abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98237265
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 08:10 schreef pl4kkie het volgende:
Vandaag is het DE grote dag *O*
Wat gaat er gebeuren? :D
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:09:58 #77
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98237887
Ga ik proberen om dat leuke chickie mee tevragen naar de kroeg vrijdag :@
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_98238270
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 08:30 schreef Mpj het volgende:

[..]

Wat gaat er gebeuren? :D
Uitslag CE Eerste Tijdvak
pi_98238893
Ik moet bloed laten prikken, maar ga echt niet door de regen. Dan maar morgen bleh
pi_98238899
CE is Centraal Eindexamen?
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:57:35 #81
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98238970
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:09 schreef pl4kkie het volgende:
Klinkt meer alsof vrijdag de grote dag is :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_98239015
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
CE is Centraal Eindexamen?
:Y
En de uitslag is vandaag... Van vwo en havo dan, geloof ik, want vmbo kreeg het gisteren al.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:57 schreef Catbert het volgende:

[..]

Klinkt meer alsof vrijdag de grote dag is :)
Ja oké, maar hij gaat het vandaag toch vragen? Als ze nee zegt is vrijdag slechts een gewone vrijdag, hoor :D
Ik had het trouwens wel fout dus :') nam aan dat hij ook wachtte op de uitslag :D
pi_98239049
- dubbel :')
pi_98239134
Beetje offtopic maar toch waard om te melden... Ik heb mijn ontzettende rijangst overwonnen *O*
Gisteren naar de Randstad gereden, eerste file-ervaring, eerste tunnel, etc. en in het donker weer terug! :D *trots is :@
En mijn ex heeft misschien een huisje binnenkort dus dan eindelijk weer privacy, eindelijk verder met mijn leven O+ en met Techno O+ :@
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:09 schreef pl4kkie het volgende:
Yeey! *O*

Benieuwd ook of Dyna al antwoord heeft :)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_98239177
Ow, spannend!!

Weet je al of je het gehaald hebt? Of gaat het meer om je cijferlijst zeg maar wat op te leuken?

Moet ineens denken aan toen ik eindexamen deed. Elke dag een pokke end fietsen van de Bijlmer helemaal naar A'dam west, dwars door de stad 20km. Elke dag prachtig weer, 25 graden en volop zon...en nou net diezelfde 2 weken dat de vuilnis ophaal staakte...dus elke dag 20km door de stank...en elke dag achter die rooie raampjes dezelfde vetkwabben...wat een tijd! :')
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:07:19 #86
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98239188
Vrijdag gaan we zowiezo stappen, of ze nou wel of niet komt. Maar het zou wel leuk zijn als ze er dan ook is :Y
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:09:00 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98239233
Okee ik ga even een heel dom berichtje sturen naar een meisje, blauwtje nummer twee in mijn leven komt er aan.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_98239263
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Beetje offtopic maar toch waard om te melden... Ik heb mijn ontzettende rijangst overwonnen *O*
Gisteren naar de Randstad gereden, eerste file-ervaring, eerste tunnel, etc. en in het donker weer terug! :D *trots is :@
En mijn ex heeft misschien een huisje binnenkort dus dan eindelijk weer privacy, eindelijk verder met mijn leven O+ en met Techno O+ :@
En daar mag je best trots op zijn. :* O+
pi_98239361
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:07 schreef pl4kkie het volgende:
Vrijdag gaan we zowiezo stappen, of ze nou wel of niet komt. Maar het zou wel leuk zijn als ze er dan ook is :Y
Ga je haar uitnodigen met jouw vriendengroep mee te gaan dan?
Dat is wel een hoop social pressure hoor, voor een eerste date. :{ Zou daar zelf niet zo blij mee zijn denk ik.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:09 schreef heloef het volgende:
Okee ik ga even een heel dom berichtje sturen naar een meisje, blauwtje nummer twee in mijn leven komt er aan.
Define 'dom'? :o
quote:
17s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:10 schreef Techno het volgende:

[..]

En daar mag je best trots op zijn. :* O+
:@ :D O+
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:17:16 #90
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98239470
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:13 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ga je haar uitnodigen met jouw vriendengroep mee te gaan dan?
Dat is wel een hoop social pressure hoor, voor een eerste date. :{ Zou daar zelf niet zo blij mee zijn denk ik.
we gaan met zn 2e en mn maat heeft het zelf te druk met zn eigen date ;) dus social pressure is niet echt aanwezig :)
pi_98239523
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:59 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

:Y
En de uitslag is vandaag... Van vwo en havo dan, geloof ik, want vmbo kreeg het gisteren al.

[..]

Ja oké, maar hij gaat het vandaag toch vragen? Als ze nee zegt is vrijdag slechts een gewone vrijdag, hoor :D
Ik had het trouwens wel fout dus :') nam aan dat hij ook wachtte op de uitslag :D
Meh ik moet ook wachten, er word vanavond pas gebeld als je gezakt bent en na 7en kan je cijfers ophalen. Maar die 0,0 normering van Duits is eng, straks heb ik nét niet de 7 gehaald die ik nodig had om daar voldoende voor te staan en dan kan ik mogelijk geen 4 op mijn eindlijst meer hebben voor maatschappijwetenschappen die ik verpest had. :'(
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:21:27 #92
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98239592
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]

Define 'dom'? :o
ey daisy alles goed? welke school doe je nu? misschien moeten we weer een keertje wat gaan doen met laurens enzo net als vroeger, drankje doen ofzo.
C'est la vie
pi_98239599
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:09 schreef heloef het volgende:
Al doende leert men...

Ik heb vorig weekend in 1 weekend 6 blauwtjes gelopen. en een semi blauwtje
pi_98239631
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:21 schreef heloef het volgende:

[..]

ey daisy alles goed? welke school doe je nu? misschien moeten we weer een keertje wat gaan doen met laurens enzo net als vroeger, drankje doen ofzo.
Da's toch heul niet dom :D
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:23:55 #95
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98239670
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:22 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Da's toch heul niet dom :D
Ja best wel slim want Laurens wil nooit wat gaan doen want meneer moet altijd "werken" zegt ie.
C'est la vie
pi_98239756
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja best wel slim want Laurens wil nooit wat gaan doen want meneer moet altijd "werken" zegt ie.
Komt dat even goed uit, ben je alleen met haar :P
pi_98239845
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:04 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Yeey! *O*

Benieuwd ook of Dyna al antwoord heeft :)
*O* Wat goed!!
Lijkt me trouwens wel stront-ver-ve-lend om met je ex te moeten leven, zeg :N Goed dat die zo weg is ^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:19 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Meh ik moet ook wachten, er word vanavond pas gebeld als je gezakt bent en na 7en kan je cijfers ophalen. Maar die 0,0 normering van Duits is eng, straks heb ik nét niet de 7 gehaald die ik nodig had om daar voldoende voor te staan en dan kan ik mogelijk geen 4 op mijn eindlijst meer hebben voor maatschappijwetenschappen die ik verpest had. :'(
Dat is verschrikkelijk! Moet je sowieso de hele dag al in spanning afwachten! :(
Bij ons krijgt iedereen na 15.00 een telefoontje. En ik ben de 13e. Ik was echt heeel bang da ik een herkansing nodig zou hebben maar ik heb net berekend dat ik voor een twijfelachtig vak hoogstwaarschijnlijk een 6 heb, dus kan ik nog een 4 en een 5 :)
Maar ja, ik ga maar niet te vroeg juichen :') gewoon van het ergste uitgaan
Succes iig! ^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow, spannend!!

Weet je al of je het gehaald hebt? Of gaat het meer om je cijferlijst zeg maar wat op te leuken?
Gaat dit over mij?
Ik weet het nog niet, er was een kans dat ik een herkansinkje nodig zou hebben en nu blijkt dat ik nog maar 2 vakken heb waar ik over twijfel.. Dus ik weet het nog niet echt.
Had ik die examens maar meteen meegenomen naar huis ipv zo snel mogelijk naar huis gaan erna en het proberen te vergeten |:( dan wist ik nu ongeveer wat ik kon verwachten
quote:
Moet ineens denken aan toen ik eindexamen deed. Elke dag een pokke end fietsen van de Bijlmer helemaal naar A'dam west, dwars door de stad 20km. Elke dag prachtig weer, 25 graden en volop zon...en nou net diezelfde 2 weken dat de vuilnis ophaal staakte...dus elke dag 20km door de stank...en elke dag achter die rooie raampjes dezelfde vetkwabben...wat een tijd! :')
Ewww :r
Maar wel leuk om aan terug te denken :D
pi_98239849
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:26 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Komt dat even goed uit, ben je alleen met haar :P
Precies, positieve instelling! Is ehul belangrijk :)
pi_98239935
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:30 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Dat is verschrikkelijk! Moet je sowieso de hele dag al in spanning afwachten! :(
Bij ons krijgt iedereen na 15.00 een telefoontje. En ik ben de 13e. Ik was echt heeel bang da ik een herkansing nodig zou hebben maar ik heb net berekend dat ik voor een twijfelachtig vak hoogstwaarschijnlijk een 6 heb, dus kan ik nog een 4 en een 5 :)
Maar ja, ik ga maar niet te vroeg juichen :') gewoon van het ergste uitgaan
Succes iig! ^O^

Jij ook succes! Maarja als het nu tegenvalt zou het ook een herkansing worden, maar daar heb ik niet zo'n behoefte aan op zich.. :P
Ik had nog niet verder gekeken dan Duits, maar zie nu dat ik maybe zelfs voor biologie een goed genoeg cijfer dus dan zou het Duits cijfer minder erg zijn.
Maar alsnog spannend. :o

En ik kan niet meer op mijn cijferlijst op de schoolsite dus nu weet ik niet meer zeker wat ik ook alweer moet halen voor sommige vakken. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2011 10:34:16 ]
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:34:02 #100
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98239955
Is dit een goed begin smsje om te sturen leidende naar de vraag of ze ook zin heeft om te komen vrijdag? ; Heey, hoe is het? Het is alweer bijna weekend! :D. Heb jij nog wilde plannen? Xx Jaimy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')