abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98242302
Het is jou zorg toch niet dat hij rookt? Dat is dan je ouders hun verantwoordelijkheid..
Of wil je bonus puntjes scoren bij je ouders?
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_98243477
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:39 schreef Miss_paraplu het volgende:
Het is jou zorg toch niet dat hij rookt? Dat is dan je ouders hun verantwoordelijkheid..
Of wil je bonus puntjes scoren bij je ouders?
Nee, ik wil hem beschermen tegen zichzelf.
Ik doe mijn best.
pi_98246467
Ga je met je eigen zaken bemoeien.
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:18:22 #54
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_98248080
Hij rookt, dat is duidelijk. Prima dat jij als broer zijnde hem in bescherming wil nemen. Echter voer je nu al een half jaar, volgens jouw woorden, een discussie. Tip: laat het gaan, uiteindelijk komt de waarheid boven water.
040
pi_98248651
Tuurlijk rookt ie. Maar waarom zou ie gaan bekennen? Ik snap wel dat hij niet wil dat zijn ouders het niet weten. En: WAAROM RUIK JIJ AAN ZIJN WIJS- MIDDEL -VINGER?!
Als de jonko gloeit
pi_98248677
en alsof jij nooit gerookt hebt? Laat dat joch roken joh. Zeikerd.
Als de jonko gloeit
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:40:08 #58
344855 Apenzoon
Van eindbaas naar eindaap.
pi_98248866
Z'n vingers? Nee man, je moet eens aan zijn anus ruiken, dan weet je het pas zeker.
groetjens mij
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:15:52 #59
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_98250416
jezus wat een NSB'er ben jij TS :')
pi_98251985
Man man man. Bijzonder zeg. Er zijn in NL 3,5 miljoen tabaksverslaafden en jij maakt je druk over die ene die erbij komt?
Laat hem lekker gaan. Hij komt zichzelf wel een keer tegen...
pi_98252327
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:32 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Wat het uitmaakt is dat hij is gepakt voor inbreken op het terrein van een bedrijf, dat hij liegt en bedriegt, zichzelf lamzuipt en dat hij steelt. Zijn ene vriendje is opgenomen in een speciale inrichting wegens wangedrag, de andere 2 hebben allebei een strafblad van hier tot Japan.
Nu zijn bij die andere vriendjes de ruiten al ingegooid en de families bedreigd.

Vroeger was het een lief, leuk en aardig ventje, inmiddels herken ik mijn eigen broertje niet meer terug. Ik maak me hier zorgen over aangezien ik zelf geen makkelijk verleden heb gehad,
Al die nieuwe zonder UI VMBO'ers die komen huilen dat TS een NSB'er is en dit bericht gewoon totaal negeren.

Je broertje is een teringpauper, waarschijnlijk VMBO. Heeft hij toevallig Marokkaanse vrienden?
Maar goed laat het gaan, als je ouders zo dom zijn... :')
pi_98252393
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:56 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Al die nieuwe zonder UI VMBO'ers die komen huilen dat TS een NSB'er is en dit bericht gewoon totaal negeren.

Je broertje is een teringpauper, waarschijnlijk VMBO. Heeft hij toevallig Marokkaanse vrienden?
Maar goed laat het gaan, als je ouders zo dom zijn... :')
O wacht, dit is PUB dus geen ONZ of KLB.

Laat maar zitten dan :')
pi_98252626
Je ouders moeten je broertje gewoon stevig aanpakken, klaar.
pi_98257976
boeiend hij is toch 16 :')
pi_98258506
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:55 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Gedaan, meerdere keren. Dan krijg ik dus "kankermongool kanker op kankerjood" te horen.
In andere woorden, hij is niet aanspreekbaar hierover.
Wat een tokkiefamilie :')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_98258620
Dat zijn ouders hem geloven en jij enigszins twijfelt bewijst dat je broer een pro liar is ^O^.
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:43:41 #67
240618 Micson
The lonely stoner
pi_98259887
Wat maakt het uit dat hij rookt, als hij ook steelt en andere delicten pleegt :')

Dat is hetzelfde als ze straks Mladic voor een snelheidsovertreding gaan beboeten, en zijn massamoorden links laten liggen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Micson op 16-06-2011 19:20:58 ]
pi_98261420
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:32 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Wat het uitmaakt is dat hij is gepakt voor inbreken op het terrein van een bedrijf, dat hij liegt en bedriegt, zichzelf lamzuipt en dat hij steelt. Zijn ene vriendje is opgenomen in een speciale inrichting wegens wangedrag, de andere 2 hebben allebei een strafblad van hier tot Japan.
Nu zijn bij die andere vriendjes de ruiten al ingegooid en de families bedreigd.

Vroeger was het een lief, leuk en aardig ventje, inmiddels herken ik mijn eigen broertje niet meer terug. Ik maak me hier zorgen over aangezien ik zelf geen makkelijk verleden heb gehad,
:') Zijn rook probleem is dan wel het laatste waar jij je druk om moet maken.
pi_98262675
Damn, jou ouders moeten of achterlijk of enorm goedgelovig zijn
pi_98263641
Mag inmiddels wel overduidelijk zijn dat hij rookt,
maar serieus, neem dit van mij aan, je kan beter gewoon tegen hem zeggen dat je weet dat hij rookt, en gewoon aangeven dat het slecht is enzo, dan dat je het tegen je ouders verteld, serieus, dat kan je band met je broertje echt een flinke tik geven, want dan ben je gewoon een flinke nsb'er.
Hij vindt zichzelf oud genoeg om te roken, hij vindt het fijn, dan moet je hem laten. Hem gewoon eenmalig waarschuwen is het beste, jij hebt je best gedaan, en hij is (volgens zichzelf) oud genoeg om te kiezen of hij er wat mee doet
Time was so long ago
And things come back you see
To where they don't belong
And every drop of sea is the whole ocean
pi_98265599
Dat jou ouders hem geloven.
pi_98265681
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:05 schreef AppleBite het volgende:
Mag inmiddels wel overduidelijk zijn dat hij rookt,
maar serieus, neem dit van mij aan, je kan beter gewoon tegen hem zeggen dat je weet dat hij rookt, en gewoon aangeven dat het slecht is enzo, dan dat je het tegen je ouders verteld, serieus, dat kan je band met je broertje echt een flinke tik geven, want dan ben je gewoon een flinke nsb'er.
Hij vindt zichzelf oud genoeg om te roken, hij vindt het fijn, dan moet je hem laten. Hem gewoon eenmalig waarschuwen is het beste, jij hebt je best gedaan, en hij is (volgens zichzelf) oud genoeg om te kiezen of hij er wat mee doet
amen _O_
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:46:03 #73
240618 Micson
The lonely stoner
pi_98265717
Inderdaad TS, niet hem verlinken. Tenzij je een baantje bij de Gestapo ambieert natuurlijk ;)
pi_98273029
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:46 schreef Micson het volgende:
Inderdaad TS, niet hem verlinken. Tenzij je een baantje bij de Gestapo ambieert natuurlijk ;)
Als de jonko gloeit
pi_98273525
Hee! kom eens hier en laat me je vingers ruiken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')