Nee, ik wil hem beschermen tegen zichzelf.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:39 schreef Miss_paraplu het volgende:
Het is jou zorg toch niet dat hij rookt? Dat is dan je ouders hun verantwoordelijkheid..
Of wil je bonus puntjes scoren bij je ouders?
Al die nieuwe zonder UI VMBO'ers die komen huilen dat TS een NSB'er is en dit bericht gewoon totaal negeren.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:32 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Wat het uitmaakt is dat hij is gepakt voor inbreken op het terrein van een bedrijf, dat hij liegt en bedriegt, zichzelf lamzuipt en dat hij steelt. Zijn ene vriendje is opgenomen in een speciale inrichting wegens wangedrag, de andere 2 hebben allebei een strafblad van hier tot Japan.
Nu zijn bij die andere vriendjes de ruiten al ingegooid en de families bedreigd.
Vroeger was het een lief, leuk en aardig ventje, inmiddels herken ik mijn eigen broertje niet meer terug. Ik maak me hier zorgen over aangezien ik zelf geen makkelijk verleden heb gehad,
O wacht, dit is PUB dus geen ONZ of KLB.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:56 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Al die nieuwe zonder UI VMBO'ers die komen huilen dat TS een NSB'er is en dit bericht gewoon totaal negeren.
Je broertje is een teringpauper, waarschijnlijk VMBO. Heeft hij toevallig Marokkaanse vrienden?
Maar goed laat het gaan, als je ouders zo dom zijn...
Wat een tokkiefamiliequote:Op woensdag 15 juni 2011 23:55 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Gedaan, meerdere keren. Dan krijg ik dus "kankermongool kanker op kankerjood" te horen.
In andere woorden, hij is niet aanspreekbaar hierover.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:32 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Wat het uitmaakt is dat hij is gepakt voor inbreken op het terrein van een bedrijf, dat hij liegt en bedriegt, zichzelf lamzuipt en dat hij steelt. Zijn ene vriendje is opgenomen in een speciale inrichting wegens wangedrag, de andere 2 hebben allebei een strafblad van hier tot Japan.
Nu zijn bij die andere vriendjes de ruiten al ingegooid en de families bedreigd.
Vroeger was het een lief, leuk en aardig ventje, inmiddels herken ik mijn eigen broertje niet meer terug. Ik maak me hier zorgen over aangezien ik zelf geen makkelijk verleden heb gehad,
amenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:05 schreef AppleBite het volgende:
Mag inmiddels wel overduidelijk zijn dat hij rookt,
maar serieus, neem dit van mij aan, je kan beter gewoon tegen hem zeggen dat je weet dat hij rookt, en gewoon aangeven dat het slecht is enzo, dan dat je het tegen je ouders verteld, serieus, dat kan je band met je broertje echt een flinke tik geven, want dan ben je gewoon een flinke nsb'er.
Hij vindt zichzelf oud genoeg om te roken, hij vindt het fijn, dan moet je hem laten. Hem gewoon eenmalig waarschuwen is het beste, jij hebt je best gedaan, en hij is (volgens zichzelf) oud genoeg om te kiezen of hij er wat mee doet
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:46 schreef Micson het volgende:
Inderdaad TS, niet hem verlinken. Tenzij je een baantje bij de Gestapo ambieert natuurlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |