Ja, dat is wel chill.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet hoor. Ik houd meer van dorpjes. Nu woon ik naast een park en dat bevalt me wel. Het is hier lekker rustig.
trip naar schipholquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik met rondleiding met school (4VWO klas) als "begeleider".
Ik woon vrij dicht bij Amsterdam en ik ken mensen die ook maar 1 keer in Amsterdam zijn gewest, dus zo vreemd vind ik het niet.quote:
Welk dorp dan? Ik ook. Ik woon naast een soort boerderij aan de rand van het dorp, dus ook lekker rustig.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet hoor. Ik houd meer van dorpjes. Nu woon ik naast een park en dat bevalt me wel. Het is hier lekker rustig.
Ergens onderin Noord-Holland. Jij ook?quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:37 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Welk dorp dan? Ik ook. Ik woon naast een soort boerderij aan de rand van het dorp, dus ook lekker rustig.
dacht dat jij in Deventer woondequote:Op donderdag 16 juni 2011 00:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik woon vrij dicht bij Amsterdam en ik ken mensen die ook maar 1 keer in Amsterdam zijn gewest, dus zo vreemd vind ik het niet.
nijnja woont in Deventerquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
dacht dat jij in Deventer woonde. Ik haal allerlei dingen door elkaar
Daarna slaap je echt niet meer, dan zweet je peentjes voor het telefoontjequote:Op donderdag 16 juni 2011 00:38 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ga 7.30 opstaan. Even FOK!ken () en dan de normen checken.
En dan weer slapen.
Ik zie wel wanneer ik wakker wordquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:38 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ga 7.30 opstaan. Even FOK!ken () en dan de normen checken.
En dan weer slapen.
Nee joh.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Da's Chaiquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
In een straal van 12 km rond Alphen a/d Rijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ergens onderin Noord-Holland. Jij ook?
nijnja dude pedo van fokquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wonen we niet echt dicht bij elkaar. Vind ik dan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:39 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
In een straal van 12 km rond Alphen a/d Rijn
Daar kan ik alleen mijn mening over geven als....quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan wonen we niet echt dicht bij elkaar. Vind ik dan.
Richting Alkmaar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen mijn mening over geven als....
Zou ik hem kennen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daar woont een oude klasgenoot van mij.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daar woont een oude klasgenoot van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |