Die naam zegt me ook wel watquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik post hier al 4 jaar. Mijn ex is NG (Noel_Gallagher), een beruchte KLB'er. Ik postte enorm veel in PUB, ging naar meets enzo.Yeaaa it could be.
Ook in Utrecht geloof ik.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Neeeee, Manneken Pis verkoopt patat in Amsterdam.![]()
Ja, hij was vrij berucht. Hij is vet vaak geband enzo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Die naam zegt me ook wel wat. Ik zit hier nu bijna zes jaar
.
Zou wel kunnen. Ik kom daar bijna nooit, maar daar hoop ik volgend schooljaar een verandering in te brengen.quote:
In de tijd toen KLB nog goed was zekersquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, hij was vrij berucht. Hij is vet vaak geband enzo.
Utregquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zou wel kunnen. Ik kom daar bijna nooit, maar daar hoop ik volgend schooljaar een verandering in te brengen.
een keer in me leven in Amsterdam geweestquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Neeeee, Manneken Pis verkoopt patat in Amsterdam. Ik bedoel niet die ene in Belgi"e..![]()
Uiteraard, nog in KLB 1.0quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:33 schreef yosander het volgende:
[..]
In de tijd toen KLB nog goed was zekers
Wat deed je op Schiphol de 6e? Toen was ik daar ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
een keer in me leven in Amsterdam geweest, en 10 dagen geleden voor het eerst in mijn leven op schiphol
Ik niet. Ik houd van Amsterdam en mijn eigen dorp.quote:
Woon jij ver van Amsterdam vandaan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
een keer in me leven in Amsterdam geweest, en 10 dagen geleden voor het eerst in mijn leven op schiphol
Jij ook alquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat deed je op Schiphol de 6e? Toen was ik daar ook
's Middags.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik ook
Sunny Beach natuurlijk
vliegen naar Bulgariaquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat deed je op Schiphol de 6e? Toen was ik daar ook
Die goeie ouwe tijd. Ben sinds EXA weer echt gaan postenquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uiteraard, nog in KLB 1.0
Hij mag niet meer terugkomen geloof ik
Ik vind Amsterdam heel mooi, maar ik zou er nooit willen wonen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik niet. Ik houd van Amsterdam en mijn eigen dorp.![]()
[..]
Woon jij ver van Amsterdam vandaan?
Ooh. Ik pas zeven uur 's avonds ofzo.quote:
Doeei!! Tot 7:59:22. Als ik wakker kan worden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:35 schreef Water123 het volgende:
Ik ga slapenIk ben zo bang, duim voor goede normeringen!
![]()
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd. Ben sinds EXA weer echt gaan posten.
ja, oosten van het landquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik niet. Ik houd van Amsterdam en mijn eigen dorp.![]()
[..]
Woon jij ver van Amsterdam vandaan?
Nee, ik ook niet hoor. Ik houd meer van dorpjes. Nu woon ik naast een park en dat bevalt me wel. Het is hier lekker rustig.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam heel mooi, maar ik zou er nooit willen wonen.In Utrecht ook niet trouwens. De enige stad waar ik zou willen wonen is Den Bosch. Oh en Maastricht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |