quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil een disco feestje, met pruiken, een lichtgevende dansvloer en alles
Utrecht hequote:Op donderdag 16 juni 2011 00:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Prinsenland.
is nog verder rijden dan naar Jofu. Dacht ikafhankelijk van welke kant van Nederland je komt
Zelfs mij krijg je dan in beweging... (op de twist na dan hequote:Op donderdag 16 juni 2011 00:53 schreef Karzai het volgende:
Disco dat is gewoon een garantie voor mensen op de dansvloer
Sjanghailaan woon ikquote:
Daar ben ik regelmatig te vinden. Discoquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil een disco feestje, met pruiken, een lichtgevende dansvloer en alles
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zeg een keer een thema avond houden.. alleen maar disco muziek
Eensch...quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zeg een keer een thema avond houden.. alleen maar disco muziek
Wij gaan wel een keer naar Hollywood, nemen we Steamy meequote:Op donderdag 16 juni 2011 00:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Utrecht hejammer dat je niet eerder mee kwam.. ben wel toe aan een avondje lol
![]()
Daar ga ik je aan houdenquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wij gaan wel een keer naar Hollywood, nemen we Steamy mee, is grootste discotheek van Nederland dus voor ieder wat wils.
Schuimparty is echt wel dope daar. Vooral van die meiden die witte kleren aan doen en dan in het schuim gaan rennen![]()
![]()
Juist wel doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar ga ik je aan houden![]()
en tnx! voor de tip... dus geen wit dragen bij schuimparty
Nou speciaal voor jou danquote:
Oosterflank is dat toch?quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:55 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik heb mijn jeugd en daarna nog een jaar daar bij Emmauscollega gewoond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |