij leeg kan maken.
Oude helden in de tijd dat ik hattrick nog op een normale manier speeldequote:
Oh, niet Prenten. Jammer iddquote:Op zondag 19 juni 2011 18:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oude helden in de tijd dat ik hattrick nog op een normale manier speeldeUiteraard ook een paar prutsers
Ik hoop dat de nummer 1 punten laat liggen tegen de nummer 4. Volgende week valt in ieder geval definitief de beslissing als ik zelf tegen de huidige nummer 1 moet.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:52 schreef Gijs_ het volgende:
Bij een gunstige uitslag tussen de nummer 1 en 3 straks en/of wanneer ik met een verschil van drie doelpunten of meer win, dan kan ik nog kampioen worden in de laatste wedstrijd... vanavond even afwachten dus
Maar heel theoretisch dus allemaal...
BAMquote:16:11
Bifröst sloeg met een counter het middenveld over en haalde er een vrije schop uit, die door Menachem Meirov perfect werd binnengeschoten: 0-1.
Hier op dit moment ook gunstige tussenstanden... nummers 1, 2 en 3 gelijk...quote:
Je zult zien dat hij terugkomt!quote:06:22
De verbazingwekkende snelheid van Adrie Noor was te hoog gegrepen voor Vasilios Moustakidis, die hulpeloos moest toekijken hoe de Wespennest-speler het fraai afrondde voor de 1-0.
16:14
Het gejuich van de Wespennest-fans was tot in de wijde omtrek van het stadion te horen toen Davide Luigi Udda door het midden doorbrak en de voorsprong van zijn team vergrootte tot 2-0.
17:04
Bij deze voorsprong waren de spelers van Wespennest meer geïnteresseerd in het uitspelen van de wedstrijd en het vasthouden van de voorsprong.![]()
Maar voor nu...quote:Op zondag 19 juni 2011 20:21 schreef Nixx- het volgende:
WTF!!!!
Ik moet vanavond tegen de nummer 1.
[..]
Je zult zien dat hij terugkomt!
Dat zou tof zijn!quote:Op zondag 19 juni 2011 20:23 schreef Drassss het volgende:
Het lijkt erop dat ik volgende week me nog "veilig" kan spelen( 6de plek )
BAM!quote:31:23
Carsten Opdam verblufte het publiek met een mooi opgezette counteraanval over links, wat voor Bifröst de 0-2 opleverde.
Da's snel.quote:02:46
Dikkerds nam na 2 minuten de leiding met 0-1, doordat Jesse Groener na een actie via de linkerflank de bal met een mooie curve in de bovenhoek plaatste.
BAM!quote:Fabio Weiss gave Ladderzatsquad the lead with 1 - 0, as he successfully challenged the guests' central defenders, then placed the ball unreachably at the keeper's right post.
Druk op post en krijg gelijk deze gebeurtenisenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:40 schreef Habork het volgende:
Vanavond belangrijke competitieronde, als ik vanavond win (gaat waarschijnlijk wel lukken tegen een bot-team) en de nummer 5 verliest dan is mijn 4e plaats zo goed als zeker.
Gunisik had ik vanmorgen nog gekocht.quote:Een van de vele goede ballen die Ulaş Günışık vanaf de vleugel produceerde, werd uitstekend aangenomen door Görkem Himayet, die vervolgens voor Tim89 prachtig de 1-0 scoorde.
quote:Een vlotte aanval over de linkerflank werd vanuit een moeilijke hoek afgerond door Roy Kruseman, waarmee Tim89 de voorsprong uitbreidde: 2-0.
Vquote:Op zondag 19 juni 2011 20:50 schreef Habork het volgende:
Om degradatie te voorkomen begreep ik, in welke divisie speel je?
Volgende week bal ik tegen de nummer 7quote:Op zondag 19 juni 2011 20:53 schreef Habork het volgende:
Op het moment tegen 7 of volgende week? Er is nog hoop dus![]()
Wat zijn je kansen?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgende week bal ik tegen de nummer 7Er is hoop... nog wel "even" winnen.
As we speak alweer omgebogen in 2-1quote:
Laat maar, dan moet je verwijder alles drukken rechts in beeld.. je kan ze niet los verwijderenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:04 schreef maniack28 het volgende:
Misschien kijk ik er overheen, maar waar kan ik wedstrijden verwijderen uit ht live? Ik heb 2 oude erin staan en die blijven pop ups geven..
Met je muis op die wedstrijd, komt er rechts een kruisje te staan.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:04 schreef maniack28 het volgende:
Misschien kijk ik er overheen, maar waar kan ik wedstrijden verwijderen uit ht live? Ik heb 2 oude erin staan en die blijven pop ups geven..
3-1 nu hoor.. ff gas erop, in 6 min 3 goals!quote:
Jawel, je kan ze apart verwijderenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Laat maar, dan moet je verwijder alles drukken rechts in beeld.. je kan ze niet los verwijderen
Ik zie het al... beter hadden ze gewoon een kruisje bij de wedstrijd zelf gedaanquote:
quote:The home crowd was dismayed when the referee called a penalty for Efcee after 71 minutes. Bruno Rocchi calmly took the shot and scored, tying the game at 1 - 1.
Drie maal raden wie er 2x gescoord heeft en wie er 1x gescoord heeft. Jawel, de Granada en Cosimelli. Doms heeft er ook 1 inliggen dus er staan nu 4 spelers op 10, waarvan 3 van mij en 1 van de gast waar ik volgende week tegen speelquote:1. Dragan Stević FC Oemoemenoe 10
2. Mirco Hoenigsberger Kristiansund'10 10
3. Carlos Fernández de Granada Kristiansund'10 9
4. Cirilio Doms Kristiansund'10 8
5. Giacomo Cosimelli Kristiansund'10 8
Dankje,quote:
Ja nu gaat het losssssssssssssssssssssquote:Op zondag 19 juni 2011 21:35 schreef BrandX het volgende:
krappe 1-0 voorsprong hier
Het Haags kwartiertje is begonnen, dus wie weet wat nog volgt
0-3 inmiddels, dikke prima!quote:74:16
Menke Beynen was in de 74e minuut als eerste bij de bal na een lange pass vanuit de Bifröst-verdediging. Hij behield het overzicht en scoorde door het centrum 0-3: een geslaagde counter!
neuh...quote:Op zondag 19 juni 2011 21:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja nu gaat het losssssssssssssssssssss
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:46 schreef BrandX het volgende:
1-0 gewonnen. De hele wedstrijd slechts 6 events. 4 in de 1e helft en 2 in de 2e helft
Hattrick is zuinig vandaag
Maar winst, en weer 4e. Grote kans nu op lijfsbehoud, moet nog minimaal 1 puntje binnensprokkelen. over 2 wedstrijden. En dat moet kunnen gezien de tegenstanders.
Er is toch nog maar één wedstrijd?quote:Op zondag 19 juni 2011 21:46 schreef BrandX het volgende:
1-0 gewonnen. De hele wedstrijd slechts 6 events. 4 in de 1e helft en 2 in de 2e helft
Hattrick is zuinig vandaag
Maar winst, en weer 4e. Grote kans nu op lijfsbehoud, moet nog minimaal 1 puntje binnensprokkelen. over 2 wedstrijden. En dat moet kunnen gezien de tegenstanders.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:48 schreef BrandX het volgende:
Ik zeg het fout!Lijfsbehoud is een feit! Als ik volgende zou verliezen sta ik nog 6e.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*duimen gaatquote:Op zondag 19 juni 2011 21:48 schreef Gijs_ het volgende:
Als ik volgende week met twee doelpunten verschil win van de koploper én de nummer twee verliest, dan mag ik mezelf als kampioen bekronenKleine kans dat vooral dat tweede gebeurt, maar een klein beetje hoop maakt het een leuke laatste ronde.
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:48 schreef BrandX het volgende:
Ik zeg het fout!Lijfsbehoud is een feit! Als ik volgende zou verliezen sta ik nog 6e.
Het is nog maar een wedstrijd, keek niet goed!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Doms scoort de 5-1.. ik heb nu dus 4 spelers met 10 goals, maar de nummer 1 bij de topscorers is nog steeds de speler van de tegenstander, die er ook 10 heeftquote:Op zondag 19 juni 2011 21:28 schreef maniack28 het volgende:
Ik wil natuurlijk wel de topscorer leveren, maar dat gaat nog moeilijk worden
[..]
Drie maal raden wie er 2x gescoord heeft en wie er 1x gescoord heeft. Jawel, de Granada en Cosimelli. Doms heeft er ook 1 inliggen dus er staan nu 4 spelers op 10, waarvan 3 van mij en 1 van de gast waar ik volgende week tegen speel
Mijn Tobias staat nu bovenaan met 13 doelpunten. De nummer 2 heeft 10 doelpunten, dus dat moet te doen zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En Doms scoort de 5-1.. ik heb nu dus 4 spelers met 10 goals, maar de nummer 1 bij de topscorers is nog steeds de speler van de tegenstander, die er ook 10 heeft
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mijn Tobias staat nu bovenaan met 13 doelpunten. De nummer 2 heeft 10 doelpunten, dus dat moet te doen zijn.
*YAY* 11!quote:Mirco Hoenigsberger verzilverde in de 63e minuut een vrije schop vanaf zeker 30 meter: 6-1 voor het thuisteam.
Als ik online ben welquote:Op zondag 19 juni 2011 22:08 schreef IPeePie het volgende:
Aanval is de beste verdediging, dat blijkt maar weer. Of eigenlijk, middenveld. Ik speel 2-5-3 met 60% bbz en heb geen goal tegen gehad
Drassss, ben je van plan elke keer zo snel te reageren op boden?
Bam!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:13 schreef Rubeo38 het volgende:
magere 1-0 voor tegen een botje
winst is winst in ieder geval
terwijl ik dit tik, 2-0
Klopt..quote:Op zondag 19 juni 2011 23:17 schreef ScudRaket het volgende:
Heb ik wat gemist als ik zeg dat ik Flappekz al een tijdje niet gezien heb?
Watskeburt?quote:
Hij heeft een WO veroorzaakt vandaagquote:
Hmzzzzzzz dat is niet best.GotC ook?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:19 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hij heeft een WO veroorzaakt vandaag
Nee, dat is Possie. Flap heeft 2-1 verloren.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:19 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hij heeft een WO veroorzaakt vandaag
Ik zie dat hij de stekker eruit heeft getrokken :squote:Op zondag 19 juni 2011 23:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, dat is Possie. Flap heeft 2-1 verloren.
Twee weken terug of zoiets. Maar hij logt nog wel in.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:23 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik zie dat hij de stekker eruit heeft getrokken :s
Possie.quote:
quote:Bo Prent
Zijn prestaties op het gebied van positiespel zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van bovennatuurlijk naar wereldklasse.
Daaromquote:Op maandag 20 juni 2011 08:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hehe...
Maar hij is dan wel ook al 36 jaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |