Ik zou er niet aan mee werken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar heb ik niet voor gekozen. Mijn school doet daaraan mee.
Voor VWO filo vrees ik juist lage nomering :/quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:05 schreef Ezell het volgende:
Ik denk dat de normering voor filosofie en economie (pilot) hoog zullen zijn.
(havo)
Anders ging ik echt wel met je daten. We hadden een HP date kunnen hebben maar met mijn domme kop heb ik hem afgeslagen.quote:
Gelukkig heb ik geen filo. Ik vind filodeeg overigens wel lekker als het gefrituurd wordt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:07 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Voor VWO filo vrees ik juist lage nomering :/
Hahaha ja jij zei nee! Maar niemand wil met mij daten, ik ben een dik propje, ik ben niet slank.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:07 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Anders ging ik echt wel met je daten. We hadden een HP date kunnen hebben maar met mijn domme kop heb ik hem afgeslagen.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha ik moest de groetjes terug doen.
Ik weet het.quote:
Moet wel, anders had ik de verkeerde boeken gekregen en onnodige lessen gevolgd.quote:
MarkM is mijn liefde al voor 2,5 jaar hoor!quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
EN HEY IM WATCHING YOU YOUNG LADY, THE SAME FOR YOU JOOSTERD.
Valt best mee. Ik wil wel daten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahaha ja jij zei nee! Maar niemand wil met mij daten, ik ben een dik propje, ik ben niet slank.
DIT GA IK TEGEN MARK ZEGGEN JEZUS.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahaha ja jij zei nee! Maar niemand wil met mij daten, ik ben een dik propje, ik ben niet slank.
Je hebt me nog nooit in het echt gezien, how can you say?quote:
Dat ik een dik propje ben? Dat weet ie al.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DIT GA IK TEGEN MARK ZEGGEN JEZUS.![]()
Dat niemand wil daten dit datquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit in het echt gezien, how can you say?
[..]
Dat ik een dik propje ben? Dat weet ie al.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit wordt dan weer wel een b*tchfight.![]()
Oke doe maar vertellenquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat niemand wil daten dit datMark = niemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |