En kaartjes van ¤ 200quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Volgend jaar Bon Jovi, U2 en Stone Sourals je het mij vraagt
Alsof die zoveel duurder zijn dan Coldplay, Rammstein, The Prodigy, The Foo Fighters of Green Day zijn.quote:
+ John Mayer (vorig jaar was ik niet bijquote:
+ 19% BTWquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Alsof die zoveel duurder zijn dan Coldplay, Rammstein, The Prodigy, The Foo Fighters of Green Day zijn.
Ik denk dat U2 misschien nog wel duurder is dan Coldplay.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Alsof die zoveel duurder zijn dan Coldplay, Rammstein, The Prodigy, The Foo Fighters of Green Day zijn.
Wat zullen die andere headliners nou ongeveer krijgen? Een stuk minder dan coldplay en rammstein waarvan het bekend is? Voor RHCP werd een paar jaar geleden nog "maar" 6 ton betaald. Zullen die bands (green day, KOL, prodigy zijn nog wel kleiner dan rhcp) tegenwoordig ook wel zoiets krijgen..?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Homo bono met zijn kut bril en zijn idealistische gelul, maar wel 1.5 miljoen+ vragen aan zijn "fans". Ik wil me niet nog meer financieel laten naaien om zo graag "fan" te mogen zijn.*quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:02 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik denk dat U2 misschien nog wel duurder is dan Coldplay.
Ik denk dat RHCP niet zo heel erg duur zijn. KOL zal wel duur zijn, omdat ze commericeel enorm succes hebben geboekt. De muziek van KOL is enorm commercieel in tegenstelling tot de rest.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:04 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Wat zullen die andere headliners nou ongeveer krijgen? Een stuk minder dan coldplay en rammstein waarvan het bekend is? Voor RHCP werd een paar jaar geleden nog "maar" 6 ton betaald. Zullen die bands (green day, KOL, prodigy zijn nog wel kleiner dan rhcp) tegenwoordig ook wel zoiets krijgen..?
RHCP zijn wel een stuk groter (ok wel misschien beetje oud). In de volkskrant werd juist gezegd dat Foo fighters en Coldplay 60.000+ man op de been zou krijgen en KOL met "moeite" dus ik weet ik het niet. Iedereen kent use somebody en sex on fire van KOL maar de rest van de nummers zijn bijna onbekend bij het grote publiek. Dat commerciele vind ik nog wel meevallen in vergelijking met die andere bands dus. Dat kun je van RHCP en coldplay niet zeggen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:06 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik denk dat RHCP niet zo heel erg duur zijn. KOL zal wel duur zijn, omdat ze commericeel enorm succes hebben geboekt. De muziek van KOL is enorm commercieel in tegenstelling tot de rest.
Ik denk dat de kans vrij hoog is dat U2 in de komende vijf jaar komt optreden op Pinkpop.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, zou U2 en Bon Jovi toch wel eens willen zien optreden
Ze schijnen live wel erg goed te zijn, vooral Bon Jovi!
Denk het ook wel, al zullen de overige bands wel minder worden (als ze zich idd zulke bedragen gaan vragenquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:08 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans vrij hoog is dat U2 in de komende vijf jaar komt optreden op Pinkpop.
Tsja, wat is minder.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Denk het ook wel, al zullen de overige bands wel minder worden (als ze zich idd zulke bedragen gaan vragen)
Dit dus. KOL commerciëler vinden dan RHCP en Coldplay.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:08 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
RHCP zijn wel een stuk groter (ok wel misschien beetje oud). In de volkskrant werd juist gezegd dat Foo fighters en Coldplay 60.000+ man op de been zou krijgen en KOL met "moeite" dus ik weet ik het niet. Iedereen kent use somebody en sex on fire van KOL maar de rest van de nummers zijn bijna onbekend bij het grote publiek. Dat commerciele vind ik nog wel meevallen in vergelijking met die andere bands dus. Dat kun je van RHCP en coldplay niet zeggen.
Ik vind de rest van KOL hun muziek nou niet bepaald op de radio thuis horen op een paar nummers na...quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. KOL commerciëler vinden dan RHCP en Coldplay.RHCP en Coldplay worden zelfs op SkyRadio gedraaid.
Nou, welke bekende nummers heeft Coldplay?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:08 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
RHCP zijn wel een stuk groter (ok wel misschien beetje oud). In de volkskrant werd juist gezegd dat Foo fighters en Coldplay 60.000+ man op de been zou krijgen en KOL met "moeite" dus ik weet ik het niet. Iedereen kent use somebody en sex on fire van KOL maar de rest van de nummers zijn bijna onbekend bij het grote publiek. Dat commerciele vind ik nog wel meevallen in vergelijking met die andere bands dus. Dat kun je van RHCP en coldplay niet zeggen.
trouble, scientist, (yellow?), fix you, speed of sound, violett hillquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nou, welke bekende nummers heeft Coldplay?
Viva la Vida, Talk, Clocks en dan houdt het ver op qua echt bekende nummers die gedraaid worden op radio en tv.
Hmm, naja ik vind het sowieso moeilijk in te schatten, omdat ik elk nummer van hen ken en dus niet als 'onbekende' tegen Coldplay aankijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:37 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
trouble, scientist, (yellow?), fix you, speed of sound, violett hill
Dan kun aan KOL nog wel radioactive toevoegen.
Nee hoor, de prijzen van het bier en de tickets gaan gewoon omhoog zodat er alsnog ook nog eens geinvesteerd kan worden in de andere bands denk ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Denk het ook wel, al zullen de overige bands wel minder worden (als ze zich idd zulke bedragen gaan vragen)
Ik hoop het niet.. Dan denk ik niet dat ik ga..quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Volgend jaar Bon Jovi, U2 en Stone Sourals je het mij vraagt
Ik had hem na 3 dagen niet meer om. Toen zat ik er een beetje mee te spelen en scheurde hetquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:14 schreef AppleBite het volgende:
Wie heeft er eigenlijk nog zijn bandje om?
Ik nog wel, maar hij gaat deze week af
Heb hem nog evenquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:14 schreef AppleBite het volgende:
Ik nog wel, maar hij gaat deze week af
+1quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Heb hem nog evenOver 2 weken gaat ie eraf samen met de bandjes Werchter van volgende week
ik hoop het wel, dan weet ik zeker dat ik gaquote:Op donderdag 23 juni 2011 07:22 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.. Dan denk ik niet dat ik ga..
Ik hoop op iig arctic monkeys!
+1quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:14 schreef AppleBite het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |