Ze zijn gewoon een beetje gek.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:11 schreef HiZ het volgende:
Cersei zegt in aflevering 1 dat ze een maand hebben gedaan over de reis van King's Landing naar Winterfell.
Overigens, ik zit net te denken over die Targaryens; eigenlijk trouwden broer en zussen in die familie om de bloedlijn zuiver te houden, en dat in een wereld waarin incest kennelijk toch echt als grote zonde wordt gezien. Dan moeten ze wel een heel goede reden hebben gehad om toch onderling te trouwen. Wat bij mij dus de vraag oproept of the Targaryens wel echt menselijk zijn. Hun band met de draken zou bijvoorbeeld iets 'elf-achtigs' kunnen betekenen?
Indeed. Hadden er prima 12 of 13 kunnen zijn, zoals bij de meeste series. Zal puur budget gericht zijn, want wat zaten er weer prachtige shots in deze aflevering. Robb die met zijn leger op die heuvel stond bijvoorbeeldquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:28 schreef BasvB het volgende:
Ja het is wel echt jammer dat er maar 10 afleveringen in een seizoen zitten
Kan ik het wel mee eens zijn. Wanneer ze alleen close-ups van vechtende mannetjes hadden laten zien was het nog lamer geweest. Ik hoop dat ze nog wat vuurwerk hebben bewaard voor de seizoensfinale.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:45 schreef Tweek het volgende:
Zo'n veldslag kost nou eenmaal teveel ook al is het voornamelijke cgi tegenwoordig. Neem bijvoorbeeld de pilot van Boardwalk Empire die kostte 18 miljoen dollar om te maken en dan moet je nog een heel seizoen(ah 5 miljoen per aflevering, tegen een normale 3). Daarnaast hangt die serie van de cgi aan elkaar en was Martin Scorsese de regisseur, grote namen, veel geld. Ook een ander genre, waar fantasy al snel een niche is.
Het is niet simpel een kwestie van even met de computer aan de slag, maar bakken met geld om één veldslag in beeld te brengen. Daarnaast lijkt me dat het wenselijker is om meer tijd te besteden aan het verhaal wat vol intriges en karakter ontwikkeling zit, dan een kwart van een aflevering op te offeren aan een veldslag, wat er één keer leuk uitziet, maar daarna iedere keer verbetert moet worden om aan de verwachtingen te voldoen, dan wordt ik liever verrast door het verhaal, want hoe vaak kom je nou een serie tegen, waarbij je niet weet wat er gaat of kan gebeuren. Nou ja tenzij je het boek gelezen hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
quote:Op donderdag 16 juni 2011 07:33 schreef DustPuppy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ceterum censeo Turciam delendam esse.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:22 schreef Jivis het volgende:
Had het overigens wel een beetje zien aankomen. Een acteur als Sean Bean zag ik niet lang in deze serie zitten.
Maar het blijft mooi kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow 18miljoen , maar veel bekendere acteurs in die serie overigens.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:45 schreef Tweek het volgende:
Zo'n veldslag kost nou eenmaal teveel ook al is het voornamelijke cgi tegenwoordig. Neem bijvoorbeeld de pilot van Boardwalk Empire die kostte 18 miljoen dollar om te maken en dan moet je nog een heel seizoen(ah 5 miljoen per aflevering, tegen een normale 3). Daarnaast hangt die serie van de cgi aan elkaar en was Martin Scorsese de regisseur, grote namen, veel geld. Ook een ander genre, waar fantasy al snel een niche is.
Het is niet simpel een kwestie van even met de computer aan de slag, maar bakken met geld om één veldslag in beeld te brengen. Daarnaast lijkt me dat het wenselijker is om meer tijd te besteden aan het verhaal wat vol intriges en karakter ontwikkeling zit, dan een kwart van een aflevering op te offeren aan een veldslag, wat er één keer leuk uitziet, maar daarna iedere keer verbetert moet worden om aan de verwachtingen te voldoen, dan wordt ik liever verrast door het verhaal, want hoe vaak kom je nou een serie tegen, waarbij je niet weet wat er gaat of kan gebeuren. Nou ja tenzij je het boek gelezen hebt.
Heerlijke muziek juist en goeie introquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:08 schreef kort het volgende:
De intro sla ik altijd over, veels te lang3/4 minuten ofzo
Onverstandig, de intro zit boordevol met hints.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:08 schreef kort het volgende:
De intro sla ik altijd over, veels te lang3/4 minuten ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |