Het enige dat je niet gemeen hebt met andere mensen is dat je een verwrongen wereldbeeld hebt. Dwz, jij denkt dat gras grijs is terwijl de rest van de wereld zegt dat het groen is. Er zijn zat mensen die na het sporten gewoon een gezellige discussie over de politiek hebben of andere zaken die jou wel interesseren, hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:01 schreef INTJ het volgende:
[..]
Mensen ontmoeten is geen probleem. Het gaat erom dat ik niks met ze heb. Zij gieten zich vol met bier na het sporten, ik eet pasta met vis. Zij slapen tot 's middags 12 uur uit, ik sta de volgende ochtend weer om zes uur op om te trainen. Zij vragen hoe mijn Sinterklaas was, maar ik kan geen Sinterklaas vieren. Zij vertellen over hun door papie en mammie betaalde rijlessen, ik heb geen geld. Ik heb niks gemeen met andere mensen dus ik kan ik er zoveel leren kennen als ik wil, het loopt nergens op uit.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:01 schreef Maanvis het volgende:
En who cares dat zij bier drinken en jij water? Ja je staat er mee voor lul
Precies dat gezicht trekt de bardame als ik een keer een spa blauw bestel. Dan moet ik altijd zeggen dat het voor iemand anders is om het nog goed te lullen.quote:
Dan kom jij in hele trieste uitgaansgelegenheden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Precies dat gezicht trekt de bardame als ik een keer een spa blauw bestel. Dan moet ik altijd zeggen dat het voor iemand anders is om het nog goed te lullen.
Ik weet niet of dat je het weet, maar in het uitgaansleven betekent een spa blauw bestellen doorgaans dat je aan de pillen bent.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan kom jij in hele trieste uitgaansgelegenheden.
Kan zo zijn, maar daar zou ik echt niks om geven, ik drink b.v geen alcohol dus voor mij zou het of cola zijn of een spa blauw.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat je het weet, maar in het uitgaansleven betekent een spa blauw bestellen doorgaans dat je aan de pillen bent.
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat je het weet, maar in het uitgaansleven betekent een spa blauw bestellen doorgaans dat je aan de pillen bent.
Feit blijft dat je voor lul staatquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:29 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Kan zo zijn, maar daar zou ik echt niks om geven, ik drink b.v geen alcohol dus voor mij zou het of cola zijn of een spa blauw.
Dat druggies daar iets anders van hebben gemaakt, tjah.
Als je verwekt wordt werkt het net hetzelfde als het rollen van een character in een RPG. Je kunt maar een beperkt aantal punten spenderen aan stats. Stop je al je punten in INT dan kun je weinig punten in CHA stoppen. Zo werkt dat.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:34 schreef RiftNL het volgende:
Wat mij vaak opvalt is dat mensen met een universitaire opleiding vaak sociale stoornissen hebben, zie ook dit voorbeeld. Ook merk ik dit in mijn directe omgeving, hoe komt dat?
True that alhoewel ik geen RPG games speelquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je verwekt wordt werkt het net hetzelfde als het rollen van een character in een RPG. Je kunt maar een beperkt aantal punten spenderen aan stats. Stop je al je punten in INT dan kun je weinig punten in CHA stoppen. Zo werkt dat.
Je staat alleen voor lul als je dat denkt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Feit blijft dat je voor lul staat. Maargoed dat sta ik ook als ik met m'n dronken kop de gekste dignen doe.
Kan dit uberhaupt wel, heb je geen BDD?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef INTJ het volgende:
Dat had een 142,5 Kg Squat, een 92.5 Kg Bench Press en een 140 Kg Deadlift als gevolg. Toch was dat niet te zien: mijn spiermassa was nauwelijks toegenomen en mijn vetpercentage was nauwelijks gedaald.
Het leven is als Fallout 3 dus.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je verwekt wordt werkt het net hetzelfde als het rollen van een character in een RPG. Je kunt maar een beperkt aantal punten spenderen aan stats. Stop je al je punten in INT dan kun je weinig punten in CHA stoppen. Zo werkt dat.
Dat zit geheel tussen jouw oren. En dan nog, lekker boeiend wat men ervan denkt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:32 schreef Maanvis het volgende:
Feit blijft dat je voor lul staat. Maargoed dat sta ik ook als ik met m'n dronken kop de gekste dignen doe.
ja dit is mogelijk. TS heeft ook te weinig testosteron zegt ie, dus dat kan het ook nog verklaren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Kan dit uberhaupt wel, heb je geen BDD?
Bullshit, sociale dingen kun je leren. Of er zijn mensen die gewoon wat meer punten te verdelen hebben, dat kan ook...quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik moest bij het lezen van het verhaal van TS iig denken aan Dan the Downer (van cyanide and happiness)quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:52 schreef HostiMeister het volgende:
Niet om lullig te doen maar je schuift jezelf in een ontzettende slachtoffer rol. Als je dat niet verandert dan zal het altijd zo blijven. Realiseer je dat je kunt doen en laten wat je wil, ook al zit je nog in zo'n diepe put.
Naar hoeveel psychologen/therapeuten ben je geweest? Soms is het zoeken naar de juiste persoon om te krijgen wat je nodig hebt. In therapie zou je o.a. je negatieve denkpatroon kunnen aanpakken, maar ook praktische sociale oefeningen zoals rollenspellen. Verkennen waarom je uberhaupt bent gaan denken en voelen zoals je nu doet lijkt me een goed idee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef INTJ het volgende:
Wat absoluut nog wel opgemerkt moet worden is dat ik naar een psycholoog ben geweest, maar daar heb ik niks aan gehad. Ik vraag me af of er nog meer mensen hier zijn die zoveel ellende meegemaakt hebben en nog steeds zoveel ellende ervaren. Die letterlijk geen sociale contacten hebben, problemen hebben met hun gezondheid, problemen hebben met geld en dan ook nog verkeerd hun toekomst gepland hebben, want hoe ga je in godsnaam om met zo iets? Van mij hoef ik morgen niet wakker te worden, of blijf ik in me bed liggen en kijk ik films tot ik sterf van de honger en als dat faalt, dat ik onderweg naar de supermarkt slachtoffer wordt van een dronken automobilist. Dat hoop ik iedere dag en howel mijn dagen toch veel positiever en productiever verlopen...blijft mijn toekomstbeeld afschuwelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |