Dat is wél onderschrijven. Ik onderschrijf jouw punt. Maar het ligt uiteraard weer aan anderen. Het ligt vooral niet aan jouw interpretatievermogen. Nee, hup, vingertje wijzen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is niet onderschrijven, je geeft aan dat ik een punt maak die er niet toe doet, hoewel ik er mee heb willen aangeven dat GS hier wel aan moest denken
En vervolgens kom jij weer met je kast en wijst met je vingertje weer naar een ander.
Ja joh, jij hebt altijd gelijk
Ik onderschrijf hem wel. Jij zegt iets, en dan reageer ik daarop met dat dat toch ook logisch is? Met andere woorden, wat hij zegt is waar. Dat geef ik daarmee aan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo gek, het is namelijk een feit dat thuiswonenden minder krijgen. Je onderschreef zijn opmerking trouwens niet, je impliceerde dat het volgens hem niet logisch zou zijn:
"Dat thuiswonenden minder krijgen is toch ook logisch? Die hebben toch ook minder kosten?"
Ik ben wel van mening dat Magnetronkoffie zich te snel op laat fokken hier. Ik snap niet waarom hij hier nog post na 8 delen dezelfde discussie waarbij hij voelt zich constant te moeten verdedigen.
Nee, dat is mijn taak niet nee. Alsjeblieft niet zeg.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:17 schreef GSbrder het volgende:
Is het de taak van CG jouw eigenwaarde te bevorderen? Je stelt je ontzettend vijandig op en luistert enkel naar jezelf, dat constateren users hier al 2-3 delen.
Doe wat positiefs met de info hier en zie het niet als een persoonlijke aanval.
ik ben benieuwd hoe vaak het woord FOK! in de praatbanken in den lande is gevallenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:26 schreef missyB het volgende:
doe es lief allemaal,anders loop ik een FOK gerelateerde depressie op, nog langer wajong
Dit dus.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:26 schreef missyB het volgende:
doe es lief allemaal,anders loop ik een FOK gerelateerde depressie op, nog langer wajong
Met een vraagteken ja. Als je het zo bedoeld hebt is het prima, maar het is niet slechts op die manier interpreteerbaar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik onderschrijf hem wel. Jij zegt iets, en dan reageer ik daarop met dat dat toch ook logisch is? Met andere woorden, wat hij zegt is waar. Dat geef ik daarmee aan.
Ach, je hebt het geprobeerd. Dit wordt niks meer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn taak niet nee. Alsjeblieft niet zeg.
Inderdaad, echt, je kunt niks zeggen, of meneer is opgefokt. Daar is ie al verschillende keren door verschillende mensen, onder andere een mod, op gewezen, en hij blijft gewoon hetzelfde doen en te roepen dat de hele wereld gek is, niet hij.
Ik post daaronder ook nog de volgende reactie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met een vraagteken ja. Als je het zo bedoeld hebt is het prima, maar het is niet slechts op die manier interpreteerbaar.
Daar geef ik toch aan wat ik bedoel? Voor mij was dat duidelijk, voor de rest niet. Prima, maar als ik dan 2 posts daaronder aangeef hoe ik het bedoel, dan vind ik het een beetje vreemd dat mensen dát niet lezen, maar alleen die eerste post, en gebaseerd op alleen die eerste post gaan zeggen dat ik het anders bedoelde dan ik het bedoelde.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee ik heb verder geen punt, anders dan dat ik jouw punt onderschrijf. Kolere zeg, ben je al naar de bovenkant van de kast aan 't klimmen?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik post daaronder ook nog de volgende reactie.
[..]
Daar geef ik toch aan wat ik bedoel? Voor mij was dat duidelijk, voor de rest niet. Prima, maar als ik dan 2 posts daaronder aangeef hoe ik het bedoel, dan vind ik het een beetje vreemd dat mensen dát niet lezen, maar alleen die eerste post, en gebaseerd op alleen die eerste post gaan zeggen dat ik het anders bedoelde dan ik het bedoelde.
quote:
Sowieso iedereen van 23 en ouder krijgt hetzelfde. Maar ik weet niet hoe het zit met iemand die jonger is dan 23 en opzich zelf woont, of je dan een hogere toeslag krijgt?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:43 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik kreeg hetzelfde toen ik thuiswoonde als nu hoor
Volgens mij is de Wajong onafhankelijk van waar je woont. De toeslag dacht ik overigens niet, die is wel weer leeftijdsgebonden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:01 schreef Auti het volgende:
[..]
Sowieso iedereen van 23 en ouder krijgt hetzelfde. Maar ik weet niet hoe het zit met iemand die jonger is dan 23 en opzich zelf woont, of je dan een hogere toeslag krijgt?
Als je jonger dan 23 bent, zit je aan het minimumjeugdloon vast (voor 3,50 euro per uur werken en zo). De uitkeringen zijn ook afgeleid van het minimumjeugdloon en dus lager.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:01 schreef Auti het volgende:
[..]
Sowieso iedereen van 23 en ouder krijgt hetzelfde. Maar ik weet niet hoe het zit met iemand die jonger is dan 23 en opzich zelf woont, of je dan een hogere toeslag krijgt?
Euh jah.. dat is bekend.. vandaar ook 23 jaar en ouder. Het gaat om Wajongers onder de 23 die volledig zelfstandig wonen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:04 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Als je jonger dan 23 bent, zit je aan het minimumjeugdloon vast (voor 3,50 euro per uur werken en zo). De uitkeringen zijn ook afgeleid van het minimumjeugdloon en dus lager.
Die krijgen ook gewoon hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:06 schreef Auti het volgende:
[..]
Euh jah.. dat is bekend.. vandaar ook 23 jaar en ouder. Het gaat om Wajongers onder de 23 die volledig zelfstandig wonen.
je kan toch studeren als je WAJONG hebt? Dan krijg je ook nog eens stufi en dan is het een stuk makkelijker om uit huis te wonen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:21 schreef schaal_9 het volgende:
Huurtoeslag geldt alleen tot een bepaalde huur als je nog geen 23 bent. Om precies te zijn tot de kwaliteitskortingsgrens van ca. 360 euro per maand.
Sowieso kun je als Wajonger onder de 23 onmogelijk voldoende inkomen hebben om zelfstandig te wonen. Hetzelfde geldt trouwens voor de meeste 18-jarige werknemers.
Klopt ja.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je kan toch studeren als je WAJONG hebt? Dan krijg je ook nog eens stufi en dan is het een stuk makkelijker om uit huis te wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |