Anders kan ik wel Guppy laten zwemmen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik weet niet of guppy aan gaat zometeen
outpost ligt in bed, viro is gesmst
Moet jij niet draaien dan? Of lees ik het rooster verkeerd...quote:
Dat zou je dunnetjes over moeten doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:00 schreef mr-green het volgende:
Ik kan nog zo herinneren dat ik met dit nummer helemaal bezopen solo op het podium aan het dansen was
ja en daar moeten wij dan bij zijn met onze camera'squote:Op donderdag 16 juni 2011 01:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zou je dunnetjes over moeten doen
Ik stel een meet voor in mijn stamclub. Hoofdzakelijk disco met dit nummer als afsluiterquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:01 schreef Carooltje79 het volgende:
ja en daar moeten wij dan bij zijn met onze camera's![]()
je leest het rooster verkeerdquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:00 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Moet jij niet draaien dan? Of lees ik het rooster verkeerd...
Goed planquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik stel een meet voor in mijn stamclub. Hoofdzakelijk disco met dit nummer als afsluiter
waar., wanneer, hoelaat?quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik stel een meet voor in mijn stamclub. Hoofdzakelijk disco met dit nummer als afsluiter
dan had je vast genoeg opquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:03 schreef mr-green het volgende:
tijdens dat bedrijfsfeest ook met een heeeeeeeeeeeeeeele dikke vrouw staan dansen op het podium voor iedereen en dat Meatlof - Paradise by the dashboardlight gedaan. Man wat was dat erg
Vrijdag, zaterdag, zeg het maarquote:
Hew dat nummer kan ik echt niet meer horen, en dan met van die 50 plussers die uit hun dak gaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:03 schreef mr-green het volgende:
tijdens dat bedrijfsfeest ook met een heeeeeeeeeeeeeeele dikke vrouw staan dansen op het podium voor iedereen en dat Meatlof - Paradise by the dashboardlight gedaan. Man wat was dat erg
quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:05 schreef Stokstaart het volgende:
U ook bedankt mr green![]()
Ben er ook weer van tussen, prettige avond mensenvoor de ladies
veel plezier in Skihutquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:05 schreef Stokstaart het volgende:
have fun stokkieeequote:Op donderdag 16 juni 2011 01:05 schreef Stokstaart het volgende:
Slaap zequote:Op donderdag 16 juni 2011 01:06 schreef Carooltje79 het volgende:
Nog een hele fijne nacht, ik ga mijn bedje opzoeken wekkertje gaat alweer om 7 uur![]()
Trusten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |