abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98536435
Volgend jaar Bon Jovi, U2 en Stone Sour _O_ als je het mij vraagt
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_98537947
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
En kaartjes van ¤ 200 _O-
pi_98538005
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

En kaartjes van ¤ 200 _O-
Alsof die zoveel duurder zijn dan Coldplay, Rammstein, The Prodigy, The Foo Fighters of Green Day zijn.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_98538015
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:56 schreef Neraice het volgende:
En Mumford and Sons.
+ John Mayer (vorig jaar was ik niet bij :( ) / Kooks / Wombats...
Rise and rise again, until lambs become lions...
pi_98538157
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:58 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Alsof die zoveel duurder zijn dan Coldplay, Rammstein, The Prodigy, The Foo Fighters of Green Day zijn.
+ 19% BTW
pi_98538186
quote:

[..]

Ik denk dat U2 misschien nog wel duurder is dan Coldplay.
pi_98538313
quote:

[..]

Wat zullen die andere headliners nou ongeveer krijgen? Een stuk minder dan coldplay en rammstein waarvan het bekend is? Voor RHCP werd een paar jaar geleden nog "maar" 6 ton betaald. Zullen die bands (green day, KOL, prodigy zijn nog wel kleiner dan rhcp) tegenwoordig ook wel zoiets krijgen..?
pi_98538374
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:02 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Ik denk dat U2 misschien nog wel duurder is dan Coldplay.
Homo bono met zijn kut bril en zijn idealistische gelul, maar wel 1.5 miljoen+ vragen aan zijn "fans". Ik wil me niet nog meer financieel laten naaien om zo graag "fan" te mogen zijn.*

*dit gaat overigens ook op voor de bands die ik echt vet vind.
pi_98538384
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:04 schreef Zombiehoofd het volgende:

[..]

Wat zullen die andere headliners nou ongeveer krijgen? Een stuk minder dan coldplay en rammstein waarvan het bekend is? Voor RHCP werd een paar jaar geleden nog "maar" 6 ton betaald. Zullen die bands (green day, KOL, prodigy zijn nog wel kleiner dan rhcp) tegenwoordig ook wel zoiets krijgen..?
Ik denk dat RHCP niet zo heel erg duur zijn. KOL zal wel duur zijn, omdat ze commericeel enorm succes hebben geboekt. De muziek van KOL is enorm commercieel in tegenstelling tot de rest.
pi_98538462
Hmm, zou U2 en Bon Jovi toch wel eens willen zien optreden :)
Ze schijnen live wel erg goed te zijn, vooral Bon Jovi!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_98538493
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:06 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Ik denk dat RHCP niet zo heel erg duur zijn. KOL zal wel duur zijn, omdat ze commericeel enorm succes hebben geboekt. De muziek van KOL is enorm commercieel in tegenstelling tot de rest.
RHCP zijn wel een stuk groter (ok wel misschien beetje oud). In de volkskrant werd juist gezegd dat Foo fighters en Coldplay 60.000+ man op de been zou krijgen en KOL met "moeite" dus ik weet ik het niet. Iedereen kent use somebody en sex on fire van KOL maar de rest van de nummers zijn bijna onbekend bij het grote publiek. Dat commerciele vind ik nog wel meevallen in vergelijking met die andere bands dus. Dat kun je van RHCP en coldplay niet zeggen.
pi_98538497
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, zou U2 en Bon Jovi toch wel eens willen zien optreden :)
Ze schijnen live wel erg goed te zijn, vooral Bon Jovi!
Ik denk dat de kans vrij hoog is dat U2 in de komende vijf jaar komt optreden op Pinkpop. :P
pi_98538536
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:08 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Ik denk dat de kans vrij hoog is dat U2 in de komende vijf jaar komt optreden op Pinkpop. :P
Denk het ook wel, al zullen de overige bands wel minder worden (als ze zich idd zulke bedragen gaan vragen ;) )
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_98538557
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:09 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Denk het ook wel, al zullen de overige bands wel minder worden (als ze zich idd zulke bedragen gaan vragen ;) )
Tsja, wat is minder. :P
pi_98538894
Dan hadden ze het vorig jaar wel goed gedaan. 3 grote dure headliners en de rest van het programma vond ik ook niet verkeerd (zeker als je nagaat dat wolfmother eigenlijk ook zou moeten zijn gekomen).
Dit jaar daarentegen waren het vooral de headliners inderdaad.
pi_98539213
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:08 schreef Zombiehoofd het volgende:

[..]

RHCP zijn wel een stuk groter (ok wel misschien beetje oud). In de volkskrant werd juist gezegd dat Foo fighters en Coldplay 60.000+ man op de been zou krijgen en KOL met "moeite" dus ik weet ik het niet. Iedereen kent use somebody en sex on fire van KOL maar de rest van de nummers zijn bijna onbekend bij het grote publiek. Dat commerciele vind ik nog wel meevallen in vergelijking met die andere bands dus. Dat kun je van RHCP en coldplay niet zeggen.
Dit dus. KOL commerciëler vinden dan RHCP en Coldplay. :') RHCP en Coldplay worden zelfs op SkyRadio gedraaid.
pi_98539293
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dit dus. KOL commerciëler vinden dan RHCP en Coldplay. :') RHCP en Coldplay worden zelfs op SkyRadio gedraaid.
Ik vind de rest van KOL hun muziek nou niet bepaald op de radio thuis horen op een paar nummers na...
pi_98539350
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:08 schreef Zombiehoofd het volgende:

[..]

Nou, welke bekende nummers heeft Coldplay?
Viva la Vida, Talk, Clocks en dan houdt het ver op qua echt bekende nummers die gedraaid worden op radio en tv.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_98539503
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:32 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nou, welke bekende nummers heeft Coldplay?
Viva la Vida, Talk, Clocks en dan houdt het ver op qua echt bekende nummers die gedraaid worden op radio en tv.
trouble, scientist, (yellow?), fix you, speed of sound, violett hill
Dan kun aan KOL nog wel radioactive toevoegen. Coldplay kan zo een show geven waarbij iedereen in het publiek alle nummers kent. Maar dat iedereen die nummers kent is ook gewoon terecht!
pi_98539622
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:37 schreef Zombiehoofd het volgende:

[..]

trouble, scientist, (yellow?), fix you, speed of sound, violett hill
Dan kun aan KOL nog wel radioactive toevoegen.
Hmm, naja ik vind het sowieso moeilijk in te schatten, omdat ik elk nummer van hen ken en dus niet als 'onbekende' tegen Coldplay aankijk.
Maar inderdaad, in dat geval zou je Coldplay wel als stuk groter kunnen noemen dan KOL.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_98541341
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:09 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nee hoor, de prijzen van het bier en de tickets gaan gewoon omhoog zodat er alsnog ook nog eens geinvesteerd kan worden in de andere bands denk ik. :P
pi_98542382
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik hoop het niet.. Dan denk ik niet dat ik ga..

Ik hoop op iig arctic monkeys!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_98543361
Pearl Jam, Metallica, Muse, Linkin Park, Green Day, Nightwish.. Als er van deze namen een minstens 2 komen ben ik zeer tevreden en volgend jaar zeker weer in Landgraaf te vinden!
pi_98544659
Wie heeft er eigenlijk nog zijn bandje om :D?
Ik nog wel, maar hij gaat deze week af :@
Time was so long ago
And things come back you see
To where they don't belong
And every drop of sea is the whole ocean
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:22:16 #205
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_98544840
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:14 schreef AppleBite het volgende:
Ik had hem na 3 dagen niet meer om. Toen zat ik er een beetje mee te spelen en scheurde het :')

Maar goed dat dat niet eerder is gebeurd :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_98545827
quote:
Heb hem nog even :P Over 2 weken gaat ie eraf samen met de bandjes Werchter van volgende week *O*
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:07:27 #207
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_98546103
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Heb hem nog even :P Over 2 weken gaat ie eraf samen met de bandjes Werchter van volgende week *O*
+1

Daarna hang ik ze op mijn toilet, bij de andere bandjes, concertkaartjes etc etc :s)
pi_98547471
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 07:22 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik hoop het niet.. Dan denk ik niet dat ik ga..

Ik hoop op iig arctic monkeys!
ik hoop het wel, dan weet ik zeker dat ik ga

Arctic monkeys :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_98560134
quote:
+1
pi_98561168
Mijn bandje is maandag in de kroeg afgegaan. Heb hem gelukkig nog wel.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')