Weet je wat ik denk? Ik denk dat jij gewoon verkapt zegt dat het verboden moet worden voor mensen om veel geld uit te geven aan een luxe goed zoals een dure auto, omdat dat geld veel beter besteed kan worden, onder andere aan uitkeringsgerechtigden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben er weer. Hij was niet thuis.
Dus op deze manier probeert iemand interessant over te komen?
Vaag...
Alstublieft, ik bespaar u de moeite:quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk, en nu kan IK natuurlijk weer JOUW bron gaan zitten opzoeken...affein
Ja, en dit zijn niet alleen de uitkeringen van mensen in de wajong of de bijstand, dus offtopicquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alstublieft, ik bespaar u de moeite:
CBS
In 2009 kostte sociale bescherming 169 miljard euro. Dat is 30 procent van wat Nederlanders met zijn allen verdienden dat jaar. Twee derde van de sociale bescherming betreft de oudedagsvoorziening en de steun aan de zieken. Door de opgelopen werkloosheid steeg het bedrag aan WW-uitkeringen het sterkst. In vergelijking met andere landen besteedt Nederland veel aan de sociale bescherming.
Meeste geld naar ouderen en zieken
Onder sociale bescherming vallen alle uitkeringen die tot doel hebben de lasten voor gezinnen en personen te verlichten. In 2009 waren de uitgaven hieraan 9 miljard euro hoger dan een jaar eerder. Dit komt vooral doordat er 3,3 miljard euro meer is uitgegeven aan ziekte en gezondheidszorg. Het gaat hierbij onder meer om de Zorgverzekeringswet en de Algemene Wet Bijzondere Ziektekosten (AWBZ). In totaal ging 56 miljard euro naar de steun aan zieken.
Zwaktebod.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, en dit zijn niet alleen de uitkeringen van mensen in de wajong of de bijstand, dus offtopic
Zo zegt de psycholoog_van_de_ethernetkabel...lol?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk? Ik denk dat jij gewoon verkapt zegt dat het verboden moet worden voor mensen om veel geld uit te geven aan een luxe goed zoals een dure auto, omdat dat geld veel beter besteed kan worden, onder andere aan uitkeringsgerechtigden.
Het kan zijn dat ik er naast zit hoor, maar dat is gewoon het idee dat ik heb.
Nee, dat was de vraag ook niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, en dit zijn niet alleen de uitkeringen van mensen in de wajong of de bijstand, dus offtopic
Nou ja, kijk, dat is wat ik denk. Dat zet ik er nog duidelijk bij. Dus je opmerking raakt verder kant noch wal.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo zegt de psycholoog_van_de_ethernetkabel...lol?
Waarom had ik dat moeten doen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan had je moeten zeggen dat de vraag offtopic was ipv er dieper op in te gaan, dank U
Dat kinderachtige gedrag van je zeg. Je bent maar constant met het vingertje aan 't wijzen. Je voelt je vooral slimmer dan de meeste mensen en aan jou ligt het allemaal niet. Hou dat je zelf vooral voor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan had je moeten zeggen dat de vraag offtopic was ipv er dieper op in te gaan, dank U
Ja ja, de moderaters hier komen dus ook met een zwaktebod door aan te geven dat de topic offtopic is, slimpoquote:
Achoshie, steeds reageren op de antwoorden die ik aan een ander geef. Wat een zwaktebod van jou weer eens johquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat kinderachtige gedrag van je zeg. Je bent maar constant met het vingertje aan 't wijzen. Je voelt je vooral slimmer dan de meeste mensen en aan jou ligt het allemaal niet. Hou dat je zelf vooral voor.
Jij beweert dat mijn bron niet juist is of dat ik hem verkeerd geinterpreteerd heb.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ja, de moderaters hier komen dus ook met een zwaktebod door aan te geven dat de topic offtopic is, slimpo
Maar voordat ze dat deden ging jij maar al te gretig in op wat gsbrder zei, maar nu je in een hoek wordt geluld ga je kinderachtig lopen doen. Misschien ben je toch niet zo slim als je zelf denkt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ja, de moderaters hier komen dus ook met een zwaktebod door aan te geven dat de topic offtopic is, slimpo
Ja, maar alleen in eerste instantie. Vrijwel al het geld vloeit namelijk toch weer terug naar de Nederlandse samenlevingquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom had ik dat moeten doen?
Ik gaf later aan dat de Wajong 1,75 miljard kostte.
Mijn hemel, wat moet ik hier mee?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar alleen in eerste instantie. Vrijwel al het geld vloeit namelijk toch weer terug naar de Nederlandse samenleving
Als ik GSbrdr z'n argumentatie gevolgd hebt blijkt dat echter niet per definitie zo te zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar alleen in eerste instantie. Vrijwel al het geld vloeit namelijk toch weer terug naar de Nederlandse samenleving
Daar is het een forum voor. Als je 1 op 1 wil discussieren met iemand moet je lekker gaan mailen of pm'en.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Achoshie, steeds reageren op de antwoorden die ik aan een ander geef. Wat een zwaktebod van jou weer eens joh
Misschien heb je wel gelijk, maar dat verandert toch niets aan de waarheidquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar voordat ze dat deden ging jij maar al te gretig in op wat gsbrder zei, maar nu je in een hoek wordt geluld ga je kinderachtig lopen doen. Misschien ben je toch niet zo slim als je zelf denkt.
Dat klopt. Dat is niet zo gunstig voor jou.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk, maar dat verandert toch niets aan de waarheid
Als je 1 grote wijk neerpletst waar alleen maar wajongers wonen, komt daar natuurlijk ook een supermarkt, een fietsenmaken, een patatboer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat moet ik hier mee?
Nee, dat geld vloeit niet terug naar de samenleving.
What else is newquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar voordat ze dat deden ging jij maar al te gretig in op wat gsbrder zei, maar nu je in een hoek wordt geluld ga je kinderachtig lopen doen. Misschien ben je toch niet zo slim als je zelf denkt.
Die bewering klopt niet, want al ben ik in werkelijkheid wel dom, dan nog verandert jouw bewering dat ik niet zo slim zou zijn als jij denkt, niets aan de waarheidquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat is niet zo gunstig voor jou.
En wat nu als die supermarkt z'n goederen grotendeels in het buitenland koopt?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je 1 grote wijk neerpletst waar alleen maar wajongers wonen, komt daar natuurlijk ook een supermarkt, een fietsenmaken, een patatboer.
...volg je me nog een beetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |