heh?quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:44 schreef Keauning het volgende:
Oh yes, dat voelt goed. Eindelijk ik eens.
Kutnummer hahaquote:Op donderdag 16 juni 2011 02:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ah chill, ik kan "Higher" weer een beetje hebben
Ik ga eigenlijk wel uit van 0.7 of zo, hoor... denk dat je het net gered hebt, die 4.9. Maar hangt er echt heeeeel erg om.quote:
Chillen met wat gasten uit mijn klasquote:
Altijd leuk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:45 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Chillen met wat gasten uit mijn klas
Voor de derde keer ofzo in al deze SC-reeksenquote:
Dat gehunt slaat ook nergens op. De TT snap ik nog wel, maar de lapo en fipo niet..quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Voor de derde keer ofzo in al deze SC-reeksenEn voor de tweede keer het topic, duurde lang. Ik vind dat gehunt niets
Ik vond hem heel lang erg leuk, maar na een tijdje werd het echt overkill. Hij was nog bijna geflopt, bleef rond de 30 hangen in de Top 40, en rond de 90 in iTunes. Toen werd hij hit van 538 en kwam het alsnog goed.quote:
Precies.quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat gehunt slaat ook nergens op. De TT snap ik nog wel, maar de lapo en fipo niet..
quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:53 schreef Water123 het volgende:
Ik heb al minstens 20x de site van cito vernieuwd
Neh die zijn toch allemaal wel geslaagd, die slapen nu lekker.quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hadden jullie klasgenoten geen zin om te chillen vanavond?
Nee, niet echt..quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Geen idee, maar daar had ik zelf toch geen zin in.quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hoezo niet?quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee, maar daar had ik zelf toch geen zin in.
Kan ik me ook goed voorstellen ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:56 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Drie van de vijf mensen die er vanavond bij chillen waren, weten nog niet of ze geslaagd zijn. Da's wel een heel andere uitgangspositie, kan me voorstellen dat je dan nu echt wel stresst.
Kan gebeurenquote:Op donderdag 16 juni 2011 02:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee. De laatste tijd heb ik gewoon zin om lekker te niksen en thuis te blijven...
Nee want iedereen gaat slapenquote:Op donderdag 16 juni 2011 02:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Kan gebeuren
Doeg iedereen die gaatWater, ga jij doorhalen of zo?
Ja, ik ga wel slapen hoor. Alleen stel ik het zo lang mogelijk uit. Morgen gaat sowieso een k*tdag worden.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik ga wel slapen hoor. Alleen stel ik het zo lang mogelijk uit. Morgen gaat sowieso een k*tdag worden.
Denk je dat je gezakt bent dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik ga wel slapen hoor. Alleen stel ik het zo lang mogelijk uit. Morgen gaat sowieso een k*tdag worden.
Bij mij is het ook zakken of loten met slechte cijfers. Maar ja ik heb liever uitgeloot zijn dan zakkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is zakken of loten met slechte cijfers.
[..]
Dat ook.
Het is zakken of gewoon je havo-diploma binnenhalenquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is zakken of loten met slechte cijfers.
Ik weet niet wat ik 'liever' zou willen hebben. Ze zijn allebei k*t.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:02 schreef Water123 het volgende:
[..]
Bij mij is het ook zakken of loten met slechte cijfers. Maar ja ik heb liever uitgeloot zijn dan zakken
Ja, dat is waar. Ik richt me veel te veel op volgend schooljaar. Ik heb al een plan voor als ik word ingeloot en niet word ingeloot, maar geen plan voor als ik zak. Op dit moment weet ik nog niet hoe volgend jaar eruit gaat zien en dat vind ik nogal storend. Er is geen duidelijkheid en daar houd ik totaal niet van.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Het is zakken of gewoon je havo-diploma binnenhalenDat doe je maar één keer in je leven, hoor. Daar mag je dan echt wel trots op zijn... en die loting, dat zie je wel, dat kun je niet meer beïnvloeden. Gewoon niet aan denken dus
Ik heb precies hetzelfde!quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik 'liever' zou willen hebben. Ze zijn allebei k*t.
[..]
Ja, dat is waar. Ik richt me veel te veel op volgend schooljaar. Ik heb al een plan voor als ik word ingeloot en niet word ingeloot, maar geen plan voor als ik zak. Op dit moment weet ik nog niet hoe volgend jaar eruit gaat zien en dat vind ik nogal storend. Er is geen duidelijkheid en daar houd ik totaal niet van.
Uhu, dat is het vervelende met die late lotingen. Ik begrijp je goed.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:05 schreef Ezell het volgende:
Ja, dat is waar. Ik richt me veel te veel op volgend schooljaar. Ik heb al een plan voor als ik word ingeloot en niet word ingeloot, maar geen plan voor als ik zak. Op dit moment weet ik nog niet hoe volgend jaar eruit gaat zien en dat vind ik nogal storend. Er is geen duidelijkheid en daar houd ik totaal niet van.
Dan ben je ook geslaagd, hoor. Zat mensen hebben dat bovendien.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:06 schreef Water123 het volgende:
Als ik slaag, dan slaag ik met 5,5'jes![]()
![]()
Slechtste vwo lijst ooit!
Jij hebt nog kans te slagen. Ik ga zakkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:06 schreef Water123 het volgende:
![]()
Jij ook manquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:07 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Jij hebt nog kans te slagen. Ik ga zakken
De kans dat ik slaag is klein hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:07 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Jij hebt nog kans te slagen. Ik ga zakken
Ik herinner me dat je normen noemde die redelijk haalbaar waren?quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:08 schreef Water123 het volgende:
[..]
De kans dat ik slaag is klein hoorIk heb al 2x 5. Daarnaast nog 3x onzeker.. en de kans is klein dat alle normen worden zoals ik wil
Een voldoende voor bio? Dat nooit. Zeker weten een 5.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Jij ook manAls je gewoon een voldoende hebt voor Latijn en bio op je eindlijst?
In het slechtste geval heb ik voor biologie 1,2 nodig en voor natuurkunde 1,3. Voor Nederlands ben ik niet zo zeker, maar ik denk in het slechtste geval (17 puntjesquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:09 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik herinner me dat je normen noemde die redelijk haalbaar waren?
Hoeveel punten heb je voor bio dan volgens jezelf?quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Een voldoende voor bio? Dat nooit. Zeker weten een 5.
Dat is zeker genaaid.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Een gast uit mijn klas stond een 8 voor scheikunde en had 13 punten op zijn examen, onze scheikundeleraar heeft dat al aan iedereen verteld
quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Wordt iig lastig voor jullie allebei, maar hoop dat jullie gewoon geslaagd zijn, jongens... Moed houden!
Een gast uit mijn klas stond een 8 voor scheikunde en had 13 punten op zijn examen, onze scheikundeleraar heeft dat al aan iedereen verteld
20.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:10 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hoeveel punten heb je voor bio dan volgens jezelf?
Als dat de slechtste vwo lijst ooit is, zou dat betekenen dat vwo'ers nooit zakken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:06 schreef Water123 het volgende:
![]()
Nou als jij 35 punten hebt, heb je voor scheikunde een norm van 0,4 nodig. Dat komt er heus wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:12 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
20.
Maar het andere twijfelgeval was scheikunde. Ong. 35 punten. 5,9 sta ik daarvoor.
Chillquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:12 schreef Water123 het volgende:
[..]
! Dat begrijp ik dus echt niet..
Ik ben 3 jaar lang slecht in scheikunde geweest, altijd 3'en gehaald.. en het beste examen dat ik heb gemaakt is scheikunde
Norm van 0.5 is wel haalbaar hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:12 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
20.
Maar het andere twijfelgeval was scheikunde. Ong. 35 punten. 5,9 sta ik daarvoor.
Echtquote:
Dan kan het nog lager zijn omdat ik te soepel reken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:13 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nou als jij 35 punten hebt, heb je voor scheikunde een norm van 0,4 nodig. Dat komt er heus wel.
Hetzelfde hier. Voor Engels stond ik een 8.8 en voor mijn CE heb ik waarschijnlijk maar een zesje gehaald.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik ben nooit meer cum laude geslaagd, en ging wel met een 8+ het CE inIk heb voor 9 of 10 van de 10 examens lager gescoord dan op mijn SE
Ik denk dat scheikunde een norm rond de 0,7 krijgt, gezien het percentage onvoldoendes.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:15 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan kan het nog lager zijn omdat ik te soepel reken.
En is Latijn dus misschien ook onvoldoende.
Wilde je cum laude slagen dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik ben nooit meer cum laude geslaagd, en ging wel met een 8+ het CE inIk heb voor 9 of 10 van de 10 examens lager gescoord dan op mijn SE
Ah bah, dat is echt zondequote:Op donderdag 16 juni 2011 03:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hetzelfde hier. Voor Engels stond ik een 8.8 en voor mijn CE heb ik waarschijnlijk maar een zesje gehaald.
Vorig jaar was het 0,9quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:17 schreef emzor1994 het volgende:
Vriendin van me zei dat nomering van latijn nog nooit onder de 1.1 is geweest.
Was dit jaar makkelijker, wordt desondanks wel 0.7 of zo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:17 schreef emzor1994 het volgende:
Vriendin van me zei dat nomering van latijn nog nooit onder de 1.1 is geweest.
Nah, ik wilde het natuurlijk wel, maar ik heb nooit echt gewerkt of zo. Dus ook niet echt voor die acht gemiddeld gegaan. Als ik het écht gewild had, had ik harder gewerkt en dan had ik het gehaald.quote:
Ah balen. Geschiedenis is echt een rotvak om na te kijken. Die heb ik waarschijnlijk ook omlaag gehaald. Maarja, bij geschiedenis weet je nooit echt wat je kan verwachten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ah bah, dat is echt zondeZoals ik bij geschiedenis had: stond een 8.5, ging voor de 8.5 op het CE voor de 9... en nu hoop ik dat ik een 6.5 heb voor een 8
__! Maar zit er hoogst waarschijnlijk wel in, het is alleen lastig om geschiedenis na te kijken dus ik denk dat ik meer punten heb dan ik mezelf geef...
Ah okquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Nah, ik wilde het natuurlijk wel, maar ik heb nooit echt gewerkt of zo. Dus ook niet echt voor die acht gemiddeld gegaan. Als ik het écht gewild had, had ik harder gewerkt en dan had ik het gehaald.
Die types lopen overal wel rond ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:21 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ah okEen meisje uit mn klas stond voor de examens een 9,7 voor natuurkunde
Ik vond haar zo verschrikkelijk irritant, als ze een 8 haalde ging ze keihard zielig doen.. terwijl ik naast haar zat met een net-voldoende
Zo herkenbaar. Zo'n 'soort' meisje zat ook bij mij op school. Heel veel mensen mogen haar daardoor ook niet. Op zich is dat wel logisch, want ze was in de klas ongelooflijk irritant.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:21 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik vond haar zo verschrikkelijk irritant, als ze een 8 haalde ging ze keihard zielig doen.. terwijl ik naast haar zat met een net-voldoende
Ik moest altijd heel lang wachten om te zeuren om mijn nagekeken tentamen door haarquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Zo'n 'soort' meisje zat ook bij mij op school. Heel veel mensen mogen haar daardoor ook niet. Op zich is dat wel logisch, want ze was in de klas ongelooflijk irritant.
Hoe heeft zijn het CE gedaan dan? Want dat was wel een boutexamen hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:21 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hoe kan je van havo naar gymnasium gaan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoe heeft zijn het CE gedaan dan? Want dat was wel een boutexamen hoor.
Maargoed, ik kom eigenlijk van de havo en ik zit in de klas met typische vwo-freaks die dus gewoon gaan slagen.
De anderen die met mij waren opgestroomd zijn naar atheneum of terug naar havo.
Ach het maakt niet uit of je haar een grafexamen geeft, ze flikt het wel om weer een 10 te halenquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoe heeft zijn het CE gedaan dan? Want dat was wel een boutexamen hoor.
Maargoed, ik kom eigenlijk van de havo en ik zit in de klas met typische vwo-freaks die dus gewoon gaan slagen.
De anderen die met mij waren opgestroomd zijn naar atheneum of terug naar havo.
Als zij daar gelukkig van wordt... pff.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:27 schreef Water123 het volgende:
Dat meisje waar ik het over heb, heeft naast haar 15 vakken, een stuk of 4 hobby's (orkesten etc.) en haar moeder is mijn docent Nederlands.. en die vertelt wel eens dat zij niet gaat slapen voor ze AL haar huiswerk tiptop in orde heeft.
Verdomme. Heeft dat kind wel vrienden?quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:27 schreef Water123 het volgende:
Dat meisje waar ik het over heb, heeft naast haar 15 vakken, een stuk of 4 hobby's (orkesten etc.) en haar moeder is mijn docent Nederlands.. en die vertelt wel eens dat zij niet gaat slapen voor ze AL haar huiswerk tiptop in orde heeft.
Was van 1e HAVO > 2e VWOquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:25 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hoe kan je van havo naar gymnasium gaan?
Buiten school sprak ze bijna nooit met vrienden af, want iedere dag had ze wel een hobby na school. Ze roeit, speelt in twee orkesten en daarnaast nog training en turnen. Ze is gewoon een super talentquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Verdomme. Heeft dat kind wel vrienden?
Ooooh. Dus je hebt gewoon 5 jaar gymnasium gedaan, net zoals de meesten.quote:
Poeh, ik zou daar gek van worden. Ik maakte mijn huiswerk ook bijna nooit. Ik maakte het altijd aan het begin van een schooljaar. Na een week stopte ik dan weer. Eigenlijk heb ik nu wel spijt..quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:29 schreef Water123 het volgende:
[..]
Buiten school sprak ze bijna nooit met vrienden af, want iedere dag had ze wel een hobby na school. Ze roeit, speelt in twee orkesten en daarnaast nog training en turnen. Ze is gewoon een super talent
Ze had iedere dag haar huiswerk af. Ik bijna nooit![]()
Ja ik dus ook. Ieder nieuw schooljaar bedacht ik om mn best te doen, maar dat was na ee nweekje wel afgelopen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Poeh, ik zou daar gek van worden. Ik maakte mijn huiswerk ook bijna nooit. Ik maakte het altijd aan het begin van een schooljaar. Na een week stopte ik dan weer.
Zeker gepusht door haar ouders om een ''succesvol'' kind van haar te maken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:29 schreef Water123 het volgende:
[..]
Buiten school sprak ze bijna nooit met vrienden af, want iedere dag had ze wel een hobby na school. Ze roeit, speelt in twee orkesten en daarnaast nog training en turnen. Ze is gewoon een super talent
Ze had iedere dag haar huiswerk af. Ik bijna nooit![]()
Ik zat ook in een mavo/havo brugklas. Met moeite op havo gekomen, had daar ook moeten blijven. Dan studeerde ik nu!quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik zat in een mavo-havo-vwo-brugklasMijn school had allemaal ideeën dat dat goed was en zo.
Ben je na H5 naar V5 gegaan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:32 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik zat ook in een mavo/havo brugklas. Met moeite op havo gekomen, had daar ook moeten blijven. Dan studeerde ik nu!
Ik heb alleen in de brugklas een agenda gebruikt. Ik had de agenda van dat meisje wel eens gezien, stond echt een boel in.. en als ze er klaar mee was, stond er een krulletje had.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
DitEn dit jaar dus ook echt helemaal niet, na oktober ben ik mijn agenda kwijtgeraakt en ik heb hem nooit meer teruggezocht/gebruikt...
Het eindigde ALTIJD met 'geen zin'.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:31 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Ieder nieuw schooljaar bedacht ik om mn best te doen, maar dat was na ee nweekje wel afgelopen.
Het lijkt me echt verschrikkelijk om geen agenda te hebben. Dan schrijf je alles op losse blaadjes die je uiteindelijk toch niet meer terug zal vinden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
DitEn dit jaar dus ook echt helemaal niet, na oktober ben ik mijn agenda kwijtgeraakt en ik heb hem nooit meer teruggezocht/gebruikt...
Nee ik ben in de tweede klas overgestapt naar vwo, omdat havo te makkelijk was. Maar vwo was eigenlijk te moeilijk, ieder jaar met twee onvoldoendes overgegaan en net op 't randje.quote:
Ik had 526 punten doordat ik de toets niet serieus had gemaakt. Echt dom.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:33 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Bij ons was er maar één type brugklas, of je nou 550 of 532 punten had.Nu niet meer overigens.
Ik schreef nooit iets opquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het eindigde ALTIJD met 'geen zin'.
[..]
Het lijkt me echt verschrikkelijk om geen agenda te hebben. Dan schrijf je alles op losse blaadjes die je uiteindelijk toch niet meer terug zal vinden.
Nah. Belangrijke/leuke afspraken onthoud ik toch wel, nu nog wel in ieder geval, zo vaak heb ik dat soort dingen ook weer niet... en huiswerk schreef ik de laatste tijd niet meer op.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:33 schreef Ezell het volgende:
Het lijkt me echt verschrikkelijk om geen agenda te hebben. Dan schrijf je alles op losse blaadjes die je uiteindelijk toch niet meer terug zal vinden.
Ik vind zo'n toets sowieso dom.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik had 526 punten doordat ik de toets niet serieus had gemaakt. Echt dom.
Best netjes gedaan dan, dat overstappen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:34 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee ik ben in de tweede klas overgestapt naar vwo, omdat havo te makkelijk was. Maar vwo was eigenlijk te moeilijk, ieder jaar met twee onvoldoendes overgegaan en net op 't randje.
Met die houding kom je er wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nah. Belangrijke/leuke afspraken onthoud ik toch wel, en voor huiswerk deed ik niet eens meer de moeite om het op te schrijven. Voortschrijdend inzicht.
Ik vind het wel goed dat die toets er isquote:
Ik hoop dat ik nu ook op 't randje geslaagd benquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Best netjes gedaan dan, dat overstappen!
Is het ook. Ik ben tegenstander van zulke toetsen. Heel veel mensen worden uiteindelijk ook verkeerd geplaatst...quote:
Impliceren dat ik dit later ook zo zal aanpakkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Met die houding kom je er wel.
Ik niet, momentopname. Ze kunnen toch wel ieder jaar zo'n soort toets laten maken vanaf groep 3 en daarnaar kijken in groep 8?quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed dat die toets er is
Gevolgd ja. Ooit Latijn HW gemaakt? Nee. Uberhaupt veel gedaan? Nee.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ooooh. Dus je hebt gewoon 5 jaar gymnasium gedaan, net zoals de meesten.
Was niet serieus bedoeld hoor, hier precies hetzelfde (huiswerk dan). Schreef het wel altijd op als de leraar mij aankeek of langs liep, maar nooit wat van gemaakt. Alleen wanneer ze van te voren waarschuwen het te controleren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:36 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Impliceren dat ik dit later ook zo zal aanpakkenVolgend jaar ga ik uiteraard gewoon m'n agenda gebruiken. Maar dit jaar was het niet nodig.
Ik ben bang dat dat soort informatie dan veel te lang opgeslagen wordt, en dat dat een heel eigen leven gaat leiden... zo'n Citotoets in groep 8 is al redelijk vroeg, ik moet er niet aan denken dat er hele dossiers komen met toetsen vanaf groep 3, met landelijke scores daarvoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:36 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik niet, momentopname. Ze kunnen toch wel ieder jaar zo'n soort toets laten maken vanaf groep 3 en daarnaar kijken in groep 8?
Dat wordt ook gedaan.. maar dan vanaf groep 6 volgens mij.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:36 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik niet, momentopname. Ze kunnen toch wel ieder jaar zo'n soort toets laten maken vanaf groep 3 en daarnaar kijken in groep 8?
Hahaquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat dat soort informatie dan veel te lang opgeslagen wordt, en dat dat een heel eigen leven gaat leiden... zo'n citotoets van groep 8 is al redelijk vroeg, ik moet er niet aan denken als er hele dossiers komen met toetsen vanaf groep 3, met landelijke scores daaraan.
Die entreetoets is toch nieuw? Ik heb dat niet gehad hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:38 schreef apenkont het volgende:
[..]
Dat wordt ook gedaan.. maar dan vanaf groep 6 volgens mij.
Ik heb iig vanaf groep 6 elk jaar een cito/entreetoets moeten maken
Ik had dit jaar vwo examen en heb dat nog wel gehad?quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:38 schreef Water123 het volgende:
[..]
Die entreetoets is toch nieuw? Ik heb dat niet gehad hoor.
Succes alvastquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik ga wel echt mijn best doen om cum laude af te studeren op de uni, en ik wil honours doen. Daar ga ik écht voor werken, ik vind het belangrijk en leuk.
Scholen mogen zelf bepalen of ze zulke toetsen afnemen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:40 schreef apenkont het volgende:
[..]
Ik had dit jaar vwo examen en heb dat nog wel gehad?
Dank jequote:
Toch is het hier nog veel beter dan in verreweg de meeste landen... ik vond het niveau niet 'echt klote', maar ook niet super. Ik vond mijn school trouwens wel erg leukquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:40 schreef Ezell het volgende:
Het voortgezet onderwijs is in Nederland eigenlijk echt klote. Ik heb er echt geen goede ervaringen mee.
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:40 schreef Ezell het volgende:
Het voortgezet onderwijs is in Nederland eigenlijk echt klote. Ik heb er echt geen goede ervaringen mee.
Iemand uploadt dat.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:41 schreef Water123 het volgende:
Die normeringen zullen er vannacht nog niet op komen te staanEen persoon moet toch zo'n bestand uploaden? Of stellen ze dat in op de computer, dat dat automatisch gaat of kan dat niet?
haha , die mentaliteit had ik elk nieuw schooljaar ook en nu ik kijk wat ervan geworden is....quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik ga wel echt mijn best doen om cum laude af te studeren op de uni, en ik wil honours doen. Daar ga ik écht voor werken, ik vind het belangrijk en leuk.
Dan begint pas het echte werk ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Denk niet dat het geüpload gaat worden.quote:
Oh, ik had dat nooit zo op de middelbare school. Ik ben met erg veel achten en een negen (en drie lagere cijfers of zo) geslaagd morgen, daar ben ik tevreden mee, ook al is het niet cum laude. Ik heb ieder jaar hogere cijfers gehaald, dit jaar nog wel het hoogst... Het is jammer dat ik mijn examens minder gedaan heb, maar ik ben nooit echt ontevreden geweest over mijn cijfers.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:41 schreef apenkont het volgende:
[..]
haha , die mentaliteit had ik elk nieuw schooljaar ook en nu ik kijk wat ervan geworden is....
... keihard aanstaan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:42 schreef Water123 het volgende:
Ik ben klaarwakker momenteel, ik heb mn muziek keihard aanstaan
Ja want het moet dus ook al 8:00 uur verstuurd zijn naar alle scholen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:43 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Denk niet dat het geüpload gaat worden.
Eerder automatisch ingesteld of zo.
En als het geüpload wordt.. wie zou het hebben...
Hoezo zouden die geen computers hebben waar ze gewoon op kunnen kijken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:43 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja want het moet dus ook al 8:00 uur verstuurd zijn naar alle scholen!
Geen idee, ik heb gelezen op cito dat het digitaal verstuurd wordt naar scholen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hoezo zouden die geen computers hebben waar ze gewoon op kunnen kijken?
Per mail dus.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:44 schreef Water123 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb gelezen op cito dat het digitaal verstuurd wordt naar scholen.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:45 schreef computerprobleem het volgende:
Wil ook voor 04:00 in bed liggen, anders wordt het wel erg laat. Moet ook nog naar mijn nieuwe hogeschool enz. om 1 uur best vroeg dus.
De afgelopen dagen altijd later dan 1 uur wakker geworden.
Maar ja, wel te rusten alvast allemaal en succes morgen.
Indeedquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:45 schreef Water123 het volgende:
[..]
Wel raar.. het staat ook gewoon op internet
Ik slaap altijd met de televisie aan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:47 schreef apenkont het volgende:
[..]
ikkuh! maar ik ga denk ik zo slapen met wat chill-muziek op de achtergrond.
watquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:48 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik slaap altijd met de televisie aan.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:47 schreef Water123 het volgende:
Er zit een magneet in mijn mobieler blijven telkens metalen dingetjes aan plakken
Ik zou dan écht niet kunnen slapenquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:49 schreef Water123 het volgende:
[..]
Raar? Ik ben gewoon bang om in stilte te slapen.
Slecht voor het milieu!quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:48 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik slaap altijd met de televisie aan.
Wel heel zachtjes hoor..quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik zou dan écht niet kunnen slapen
Dat wisten we alquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:52 schreef apenkont het volgende:
http://www2.cito.nl/vo/ce/omzet2011_havovwo/eind_fr.htm
8 uur dus
Waarom? Wat heb je eraan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:53 schreef Water123 het volgende:
Nou ik ben echt wel om 7:45 uur al wakker hoor! Heb mn wekker keihard gezet
Ik blèr mee met liedjes.quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:54 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ben nu ook gewoon wide fucking awake
Mja oke, maar als je om 11 uur wakker wordt en je kijkt dan, dan kan dat toch ook meteen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:54 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dan kan ik beter inschatten wat voor telefoontje ik ga krijgen
Wss worden de gezakten al vroeg in de ochtend gebeld..quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mja oke, maar als je om 11 uur wakker wordt en je kijkt dan, dan kan dat toch ook meteen?
Ohquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:55 schreef Water123 het volgende:
[..]
Wss worden de gezakten al vroeg in de ochtend gebeld..
Huh?quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:55 schreef Water123 het volgende:
Ik vind het zo eng! Mannenstem = gezakt
Ja maar als ik de normeringen weet kan ik me voorbereiden en ben ik niet zo teleurgesteld denk ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:55 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
OhNou ja, dan is het toch nog beter? Ben je niet gestresst van 'oh word ik gebeld'. Als je gebeld wordt, word je toch wel wakker gemaakt.
Neequote:Op donderdag 16 juni 2011 03:57 schreef apenkont het volgende:
bij ons belt de mentor gewoon ongeacht je gezakt of geslaagd bent... vindt het zo raar dat als je gezakt bent iemand anders zou moeten bellen![]()
maar zijn jullie nog ergens op examenreis geweest, mallorca hier
Idd, waarschijnlijk 0,4-0,8quote:Op donderdag 16 juni 2011 03:57 schreef Water123 het volgende:
Ik heb erom gewed dat Nederlands geen norm van 1 krijgt, anderen beweren van wel. Morgen krijg ik heel veel snoep, want ik win toch
Ooooohquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:56 schreef Water123 het volgende:
[..]
Bij mij is mannenstem = gezakt en vrouwenstem = geslaagd
Wordt het ook niet, dat was in je examendagenquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:59 schreef Water123 het volgende:
Eigenlijk kan ik het niet geloven / ben ik er nog niet bewust van dat vandaag een deel van mn leven wordt bepaald of iets dergelijkssnappie?
Haha maar dat het bekend wordtquote:Op donderdag 16 juni 2011 03:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wordt het ook niet, dat was in je examendagen
Hmja okequote:
Ja in de lokale krantquote:Op donderdag 16 juni 2011 04:00 schreef Water123 het volgende:
Alle geslaagden komen in de krant te staan, is dat ook zo daar?
Ik denk 0,6 - 1,2quote:Op donderdag 16 juni 2011 04:00 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hmja oke
Nederlands wordt 0.7-1.3 denk ik.
Als je maar op de schoolsite komt te staanquote:Op donderdag 16 juni 2011 04:01 schreef Water123 het volgende:
[..]
Wat ik wel stom vindt is dat als je met de herkansingen alsnog slaagt, komt dat er niet in
Dat gebeurt ook niet als je met de her slaagtquote:Op donderdag 16 juni 2011 04:02 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Als je maar op de schoolsite komt te staan
Denk niet dat het in het Parool komt neequote:Op donderdag 16 juni 2011 04:02 schreef apenkont het volgende:
Als ze dat in amsterdam ook hebben wil ik er ook in staan
Bij ons welquote:Op donderdag 16 juni 2011 04:02 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook niet als je met de her slaagt
Ik ga nog even zingen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 04:03 schreef Flitskikker het volgende:
Misschien toch maar eens proberen om te slapen..
quote:Op donderdag 16 juni 2011 04:04 schreef Flitskikker het volgende:
Ik F5'e bij examenklacht.nl. Er is een klacht bijgekomen
Examenklacht.nl was toch die site die sowieso nep was?quote:Op donderdag 16 juni 2011 04:05 schreef Water123 het volgende:
[..]
![]()
Maar je kunt toch niet meer klachten plaatsen?
Nee die is toch van LAKS?quote:Op donderdag 16 juni 2011 04:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Examenklacht.nl was toch die site die sowieso nep was?
Oh inderdaad. Dan was het een andere, die helemaal nep wasquote:
Dat is www.examenklachten.nlquote:Op donderdag 16 juni 2011 04:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Oh inderdaad. Dan was het een andere, die helemaal nep was
Jawelquote:Op donderdag 16 juni 2011 04:05 schreef Water123 het volgende:
[..]
![]()
Maar je kunt toch niet meer klachten plaatsen?
Jaaa, die ja! Die bedoelde ikquote:
Omdat die site niet van het LAKS is, het LAKS deze klachten ook niet registreert en er dus niets mee gedaan wordt. Je kunt je klacht net zo goed op FOK! zetten, dan wordt er evenveel mee gedaanquote:
O zoquote:Op donderdag 16 juni 2011 04:09 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Omdat die site niet van het LAKS is, het LAKS deze klachten ook niet registreert en er dus niets mee gedaan wordt. Je kunt je klacht net zo goed op FOK! zetten, dan wordt er evenveel mee gedaan
Dit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 04:09 schreef Water123 het volgende:
Als de normen tegenvallen straks, ga ik echt hard janken! Slaap vern**kt én gezakt
quote:Diegene hieronder moet zn mond houden
Naam: anoniem - Datum:25-05-2011 11:06
Nou even serieus, degene hier onder moet echt zn mond houden zoals de titel al zegt. volgens mij is deze site bedoeld voor klachten en niet voor nerds die even komen vertellen hoe schitterend het examen grieks wel niet was. het examen was gewoon verneukt en niet "Leuk!" zoals jij zegt. Ik heb een dikke onvoldoende en je moet wel een enorme nerd zijn wil je dit goed gedaan hebben
quote:Op donderdag 16 juni 2011 04:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]__________!
Ik moest echt lachen.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 04:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]__________!
Ik moest echt lachen.
Op die faalsite, examenklachten.nl.quote:
Ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 04:12 schreef Water123 het volgende:
Gaan jullie keihard feesten morgen als jullie geslaagd zijn?
Welk examen/niveau, bedoelde ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 04:12 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Op die faalsite, examenklachten.nl.
Grieks vwo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 04:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Welk examen/niveau, bedoelde ik
Totáál niet over nagedacht.quote:Op donderdag 16 juni 2011 04:12 schreef Water123 het volgende:
Gaan jullie keihard feesten morgen als jullie geslaagd zijn?
Eumgquote:Op donderdag 16 juni 2011 04:14 schreef Water123 het volgende:
Luistert er iemand Q-music hier?
Er is zo'n jongen aan de telefoon en die is geslaagd voor zijn vmbo en hij gaat hierna niet verder studeren maar werken, omdat ie niet slim genoeg is. Zegt ie. En die radiovent vraagt waar hij gaat werken, en die jongen zegt, geen idee.. weet jij nog iets voor mij?
Dom dom dom
quote:Op donderdag 16 juni 2011 04:14 schreef Water123 het volgende:
Luistert er iemand Q-music hier?
Er is zo'n jongen aan de telefoon en die is geslaagd voor zijn vmbo en hij gaat hierna niet verder studeren maar werken, omdat ie niet slim genoeg is. Zegt ie. En die radiovent vraagt waar hij gaat werken, en die jongen zegt, geen idee.. weet jij nog iets voor mij?
Dom dom dom
Als ik zak, zak ik denk ik op Nederlands.. en daarvoor hoef ik niet te leren, maar feesten ga ik ook niet doen. Ik heb alle examenfeesten deze week al afgezegdquote:Op donderdag 16 juni 2011 04:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Totáál niet over nagedacht.
Ik (in 1 keer) slagen
Stel ik moet herkansen, kan je eerst weer gaan leren en opnieuw wachten...
Hoezo niet feesten als je geslaagd bent?quote:Op donderdag 16 juni 2011 04:15 schreef Water123 het volgende:
[..]
Als ik zak, zak ik denk ik op Nederlands.. en daarvoor hoef ik niet te leren, maar feesten ga ik ook niet doen. Ik heb alle examenfeesten deze week al afgezegd
http://www.examenklachten(...)egrijpelijk----.htmlquote:M(oeilijk) & O(nbegrijpelijk)!!!
HAVO M&O
Naam: jekentmetochniet
soo heeeeey!!!!
ik heb nog nooit zo'n pauper toets gezien!!!! en onze docent maar roeptoeteren "dit en dat zal er zeker in voor komen!!" MY ASS!!!!Stockdividend?? NIKS van gezien!! maandenlang aandelensommen geoefend!!niks van gezien!!!
EN DAN NOG EEN DOCENT DIE EEN KANKER HARDE BOUT LIET!! WTF?!?!?!?!? potverdikie, ik ga runescapen...
Omdat ik dan gezakt ben?quote:Op donderdag 16 juni 2011 04:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hoezo niet feesten als je geslaagd bent?
Wat een klachtquote:Op donderdag 16 juni 2011 04:16 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://www.examenklachten(...)egrijpelijk----.html
Blijft de beste![]()
__!!!
quote:Op donderdag 16 juni 2011 04:16 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://www.examenklachten(...)egrijpelijk----.html
Blijft de beste![]()
__!!!
Awh. Niet close met de klas? Met de hele klas niet?quote:Op donderdag 16 juni 2011 04:18 schreef Flitskikker het volgende:
Bij ons was vandaag een feestje. Ik lees net op Twitter dat sommigen nu thuis zijn gekomen.
Maargoed, ik ging maar niet, omdat niet close met klas, geen OV, weet niet eens waar het was
Ik ben een loeser
Wel een aantal waar ik mee omga, maar die kunnen je ook best naaien en afzeiken hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 04:18 schreef Water123 het volgende:
[..]
Awh. Niet close met de klas? Met de hele klas niet?
Maar het is niet leuk als je daar rondloopt terwijl je gezakt bent, dan doet iedereen veel medelijden hebben enzoquote:Op donderdag 16 juni 2011 04:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Morgen is er een examenfeest voor heel V6, da's vet.
Uhuquote:Op donderdag 16 juni 2011 04:20 schreef Water123 het volgende:
[..]
Maar het is niet leuk als je daar rondloopt terwijl je gezakt bent, dan doet iedereen veel medelijden hebben enzo
Ik zou eerder gewoon zelf het kutste gevoel ooit hebben.quote:Op donderdag 16 juni 2011 04:20 schreef Water123 het volgende:
[..]
Maar het is niet leuk als je daar rondloopt terwijl je gezakt bent, dan doet iedereen veel medelijden hebben enzo
Ooquote:Op donderdag 16 juni 2011 04:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wel een aantal waar ik mee omga, maar die kunnen je ook best naaien en afzeiken hoor.
Andere klas kan ik wel mee lachen.
Pics?quote:Op donderdag 16 juni 2011 04:23 schreef Water123 het volgende:
Lekker weertje buiten. De maan lijkt net een vuurbal
Ik ben ergens wide fucking away - anders moet ik toch echt wel slapenquote:Op donderdag 16 juni 2011 04:25 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik ben moe, maar ik heb helemaaaaal geen zin om te slapen
Keihard muziek opzetten, ik blijf daar wel wakker vanquote:Op donderdag 16 juni 2011 04:25 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik ben moe, maar ik heb helemaaaaal geen zin om te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |