Her? Of jaartje over? Hoop her voor je.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:30 schreef searchanddestroy het volgende:
Ik ben gezakt denk ik zo.Beetje jammer wel.
Her waarschijnlijk, maar zal dan wel onmogelijk worden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:30 schreef Internepper het volgende:
[..]
Her? Of jaartje over? Hoop her voor je.
Das kutquote:Op donderdag 16 juni 2011 08:32 schreef searchanddestroy het volgende:
[..]
Her waarschijnlijk, maar zal dan wel onmogelijk worden.Maar jaartje overdoen zal me wel goed doen in principe, weet wel waar het is "misgegaan" dus.
They've searched and destroyed youquote:Op donderdag 16 juni 2011 08:32 schreef searchanddestroy het volgende:
[..]
Her waarschijnlijk, maar zal dan wel onmogelijk worden.Maar jaartje overdoen zal me wel goed doen in principe, weet wel waar het is "misgegaan" dus.
Ahquote:Op donderdag 16 juni 2011 08:32 schreef searchanddestroy het volgende:
[..]
Had je minder call of duty moeten doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 08:32 schreef searchanddestroy het volgende:
[..]
tudung tssjquote:Op donderdag 16 juni 2011 08:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
They've searched and destroyed you.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
They've searched and destroyed you.
Dit dus.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:37 schreef ThaTim het volgende:
AK vind ik trouwens ook erg laag. Waren toch heel veel klachten over omdat het zo'n vreemd examen was.
Eens.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:37 schreef ThaTim het volgende:
AK vind ik trouwens ook erg laag. Waren toch heel veel klachten over omdat het zo'n vreemd examen was.
Ik ben ook wel blij hoor, diploma is enige wat belangrijk is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:38 schreef Kaasrol het volgende:
Ben ik de enige hier die nu ontzettend blij is?
Ik sta nog net een 8quote:
Ik ben nog meer aan het twijfelen nuquote:Op donderdag 16 juni 2011 08:38 schreef Kaasrol het volgende:
Je hoort het vanmiddag welquote:Op donderdag 16 juni 2011 08:39 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik ben nog meer aan het twijfelen nu
De kans op 1 vijf is even groot als de kans op 3 vijven
ik ben ook blij hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 08:38 schreef Kaasrol het volgende:
yepquote:Op donderdag 16 juni 2011 08:41 schreef Pino112 het volgende:
Uhm, als je één of twee vijven hebt ben je toch gewoon geslaagd als je gemiddelde <6.0 is?
Als het boven een 6 is welquote:Op donderdag 16 juni 2011 08:41 schreef Pino112 het volgende:
Uhm, als je één of twee vijven hebt ben je toch gewoon geslaagd als je gemiddelde <6.0 is?
je moet naar afgeronde cijfers kijken volgens mij, dus 2 vijven betekent dat je 2 zevens of 1 acht nodig hebtquote:
Echt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |