SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdDoe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
Ook als hij een +9 had, dan kreeg hij training voor het aantal minuten dat hij gespeeld had.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
![]()
Mn speler die gisteren geblesseerd raakte, is nu alweer een pleister, dan krijgt hij dus het aantal minuten dat hij speelde training?
Training vanuit z'n ziekenhuisbed?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook als hij een +9 had, dan kreeg hij training voor het aantal minuten dat hij gespeeld had.
Je moet het zien dat men tijdens de wedstrijd traintquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Training vanuit z'n ziekenhuisbed?
Ik dacht altijd dat ze niet konden trainen
Nja gunstigEn krijgt hij dus een vormupdate en zondag mag hij spelen
Hij traint tijdens de wedstrijd inderdaad. En het is al een aantal seizoenen deze regel. Eigenlijk sinds het minute-based trainen is ingevoerd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Training vanuit z'n ziekenhuisbed?
Ik dacht altijd dat ze niet konden trainen
Nja gunstigEn krijgt hij dus een vormupdate en zondag mag hij spelen
Ok, en, mijn komende tegenstander(s) hebben allebei een sterke centrumverdediging, hoe kan ik het best vleugelaanval spelen zonder middenveld enzo te verliezen? gewoon de aanvaller naar buiten sturen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet het zien dat men tijdens de wedstrijd traintzodoende is het op minuut basis geregeld.
Yup.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ok, en, mijn komende tegenstander(s) hebben allebei een sterke centrumverdediging, hoe kan ik het best vleugelaanval spelen zonder middenveld enzo te verliezen? gewoon de aanvaller naar buiten sturen?
Ik heb er net eentje geregeld. We kunnen wel de week daarna.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
thx.
Nog een hattricker die in is voor een friendly?
ik heb je uitgedaagd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:34 schreef Drassss het volgende:
Kom maar op. De Gekleurde Prent, is de naam.
Wat je zou kunnen doen om het effect te versterken:quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ok, en, mijn komende tegenstander(s) hebben allebei een sterke centrumverdediging, hoe kan ik het best vleugelaanval spelen zonder middenveld enzo te verliezen? gewoon de aanvaller naar buiten sturen?
Is ie nu helemaal gestopt?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Possie sowieso. Wie nog meer weet ik niet.
Oke, thanks, maar mijn tegenstander heeft wel een sterk middenveld, en een sterke centrumaanval, lever ik op die manier niet teveel in bij mijn centrumverdediging?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat je zou kunnen doen om het effect te versterken:
Vleugel stacken
Dat betekend dat je achter elkaar een (aanvallende) Vleugelverdediger/vleugelspeler neerzet met zo veel mogelijk vleugelspel. Aanvallende vleugelspeler (met zoveel mogelijk vleugel). Aanvaller naar de vleugel toe.
Op het veld ziet het er zo uit:
DWB - X - CD - X - OWB
WtM - IM - IM - IMtW - OW
DFW - FtW
DWB = Defensive Wingback (max verdedigen, liefst met vleugel)
CD = Centale Defender (max verdedigen)
OWB = Offensive Wingback (max vleugel, liefst met verdedigen)
WtM = Wing Toward Middle (middenvelder, liefst met vleugel)
IM = Inter Middle (max middenveld)
IMtW = Inter Middle towards Wing (middenvelder met vleugel) (om je vleugel nog meer te boosten)
OW = Offensive Wing (vleugelspeler)
DFW = Defensive Forward (Aanvaller met veel positiespel, kan zelfs een middenvelder zijn om je balbezit te verhogen)
FtW = Forward towards Wing (Aanvaller met vleugelspel)
Je zal alles wel in HO moeten checken voor het effect!!
Waar je rekening mee moet houden is dat als je door het centrum aanvalt dat gelijk staat aan 1,6 vleugel. Dit werkt namelijk alleen als jij je middenveld en verdediging op orde hebben, anders scoort de tegenstander nog steeds meer dan jij dat doet.
Wil jij je vleugelaanval niet zo sterk, dan zou ik het als volgt afbouwen:
IMtW = IM
OWB = NWB (Normal Wingback)
NWB = DWB
Zonde, nu het nieuwe seizoen er aan zit te komen merk ik dat ik weer wat meer inlog en wat langer nadenk over mijn beslissingen.quote:
Ik zou alles in HO checken voor de zekerheid.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
Oke, thanks, maar mijn tegenstander heeft wel een sterk middenveld, en een sterke centrumaanval, lever ik op die manier niet teveel in bij mijn centrumverdediging?
Ik heb geen HO, had het ooit geinstalleerd maar begrijp er geen klote vanquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik zou alles in HO checken voor de zekerheid.
Om je middenveld te versterken zit er om die reden een WtM in en een DFW bij.
Je kan je verdediging ook zo zetten:
X - CD - CD - X - OWB
HO is best wel simpel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik heb geen HO, had het ooit geinstalleerd maar begrijp er geen klote van
Ik zit nu ook op school en daar kan je het ook niet installerenZal het misschien morgen eens proberen in HO en anders moet ik het op de proef doen voor zondag.
Hoeveel heb je te besteden?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:38 schreef vanpers het volgende:
Voor mezelf ben ik er nu aan uit, ik ga mijn 2 vleugelverdedigers en mijn keeper vervangen. De spelers die er nu staan gaan eruit samen met nog een backup verdediger. Dit ga ik natuurlijk pas begin volgend seizoen doen.
Wel zit ik er over te denken nu al 1 vleugelverdediger te halen omdat de prijzen nu een stuk lager liggen. Ik speel 3-5-2, kan iemand me een beetje helpen waar ik op moet letten?
Eerst even de belangrijkste vraag, hoeveel ik te besteden heb. Als ik de gemiddelde TV pak van de 4 spelers die ik ga verkopen, is dat 5,5 miljoen. Op het moment heb ik 2.1 miljoen. Daar moeten dus 3 nieuwe spelers voor komen. Aangezien ik er nu al 1 wil kopen heb ik dus 2.1 miljoen te besteden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:49 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hoeveel heb je te besteden?
Wat train je?
Welke mainskill verdedigen wil je?
Welke specialiteit wil je? Koppen/Snel/Onvoorspelbaar?
Elke level vleugel erop is meegenomen, vergeet passen op je vleugelverdediger want dat draagt absoluut niks bij.
Hoe speel je?
DWB - X - CD - X - DWB
WtM - IM - IM - IM - OW
FW - FW
Heb je bij de keeper alleen gekeken naar de keeper skill? Want hij zal ook nog wel spelhervatten moeten hebben denk ik?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:14 schreef Nixx- het volgende:
5,5 + 2,1 = 7,6 miljoen.
Volgens HAM kosten de volgende spelers dit:
Wonderbaarlijk keeper: 3,0 miljoen
Wereldklasse keeper: 3,5 miljoen
Qua specialiteit:
Snel om andere snelle spelers te stoppen
Koppen voor het koppen event
Onvoorspelbaar om onvoorspelbare events te genereren. Voorwaarde: minimaal uitstekend passen
Nadeel: Er bestaat ook een onervaren event waaruit een doelpoging kan ontstaan. Dit gebeurd zelfs bij spelers met goddelijk ervaring!
Daarmee kom je dus uit dat je ongeveer 2,0 miljoen wil besteden aan een vleugelverdediger.
Vleugelverdedigers zijn wel het belangrijkste, keeper is van latere zorg.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:30 schreef Nixx- het volgende:
Merk wel dat het krapjes gaat worden voor je.
Leeftijd: 20 tot 22 jaar
Verdedigen: wonderbaarlijk - wereldklasse
Vleugelspel: minimaal goed
Een paar opties:
Koppen:
Osman Gencer (286115298)
Henry Hagenaar (279395164)
Snel:
Ali Kemal Ozbal (259908514)
Overige:
Ernesto Raffaelli (272060161)
Corrado Agiato (265788361)
Naar Sh skill bij de keeper heb ik niet echt gekeken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:32 schreef vanpers het volgende:
Heb je bij de keeper alleen gekeken naar de keeper skill? Want hij zal ook nog wel spelhervatten moeten hebben denk ik?
Qua specialiteit, Onvoorspelbaar heeft geen zin aangezien je zegt dat ik passen moet vergeten. Dan blijft snel en koppen over. Misschien van beide 1 zodat ik van flank kan wisselen als mijn tegenstander een snelle buitenspeler heeft.
Denk je dat 2 miljoen voldoende is want ik denk dat ik anders aan de hele operatie niet moet beginnen.
Ik ben er wel aan uit dat ik een koppende en een snelle vleugelverdediger ga halen. Zoiezo ga ik geen speler zonder specialiteit halen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:38 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Naar Sh skill bij de keeper heb ik niet echt gekeken.
Qua specialiteit is er ook een technische aanvaller v.s. koppende verdediger event. Deze gebeurd zo weinig dat je daar eigenlijk geen rekening mee moet houden.
Zou het liefste Ali kopen, maar aangezien ik verwacht dat hij te duur zal worden(of ik moet een openingsbod vragen en iemand op de TL zetten). Verder is Osman ook wel goed om te volgen, alleen loopt die dus eerder af en dat wordt dan weer lastig met Ali.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:30 schreef Nixx- het volgende:
Merk wel dat het krapjes gaat worden voor je.
Leeftijd: 20 tot 22 jaar
Verdedigen: wonderbaarlijk - wereldklasse
Vleugelspel: minimaal goed
Een paar opties:
Koppen:
Osman Gencer (286115298)
Henry Hagenaar (279395164)
Snel:
Ali Kemal Ozbal (259908514)
Overige:
Ernesto Raffaelli (272060161)
Corrado Agiato (265788361)
Ik ga niet zeggen welke speler je zou moeten kopen.quote:
Naar mijn mening ben jij een van degene op FOK met de meeste Hattrick kennis.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen welke speler je zou moeten kopen.
Wat ik je wel wil adviseren is om je eisen scherper te stellen.
Hoeveel ben je bereidt uit te geven voor wat?
In feite heb je nog 3 weken om je speler te "vinden", maak daar ook gebruik van.
Ik weet zelf het effect niet van positiespel op een vleugelspeler, misschien zou je dat ook mee kunnen nemen.
Voor een vleugelspeler is positiespel belangrijker dan passen. Maar hij is op zoek naar een vleugelverdediger, en daar heb je helemaal niets aan positiespel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:10 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen welke speler je zou moeten kopen.
Wat ik je wel wil adviseren is om je eisen scherper te stellen.
Hoeveel ben je bereidt uit te geven voor wat?
In feite heb je nog 3 weken om je speler te "vinden", maak daar ook gebruik van.
Ik weet zelf het effect niet van positiespel op een vleugelspeler, misschien zou je dat ook mee kunnen nemen.
Je hebt je eisen inderdaad gesteld.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:16 schreef vanpers het volgende:
Naar mijn mening ben jij een van degene op FOK met de meeste Hattrick kennis.
Wat bedoel je met mijn eisen scherper stellen. Naar mijn mening had ik al best wat antwoorden klaar op je vragen. Laat ik het zo zeggen, die 3 posities zien mijn minste, daarbij meegerekend de leeftijd en het niet hebben van een specialiteit, lijkt het mij verstandig deze te vervangen.
Ik had dus in gedachtten een speler te halen met minimaal wonderbaarlijk(omdat ik denk dat dit voldoende is voor V/VI) verdedigen en minimaal goed vleugelspel, dit met de maximale leeftijd van 24. De een met de specialiteit koppen, de ander snel. Dit alles voor 5 tot 6 miljoen.
Kijk dit soort dingen wist ik dus niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor een vleugelspeler is positiespel belangrijker dan passen. Maar hij is op zoek naar een vleugelverdediger, en daar heb je helemaal niets aan positiespel.
Mooie speler, maar persoonlijk zie ik liever meer verdedigen en iets minder vleugel voor hetzelfde bedrag.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:07 schreef vanpers het volgende:
Zit nu naar deze speler te kijken als Snelle vleugelverdediger:
Francisco Mar Díaz (268414879)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |