Haha zo iets zou dan niet de eerste keer zijn. Of naar de verkeerde persoonquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zolang je maar niet een smsje stuurt met "Hey, ik vind je neuk!"
Lekker kansloos, ik zoek nog een stapmaatje.... Als of hij geen vrienden heeft.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heey, hoe is het? Het is alweer bijna weekend!. Ik zoek nog een stapmaatje.
Jij al plannen toevallig? Xx Jaimy
quote:
Pff, ik zit hier echt voor Jan Lul tips te geven geloof ik.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:44 schreef Techno het volgende:
Hoi <naam> heb je zin om vrijdag mee te gaan naar <uitje>? Lijkt me leuk! Groetjes Jaimy.
Onzin.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lekker kansloos, ik zoek nog een stapmaatje.... Als of hij geen vrienden heeft.
Ik weet hoe je je voelt.quote:
Want?quote:
ik kan niet iedereen zn tip in gebruik nemen. Dat Wil niet zeggen dat ik je er niet dankbaar voor benquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:25 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Pff, ik zit hier echt voor Jan Lul tips te geven geloof ik.
Nou nee hoor, komt gewoon over van heb geen stap vrienden. Wil je aub met mij op stap!quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Onzin.Kan net zo goed betekenen dat je geen lulhannes bent die alleen maar met bepaalde mensen op wil trekken maar iemand die graag nieuwe contacten maakt.
Ik heb wel eens per ongeluk verstuurd dat ik een rukkie tukkie ging doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zolang je maar niet een smsje stuurt met "Hey, ik vind je neuk!"
Dat is geniaalquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik heb wel eens per ongeluk verstuurd dat ik een rukkie tukkie ging doen
Je moet de tip pakken die het best bij je pastquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:30 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
ik kan niet iedereen zn tip in gebruik nemen. Dat Wil niet zeggen dat ik je er niet dankbaar voor ben
Ge-ni-aal!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Daarom. Ik zie wel hoe ze erop reageertquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet de tip pakken die het best bij je past
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:33 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Spannend. Ik ben benieuwd. En ook voor Moneyfornothing natuurlijk.quote:
Even iedereen bellen die eindexamen doetquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:59 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
En de uitslag is vandaag... Van vwo en havo dan, geloof ik, want vmbo kreeg het gisteren al.
[..]
Ja oké, maar hij gaat het vandaag toch vragen? Als ze nee zegt is vrijdag slechts een gewone vrijdag, hoor
Ik had het trouwens wel fout dusnam aan dat hij ook wachtte op de uitslag
Trots, verlost en verliefd. Goed nieuws.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Beetje offtopic maar toch waard om te melden... Ik heb mijn ontzettende rijangst overwonnen
Gisteren naar de Randstad gereden, eerste file-ervaring, eerste tunnel, etc. en in het donker weer terug!*trots is
En mijn ex heeft misschien een huisje binnenkort dus dan eindelijk weer privacy, eindelijk verder met mijn levenen met Techno
![]()
'Nou even niet meer bellen om sms'en, want ik ga een rukkie doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:55 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vriendin., gelukkig.
Maar alsnog
Het zou je moeder maar geweest zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:55 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vriendin., gelukkig.
Maar alsnog
quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het zou je moeder maar geweest zijn.
Nou, als ik ineens op mysterieuze wijze verdwijn van Fok! weten jullie waaromquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:48 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Spannend. Ik ben benieuwd. En ook voor Moneyfornothing natuurlijk.
Wat aardig tochquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Even iedereen bellen die eindexamen doet
Ik heb wel eens een oneerbaar voorstel per ongeluk naar mijn moeder ipv mijn vriendin gestuurd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Briljant mijn dag is weer goed.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:05 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een oneerbaar voorstel per ongeluk naar mijn moeder ipv mijn vriendin gestuurd.
Was ook niet zo'n succes moet ik je zeggen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:05 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een oneerbaar voorstel per ongeluk naar mijn moeder ipv mijn vriendin gestuurd.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:05 schreef Arthur_Dent het volgende:
Je kunt ook nog op dezelfde dag (zaterdag toch) naar dezelfde uitgaansgelegenheid gaan. Mss heeft hij dezelfde gedachte.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Voor mij was dit heel wat. Ook emotionele aantrekkingskracht en zo.
Mijn vriendin zegt dat ik nog een bericht moet sturen met mijn nummer erin. Ze is nog wel een beetje optimistisch en zegt dat het wel een week kan duren dat hij reageert.
Is me ook wel eens overkomen. Ook naar me moeder.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:05 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |