heh?quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:44 schreef Keauning het volgende:
Oh yes, dat voelt goed. Eindelijk ik eens.
Kutnummer hahaquote:Op donderdag 16 juni 2011 02:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ah chill, ik kan "Higher" weer een beetje hebben
Ik ga eigenlijk wel uit van 0.7 of zo, hoor... denk dat je het net gered hebt, die 4.9. Maar hangt er echt heeeeel erg om.quote:
Chillen met wat gasten uit mijn klasquote:
Altijd leuk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:45 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Chillen met wat gasten uit mijn klas
Voor de derde keer ofzo in al deze SC-reeksenquote:
Dat gehunt slaat ook nergens op. De TT snap ik nog wel, maar de lapo en fipo niet..quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Voor de derde keer ofzo in al deze SC-reeksenEn voor de tweede keer het topic, duurde lang. Ik vind dat gehunt niets
Ik vond hem heel lang erg leuk, maar na een tijdje werd het echt overkill. Hij was nog bijna geflopt, bleef rond de 30 hangen in de Top 40, en rond de 90 in iTunes. Toen werd hij hit van 538 en kwam het alsnog goed.quote:
Precies.quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat gehunt slaat ook nergens op. De TT snap ik nog wel, maar de lapo en fipo niet..
quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:53 schreef Water123 het volgende:
Ik heb al minstens 20x de site van cito vernieuwd
Neh die zijn toch allemaal wel geslaagd, die slapen nu lekker.quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hadden jullie klasgenoten geen zin om te chillen vanavond?
Nee, niet echt..quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Geen idee, maar daar had ik zelf toch geen zin in.quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hoezo niet?quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee, maar daar had ik zelf toch geen zin in.
Kan ik me ook goed voorstellen ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:56 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Drie van de vijf mensen die er vanavond bij chillen waren, weten nog niet of ze geslaagd zijn. Da's wel een heel andere uitgangspositie, kan me voorstellen dat je dan nu echt wel stresst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |