Ze voorspellen alleen regen hoorquote:
quote:
ook een beetje vreemd?quote:
Ik ga zo maar eens naar het strand voordat ik ga werkenquote:
een beetje veel?quote:
O je bedoelt dat ik moet beginnen met vertellen dat ik hem tegen de xxx heb aangeduwd en xxxx heb en daarna op xxx heb gegooid en hem xxxxx terwijl hij xxxx en er achter kwam dat hij xxxx wel fijn vond en toen xxxx tot hij xxxx en xxxxxx op xxxxxxxx.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het minste wat je nu kunt doen, is juicy details lekken. You owe us
Ja hallo, ik heb op StBaby gestemd voor de TMI-singlequote:Op donderdag 16 juni 2011 10:02 schreef rival het volgende:
Ik zit niet te wachten op de anaalverhalen van angel
niet als 1 xxxx soms voor twee woorden staanquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je bedoelt dat ik moet beginnen met vertellen dat ik hem tegen de xxx heb aangeduwd en xxxx heb en daarna op xxx heb gegooid en hem xxxxx terwijl hij xxxx en er achter kwam dat hij xxxx wel fijn vond en toen xxxx tot hij xxxx en xxxxxx op xxxxxxxx.
Je snapt dat je haar nu nog nieuwsgieriger gemaakt hebt he.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je bedoelt dat ik moet beginnen met vertellen dat ik hem tegen de xxx heb aangeduwd en xxxx heb en daarna op xxx heb gegooid en hem xxxxx terwijl hij xxxx en er achter kwam dat hij xxxx wel fijn vond en toen xxxx tot hij xxxx en xxxxxx op xxxxxxxx.
Ja, maar dan zonder al die xxxx natuurlijk, ik ben een volwassen vrouw, ik kan wel wat hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
dat is enkel omdat hij het soms ongevraagd doet.. dus komop met de detailsquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb op StBaby gestemd voor de TMI-singleMoet ik niet ineens ook beginnen natuurlijk!
Ik kon het ook met smurfen doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
niet als 1 xxxx soms voor twee woorden staan
Ben je zo klein geschapen ja?quote:
Jamaaaaaaaar!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is enkel omdat hij het soms ongevraagd doet.. dus komop met de details
Je wil niet weten hoe Potige smurf er nu uitziet hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |