abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98236623
@INTJ: Je bent slim genoeg om te beseffen dat je suicidale gedachten voortkomen uit een zgn negatieve 'feedback loop'. Dat doorbreek je alleen door positieve ervaringen op te zoeken.
Ja nee
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:01:56 #27
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98237763
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:01 schreef INTJ het volgende:

[..]

Mensen ontmoeten is geen probleem. Het gaat erom dat ik niks met ze heb. Zij gieten zich vol met bier na het sporten, ik eet pasta met vis. Zij slapen tot 's middags 12 uur uit, ik sta de volgende ochtend weer om zes uur op om te trainen. Zij vragen hoe mijn Sinterklaas was, maar ik kan geen Sinterklaas vieren. Zij vertellen over hun door papie en mammie betaalde rijlessen, ik heb geen geld. Ik heb niks gemeen met andere mensen dus ik kan ik er zoveel leren kennen als ik wil, het loopt nergens op uit.
Het enige dat je niet gemeen hebt met andere mensen is dat je een verwrongen wereldbeeld hebt. Dwz, jij denkt dat gras grijs is terwijl de rest van de wereld zegt dat het groen is. Er zijn zat mensen die na het sporten gewoon een gezellige discussie over de politiek hebben of andere zaken die jou wel interesseren, hoor ;). En who cares dat zij bier drinken en jij water? Ja je staat er mee voor lul maar ivm je ziekte en de bijbehorende medicijnen is het wel te begrijpen dat je niet drinkt.

Wel erg jammer dat je geen familie hebt. Dan heb je niets om op terug te vallen. Waarover ging de ruzie die jullie hadden?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98237833
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:01 schreef Maanvis het volgende:
En who cares dat zij bier drinken en jij water? Ja je staat er mee voor lul
:') !!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:14:23 #29
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98237981
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

:') !!
Precies dat gezicht trekt de bardame als ik een keer een spa blauw bestel. Dan moet ik altijd zeggen dat het voor iemand anders is om het nog goed te lullen.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98238014
-edit- opzouten kneus, met je mislukte username :')

[ Bericht 43% gewijzigd door Re op 16-06-2011 09:44:08 ]
pi_98238049
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:14 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Precies dat gezicht trekt de bardame als ik een keer een spa blauw bestel. Dan moet ik altijd zeggen dat het voor iemand anders is om het nog goed te lullen.
Dan kom jij in hele trieste uitgaansgelegenheden.
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:24:09 #32
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98238166
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dan kom jij in hele trieste uitgaansgelegenheden.
Ik weet niet of dat je het weet, maar in het uitgaansleven betekent een spa blauw bestellen doorgaans dat je aan de pillen bent.
Een gedicht over Maanvis
pi_98238273
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat je het weet, maar in het uitgaansleven betekent een spa blauw bestellen doorgaans dat je aan de pillen bent.
Kan zo zijn, maar daar zou ik echt niks om geven, ik drink b.v geen alcohol dus voor mij zou het of cola zijn of een spa blauw.
Dat druggies daar iets anders van hebben gemaakt, tjah.
pi_98238323
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Lekker belangrijk. :')
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:32:33 #35
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98238344
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:29 schreef W1ckeDxt het volgende:

[..]

Kan zo zijn, maar daar zou ik echt niks om geven, ik drink b.v geen alcohol dus voor mij zou het of cola zijn of een spa blauw.
Dat druggies daar iets anders van hebben gemaakt, tjah.
Feit blijft dat je voor lul staat :). Maargoed dat sta ik ook als ik met m'n dronken kop de gekste dignen doe.
Een gedicht over Maanvis
pi_98238372
Wat mij vaak opvalt is dat mensen met een universitaire opleiding vaak sociale stoornissen hebben, zie ook dit voorbeeld. Ook merk ik dit in mijn directe omgeving, hoe komt dat?

Verder GL TS
pi_98238393
1. heb wat minder zelfmedelijden.
2. trek je niet zo veel aan van wat anderen denken. De tijd komt nog wel dat ook de anderen vroeg meoten opstaan, werken, geen kater kunnen veroorloven etc.
3. onderneem actie. doe iets. ga iets doen wat je leuk lijkt, niet iets waarvan je denkt dat het goed is voor je sociale leven of carriere. ga dus doen wat je leuk vindt.
4. een chronische ziekte is kut, maar er is wei nig aan te doen, neem dat andere mensen niet kwalijk.
Whatever...
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:37:48 #38
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98238447
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:34 schreef RiftNL het volgende:
Wat mij vaak opvalt is dat mensen met een universitaire opleiding vaak sociale stoornissen hebben, zie ook dit voorbeeld. Ook merk ik dit in mijn directe omgeving, hoe komt dat?
Als je verwekt wordt werkt het net hetzelfde als het rollen van een character in een RPG. Je kunt maar een beperkt aantal punten spenderen aan stats. Stop je al je punten in INT dan kun je weinig punten in CHA stoppen. Zo werkt dat.
Een gedicht over Maanvis
pi_98238509
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als je verwekt wordt werkt het net hetzelfde als het rollen van een character in een RPG. Je kunt maar een beperkt aantal punten spenderen aan stats. Stop je al je punten in INT dan kun je weinig punten in CHA stoppen. Zo werkt dat.
True that alhoewel ik geen RPG games speel :')
pi_98238572
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Feit blijft dat je voor lul staat :). Maargoed dat sta ik ook als ik met m'n dronken kop de gekste dignen doe.
Je staat alleen voor lul als je dat denkt. :')
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:45:05 #41
8369 speknek
Another day another slay
pi_98238646
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef INTJ het volgende:
Dat had een 142,5 Kg Squat, een 92.5 Kg Bench Press en een 140 Kg Deadlift als gevolg. Toch was dat niet te zien: mijn spiermassa was nauwelijks toegenomen en mijn vetpercentage was nauwelijks gedaald.
Kan dit uberhaupt wel, heb je geen BDD?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:45:47 #42
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_98238661
quote:

[..]

Het leven is als Fallout 3 dus.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_98238694
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:32 schreef Maanvis het volgende:
Dat zit geheel tussen jouw oren. En dan nog, lekker boeiend wat men ervan denkt. :')
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:50:03 #44
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98238773
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:45 schreef speknek het volgende:

[..]

Kan dit uberhaupt wel, heb je geen BDD?
ja dit is mogelijk. TS heeft ook te weinig testosteron zegt ie, dus dat kan het ook nog verklaren.
Een gedicht over Maanvis
pi_98238826
Niet om lullig te doen maar je schuift jezelf in een ontzettende slachtoffer rol. Als je dat niet verandert dan zal het altijd zo blijven. Realiseer je dat je kunt doen en laten wat je wil, ook al zit je nog in zo'n diepe put.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_98238940
quote:

[..]

Bullshit, sociale dingen kun je leren. Of er zijn mensen die gewoon wat meer punten te verdelen hebben, dat kan ook...

Maar onzin dat iedereen gelijk begint. Ik ken mensen die intellectueel, sociaal en fysiek veeel mee hebben, veel meer dan gemiddeld op alle vlakken.

Als je dat toevallig niet allemaal hebt is dat geen reden tot zelfmedelijden. Wat boeit het dat je niet enorm gespierd bent, je een geweldige carriere hebt etc. Juist zelfmedelijden en het werken aan dit soort doelen zonder plezier in je leven te hebben leidt tot onbegrip van anderen en ongelukkig worden van jezelf.

Mensen, geniet van het elven. Als de zon schijnt is dat toch mooi? als het onweert kun je dat toch machtig vinden? En vroeg opstaan is soms mooi, uitslapen relaxed, het glas is halfvol. Je kunt alles negatief zien, maar stiekum leven we óp één van de beste plaatsen ter wereld als het op randvoorwaarden aankomt.
Whatever...
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:56:45 #47
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98238952
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:52 schreef HostiMeister het volgende:
Niet om lullig te doen maar je schuift jezelf in een ontzettende slachtoffer rol. Als je dat niet verandert dan zal het altijd zo blijven. Realiseer je dat je kunt doen en laten wat je wil, ook al zit je nog in zo'n diepe put.
Ik moest bij het lezen van het verhaal van TS iig denken aan Dan the Downer (van cyanide and happiness)
Een gedicht over Maanvis
pi_98239023
Je ziet problemen die er niet of nauwelijks zijn of die louter in je hoofd zitten, en ondertussen zijn er echte problemen waar je niet aan toekomt. Ik zou echt van mezelf gaan walgen als ik mezelf zo zielig zou vinden als jij jezelf lijkt te vinden, dat zelfmedelijden helpt je heus niet verder. En je bent wel erg ambitieus voor iemand die nog geen drankje kan gaan doen met collega's zonder een paniekaanval te krijgen en jezelf in slaap te huilen. Begin daar eerst eens mee voordat je gaat denken aan een topfuctie in internationale overheidsaangelegenheden. Ik kan echt niet begrijpen dat je dat durft te zeggen midden in een verhaal over de enorme moeite die je hebt met futiele 'problemen' waar de gemiddelde havenarbeider geen seconde over nadenkt. Wat is jouw leven toch in puin zeg, met je universitaire diploma op je 23e, alle kans op succes is verkeken! :')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_98239054
De beslissingen die je maakt, je zou er goed aan doen je angst er geen rol in te laten spelen. Kijk puur naar waar je goed in bent en wat je leuk vindt, bedenkt een plan hoe dat te bereiken, en voer het uit.
Who cares of je dan nog een bachelor moet beginnen. Wat maakt het uit dat Rutte je in de schulden werkt. Ja het wordt moeilijk te halen met alles waarmee je dealt. Maar kijk vooruit, niet achterom. Schijt aan alles behalve je toekomst.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_98240127
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef INTJ het volgende:
Wat absoluut nog wel opgemerkt moet worden is dat ik naar een psycholoog ben geweest, maar daar heb ik niks aan gehad. Ik vraag me af of er nog meer mensen hier zijn die zoveel ellende meegemaakt hebben en nog steeds zoveel ellende ervaren. Die letterlijk geen sociale contacten hebben, problemen hebben met hun gezondheid, problemen hebben met geld en dan ook nog verkeerd hun toekomst gepland hebben, want hoe ga je in godsnaam om met zo iets? Van mij hoef ik morgen niet wakker te worden, of blijf ik in me bed liggen en kijk ik films tot ik sterf van de honger en als dat faalt, dat ik onderweg naar de supermarkt slachtoffer wordt van een dronken automobilist. Dat hoop ik iedere dag en howel mijn dagen toch veel positiever en productiever verlopen...blijft mijn toekomstbeeld afschuwelijk.
Naar hoeveel psychologen/therapeuten ben je geweest? Soms is het zoeken naar de juiste persoon om te krijgen wat je nodig hebt. In therapie zou je o.a. je negatieve denkpatroon kunnen aanpakken, maar ook praktische sociale oefeningen zoals rollenspellen. Verkennen waarom je uberhaupt bent gaan denken en voelen zoals je nu doet lijkt me een goed idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')