dat was het enige minpuntje aan dat optreden, welke gek gaat nou dat riffje spelenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
bij cage the elephant begon de gitarist ineens dat riffje te spelen van 7 nation army.. iedereen natuurlijk meezingen en die gasten stonden daar van huh ?
Supervet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:42 schreef Drakire het volgende:
Wat vonden jullie er trouwens van dat Wolfmother een stukje riders of the storm deed?
Ja maar dat weten zij toch nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:29 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
dat was het enige minpuntje aan dat optreden, welke gek gaat nou dat riffje spelen
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:47 schreef Apotheose het volgende:
en wie zegt dat dat ook ECHT het 30 seconds to mars plectrum is?Want die hou je toch gewoon zelf?
Kippenvel!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:42 schreef Drakire het volgende:
Wat vonden jullie er trouwens van dat Wolfmother een stukje riders of the storm deed?
Idd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:47 schreef Apotheose het volgende:
en wie zegt dat dat ook ECHT het 30 seconds to mars plectrum is?Want die hou je toch gewoon zelf?
Op 3voor 12 staat 1 nummer als ik me niet vergisquote:Op zondag 19 juni 2011 19:19 schreef bremmie het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.
Enige wat ik krijg is crappie filmpjes met de gsm.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Oja, Bloody Beetroots was niet gefilmd?
wat is dit dan?
En dan moet er ook meer zijn!![]()
Ik zou het toch echt willen zien.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:50 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Leuke muziek, maar het concert in oktober vorig jaar in Paradiso was slaapverwekkend.
Tool is absoluut niet mijn muziek, maar wat een fokkin vette show was dat!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:15 schreef Veadige het volgende:
[..]
Maar toevallig had Placebo wel het beste, meest strakke en hardste geluid van die hele editie.
Nee, ben geen fan, maar puur objectief gezien vond ik het een retestrak optreden.
Qua sound hetzelfde als Tool een paar jaar ervoor.
Klopt. Helaas niet het nummer dat ik zoek.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Op 3voor 12 staat 1 nummer als ik me niet vergis
Volgens dat ding was het antwoord ook te vinden op 3fm.nlquote:Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef daankes het volgende:
Waar kan ik trouwens dat kleed van die 100 bands vinden + antwoorden? Kon niks vinden op PP site.
Alsjeblieft:quote:Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef daankes het volgende:
Waar kan ik trouwens dat kleed van die 100 bands vinden + antwoorden? Kon niks vinden op PP site.
Maar volgens mij staan nog steeds niet alle antwoorden erop of ik zie het verkeerd?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
http://www.3fm.nl/festivalmatje
Jaquote:
En kaartjes van ¤ 200quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Volgend jaar Bon Jovi, U2 en Stone Sourals je het mij vraagt
Alsof die zoveel duurder zijn dan Coldplay, Rammstein, The Prodigy, The Foo Fighters of Green Day zijn.quote:
+ John Mayer (vorig jaar was ik niet bijquote:
+ 19% BTWquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Alsof die zoveel duurder zijn dan Coldplay, Rammstein, The Prodigy, The Foo Fighters of Green Day zijn.
Ik denk dat U2 misschien nog wel duurder is dan Coldplay.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Alsof die zoveel duurder zijn dan Coldplay, Rammstein, The Prodigy, The Foo Fighters of Green Day zijn.
Wat zullen die andere headliners nou ongeveer krijgen? Een stuk minder dan coldplay en rammstein waarvan het bekend is? Voor RHCP werd een paar jaar geleden nog "maar" 6 ton betaald. Zullen die bands (green day, KOL, prodigy zijn nog wel kleiner dan rhcp) tegenwoordig ook wel zoiets krijgen..?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Homo bono met zijn kut bril en zijn idealistische gelul, maar wel 1.5 miljoen+ vragen aan zijn "fans". Ik wil me niet nog meer financieel laten naaien om zo graag "fan" te mogen zijn.*quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:02 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik denk dat U2 misschien nog wel duurder is dan Coldplay.
Ik denk dat RHCP niet zo heel erg duur zijn. KOL zal wel duur zijn, omdat ze commericeel enorm succes hebben geboekt. De muziek van KOL is enorm commercieel in tegenstelling tot de rest.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:04 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Wat zullen die andere headliners nou ongeveer krijgen? Een stuk minder dan coldplay en rammstein waarvan het bekend is? Voor RHCP werd een paar jaar geleden nog "maar" 6 ton betaald. Zullen die bands (green day, KOL, prodigy zijn nog wel kleiner dan rhcp) tegenwoordig ook wel zoiets krijgen..?
RHCP zijn wel een stuk groter (ok wel misschien beetje oud). In de volkskrant werd juist gezegd dat Foo fighters en Coldplay 60.000+ man op de been zou krijgen en KOL met "moeite" dus ik weet ik het niet. Iedereen kent use somebody en sex on fire van KOL maar de rest van de nummers zijn bijna onbekend bij het grote publiek. Dat commerciele vind ik nog wel meevallen in vergelijking met die andere bands dus. Dat kun je van RHCP en coldplay niet zeggen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:06 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik denk dat RHCP niet zo heel erg duur zijn. KOL zal wel duur zijn, omdat ze commericeel enorm succes hebben geboekt. De muziek van KOL is enorm commercieel in tegenstelling tot de rest.
Ik denk dat de kans vrij hoog is dat U2 in de komende vijf jaar komt optreden op Pinkpop.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, zou U2 en Bon Jovi toch wel eens willen zien optreden
Ze schijnen live wel erg goed te zijn, vooral Bon Jovi!
Denk het ook wel, al zullen de overige bands wel minder worden (als ze zich idd zulke bedragen gaan vragenquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:08 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans vrij hoog is dat U2 in de komende vijf jaar komt optreden op Pinkpop.
Tsja, wat is minder.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Denk het ook wel, al zullen de overige bands wel minder worden (als ze zich idd zulke bedragen gaan vragen)
Dit dus. KOL commerciëler vinden dan RHCP en Coldplay.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:08 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
RHCP zijn wel een stuk groter (ok wel misschien beetje oud). In de volkskrant werd juist gezegd dat Foo fighters en Coldplay 60.000+ man op de been zou krijgen en KOL met "moeite" dus ik weet ik het niet. Iedereen kent use somebody en sex on fire van KOL maar de rest van de nummers zijn bijna onbekend bij het grote publiek. Dat commerciele vind ik nog wel meevallen in vergelijking met die andere bands dus. Dat kun je van RHCP en coldplay niet zeggen.
Ik vind de rest van KOL hun muziek nou niet bepaald op de radio thuis horen op een paar nummers na...quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. KOL commerciëler vinden dan RHCP en Coldplay.RHCP en Coldplay worden zelfs op SkyRadio gedraaid.
Nou, welke bekende nummers heeft Coldplay?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:08 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
RHCP zijn wel een stuk groter (ok wel misschien beetje oud). In de volkskrant werd juist gezegd dat Foo fighters en Coldplay 60.000+ man op de been zou krijgen en KOL met "moeite" dus ik weet ik het niet. Iedereen kent use somebody en sex on fire van KOL maar de rest van de nummers zijn bijna onbekend bij het grote publiek. Dat commerciele vind ik nog wel meevallen in vergelijking met die andere bands dus. Dat kun je van RHCP en coldplay niet zeggen.
trouble, scientist, (yellow?), fix you, speed of sound, violett hillquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nou, welke bekende nummers heeft Coldplay?
Viva la Vida, Talk, Clocks en dan houdt het ver op qua echt bekende nummers die gedraaid worden op radio en tv.
Hmm, naja ik vind het sowieso moeilijk in te schatten, omdat ik elk nummer van hen ken en dus niet als 'onbekende' tegen Coldplay aankijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:37 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
trouble, scientist, (yellow?), fix you, speed of sound, violett hill
Dan kun aan KOL nog wel radioactive toevoegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |