abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 juni 2011 @ 23:11:07 #76
309946 Ricksnor
Ik ben Rick met een snor.
pi_98273951
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:02 schreef Brulsnor het volgende:
Hee! kom eens hier en laat me je vingers ruiken!
Dit. Hoe dan?
pi_98278647
Wat boeit jou het of je broertje rookt?
  vrijdag 17 juni 2011 @ 01:02:53 #78
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_98278749
Ja, dat lijkt me wel. Maar kom op, zeg, waarom zit jij daar als zo'n NSB'er achteraan? Je ouders geloven je broertje en jij kunt dat niet uitstaan op de één of andere manier? Laat 'm met rust, zeg.

Als het je puur om zijn gezondheid gaat: er gaat niets veranderen als je ouders het weten.
pi_98324452
Ik zou 'm flink bij z'n kraag pakken en heen en weer schudden om te laten zien wie de baas is en te laten zien wat wel en wat niet kan. Roken in iedere geval niet :{w

Hem nu "lekker" laten gaan zorgt er juist voor datie later niet kan stoppen. Actie ondernemen voordat het telaat is TS.
pi_98330484
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:43 schreef Micson het volgende:
Wat maakt het uit dat hij rookt, als hij ook steelt en andere delicten pleegt :')

Dat is hetzelfde als ze straks Mladic voor een snelheidsovertreding gaan beboeten, en zijn massamoorden links laten liggen :')
Al Capone is ook gepakt wegens belastingontduiking...
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_98342704
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:25 schreef anno2010 het volgende:
Hij rookt.
En nu, ga je nsb spelen?
Hij is een SS-er.
pi_98342734
allemaal onzin, hij rookt helemaal niet! hij gebruikt crystal meth.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 19:18:42 #83
347239 IamBack
It never ends
pi_98342798
ja..
pi_98342823
Waar is de optie "I do not give a shit"?
pi_98342901
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:10 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Nee, ik wil hem beschermen tegen zichzelf.
Tuurlijk wil je dat.
Maar je broertje iets willen verbieden etc.
Werkt alleen maar averechts.

Hij moet zelf willen stoppen, en dat wil hij kennelijk dus niet.
Vertel jou verhaal gewoon, je hebt het zelf immers ook gedaan.
Misschien stopt hij niet, maar misschien ook wel.

Je hebt het iniedergeval geprobeerd.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 20:21:44 #86
325468 Kaasisbaas
maar niet elke baas is kaas
pi_98345255
wat boeit t dat hij rookt dan? je houdt m wss toch niet tegen
yeah
  zaterdag 18 juni 2011 @ 23:44:38 #87
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_98353798
- Dit topic staat nu in KLB. Ik vond het oorspronkelijke bericht daar beter passen, dus gelieve niet meer te reageren op de quote van ''zoodan''. Dit zou alleen maar zorgen voor nog meer discussie over hetzelfde onderwerp, ik reageer er i.i.g niet op (in KLB wel natuurlijk).

Computerprobleem

[ Bericht 24% gewijzigd door computerprobleem op 19-06-2011 00:21:39 (Topic staat nu in KLB) ]
pi_98354900
:')
pi_98355043
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 23:44 schreef computerprobleem het volgende:
Ik verdenk mijn broertje van precies hetzelfde, alleen omdat hij het steeds ontkent en nieuwe manier vind om het te verbergen, wordt het speuren lastiger. Hieronder staat mijn rapport over zijn gedrag tot nu toe:

Zo begon het:

Aanwijzing 1: Broertje gaat naar de WC (nee, natuurlijk kijkt er niemand, maar je ziet nou eenmaal dat hij naar buiten komt). Ik ga naar binnen en zie het raam openstaan. Ik spoel de wc nog eens door en zie iets naar boven drijven... een peuk. Eerste aanwijzing: broertje rookt mogelijk en het raam staat open.

Reactie broertje bij confrontatie: ik rook niet, dat is nog van mijn oom (die al 3 dagen weg was).

Aanwijzing 2: Broertje gaat vaak naar een plein waar tuig bij elkaar komt. Wanneer ik naar de stad fiets, zie ik mijn broertje pokeren en wat is de inzet? Juist ja, pakjes sigaretten.

Reactie van broertje: ik keek enkel toe.

Aanwijzing 3: Kamer van broertje begint steeds vaker naar sigaret te ruiken en hij verfrist zijn kamer opeens wel heel vaak (zo'n toename van 10000%). Broertje komt naar mij toe en geeft mij ¤5,- + ¤1,- rente uit zich zelf. Wanneer hij zegt ''Hier heb je je geld terug plus 1 euro extra'' ruikt zijn adem naar sigaret en ik confronteer hem hiermee. Ik dreig ermee naar mijn vader te gaan, mijn moeder had ik bij aanwijzing nr.1 al ingelicht maar zij wou eerst meer bewijs hebben.

Reactie van broertje: ik ga om met vrienden die roken.

Aanwijzing 4: Mijn neef komt op bezoek en ruikt ook de vreselijke geur in mijn broertjes kamer. Wij besluiten samen om mijn moeder in te lichten en zij ruikt het ook. Hij houd vol dat zijn vrienden roken en hij zelf nooit rookt, maar hier trapte ik niet in.

Aanwijzing 5: Broertje komt steeds vaker laat thuis van school. Ik besluit om stiekem contact op te nemen met zijn vrienden en zij bevestigen dat hij rookt en daarom later thuis komt (hangen bij de poort enz.).

Reactie van broertje: haha, broer, je gelooft hun toch niet hun maken maar geintje matties enz. je weet zelf toch.

Ik zei nee, dat weet ik niet. Leg uit.

Aanwijzing 6: Mijn broertje krijgt ook bankafschriften, ik controleer deze en tot mijn grote verbazing zie ik dat er heel vaak per dag ¤5,- is gepind. Dit bedrag komt in de buurt van zo'n pakje sigaretten en ik confronteerde mijn broertje ermee. Hij zei dat hij heel veel energie drank drinkt en ik sloeg hem in zijn gezicht en riep: 'JIJ DENKT DAT IK JE NIET DOOR HEB HE! GEEF HET TOE EN IK ZAL HET AAN NIEMAND DOOR VERTELLEN, JE KUNT MIJ VERTROUWEN!'

Ik gaf hem nog een kans en zei dat als ik hem nog één keer betrap hij moet bidden om genade.

Aanwijzing 7: Mijn broertje heeft een bijbaan en moet alleen op zaterdag werken. Meestal vanaf 07:00 's ochtends. Nadat hij zaterdag van zijn werk thuis was gekomen, zou hij in het geheim aan mijn ouders verteld hebben zondag te moeten werken. Ik was hier niet van op de hoogte, en de volgende ochtend sta ik dus gewoon om 13:00 op. Ik vraag waar die dikke is en mijn ouders zeggen simpel ''op het werk''. Ik werd boos, ik ging gillen en ik riep dat hij LIEGT.

Ik belde hem op en hij zegt dat hij op zijn werk zit. Ik wou zijn baas spreken ''maar die had pauze''. Ik vroeg of ik dan een vriend mocht spreken zodat hij dit kon bevestigen (natuurlijk moet hij dan de juiste woorden aan mij vertellen, maar dit was een valstrik). Zijn vriend bevestigt dat ze aan het werk zijn. Ondertussen kijk ik welke van zijn échte collega's ik ook ken en bel hem op. Ik vraag of ze vandaag moeten werken en het antwoord luid: ''Nee, op zondag is er nooit werk, hij liegt.''

Ik bel mijn broertje weer op en zeg dat ik hem wel kom ophalen van het werk, want op zaterdag stopt hij altijd om 16:00 en het was nu 15:30. Hij zei ''Nee, doe maar niet''. Ik zei: ''Je hebt geen keus, als je er niet bent dan heb je een groot probleem''.

Dus wij naar het werk gaan en ja hoor, het is gesloten. Mijn broertje belt in de tussen tijd 10x dat ze eerder uit waren en komt pas na een uur opdagen bij het bedrijf. Ik neem contact op met de bedrijfsleider en ook hij bevestigt dat er vandaag geen werk was. Broertje straf, ik blij + geld.

Maar daarmee nog niet bewezen dat hij daadwerkelijk rookt. Wel heb ik 14 getuigen, maar hij blijft het ontkennen. Wat verkeerde vrienden met je kunnen doen... :N
pi_98355090
@computerprobleem wat ben jij een autist zeg, laat je broertje lekker met rust
  zondag 19 juni 2011 @ 12:23:32 #91
277821 pugehenis
keytar hero
pi_98365837
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Dat je aan zijn wijs/middelvinger ruikt is een stuk raarder.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_98369020
@computerprobleem Jezus jij stalkt je broertje ongeveer om er achter te komen of hij rookt. Je snapt toch zelf ook wel of hij rookt en je ouders snappen dat inmiddels ook wel denk ik. Laat je ouders met hem praten en de vraag stellen .... nu willen we een eerlijk antwoord, rook je? Als hij het ontkent is het aan je ouders wat ze ermee doen. Je komt op mij over alsof jij de overbezorgde moeder bent. Kom op, jij doet dit om je broertje te focken en niet om hem te helpen!
pi_98369856
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 13:59 schreef ElProf het volgende:
@computerprobleem Jezus jij stalkt je broertje ongeveer om er achter te komen of hij rookt. Je snapt toch zelf ook wel of hij rookt en je ouders snappen dat inmiddels ook wel denk ik. Laat je ouders met hem praten en de vraag stellen .... nu willen we een eerlijk antwoord, rook je? Als hij het ontkent is het aan je ouders wat ze ermee doen. Je komt op mij over alsof jij de overbezorgde moeder bent. Kom op, jij doet dit om je broertje te focken en niet om hem te helpen!
Ik denk dat computerprobleem er, net als ik, gewoon niet tegen kon dat zijn broertje maar tot in het eindeloze door bleef gaan met liegen.
Het gaat mij er niet om dat hij straf krijgt, ik wil gewoon dat hij eerlijk is.

Over het algemeen neem ik het vaak voor hem op, doe ik een hoop voor hem, ect.
En toch word ik tegenwoordig zo behandeld door hem, daar kan ik gewoon niet tegen.
Het zal deels de pubertijd ook wel zijn, maar eerlijkheid is toch niet teveel gevraagd?
Ik doe mijn best.
pi_98370393
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:22 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Ik denk dat computerprobleem er, net als ik, gewoon niet tegen kon dat zijn broertje maar tot in het eindeloze door bleef gaan met liegen.

En toch word ik tegenwoordig zo behandeld door hem, daar kan ik gewoon niet tegen.
Het zal deels de pubertijd ook wel zijn, maar eerlijkheid is toch niet teveel gevraagd?
Pff ben blij dat je m'n broer niet bent, zure tante
  zondag 19 juni 2011 @ 15:42:47 #95
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_98372796
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 14:22 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Heb precies hetzelfde ja: hij is ondankbaar en liegt. Hij heeft belooft zich ''te beteren'' door voortaan eerlijker te zijn, maar ja, als ik er op ga letten betrap ik hem dagelijks nog steeds op leugens. Meestal kleine leugens, maar dan nog.
pi_98373181
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:24 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Ik heb zelf gerookt vroeger en weet dat als je kleren naar rook stinken, dit niet hoeft te betekenen dat jij hebt gerookt.
Als je vingers naar rook stinken heb je sowieso een peuk vast gehad, anders hecht de rook niet.
En nu zeik je omdat hij rookt? Dude :')
  zondag 19 juni 2011 @ 16:07:51 #97
302328 VoornaamAchternaam
Adorable Fuck Up
pi_98373776
Hij is toch 16? Laat hem!
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  maandag 20 juni 2011 @ 08:38:26 #98
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_98401151
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:22 schreef BobW het volgende:
Tuurlijk rookt hij. Als TS de OP objectief heeft geschreven.
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
  maandag 20 juni 2011 @ 22:03:19 #99
348477 Sir_Pepper
Better than you
pi_98435163
quote:
omdat hij wel een peuken koopt voor vriendjes die nog geen 16 zijn.
Dus hij is 16+, laat die kerel dan gewoon roken als hij dat wil.
Dit is een kutpost
  dinsdag 21 juni 2011 @ 03:25:59 #100
347250 rotjonkie
vind veel saai
pi_98447838
wat maakt jou het uit dat je broertje rookt?
Ik rook zelf ook en als mijn broertje het zou doen zou ik het zelfs gezellig vinden :@
Maar waarom wil je zo graag weten dat je broertje rookt of niet?
Je bent zijn vader/moeder niet dus heb je niks te beslissen over hem.

Oh PS. Ja hij rookt, nu happy?
hoi ik ben een rotjonkie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')