Zo objectief als ik maar kan zijn, dit zijn gewoon de exacte feiten zegmaar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:22 schreef BobW het volgende:
Tuurlijk rookt hij. Als TS de OP objectief heeft geschreven.
Ik heb zelf gerookt vroeger en weet dat als je kleren naar rook stinken, dit niet hoeft te betekenen dat jij hebt gerookt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Dat je aan zijn wijs/middelvinger ruikt is een stuk raarder.
Hetzelfde kan over jou gezegd worden. De tering.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:23 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
het beste voor de maatschappij zou zijn als je broertje gestirrilisserd zou worden....
Gestirrilisserd? Het beste voor de maatschappij is een cursus Nederlands voor jou.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:23 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
het beste voor de maatschappij zou zijn als je broertje gestirrilisserd zou worden....
Dit inderdaad. Laat je broertje lekker z'n ding doen. Hij komt er vroeg of later wel achter dat ie niet slim bezig is. Dat is een proces dat ie zelf moet ontdekken. Vallen en opstaan heet zoiets.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:24 schreef SiGNe het volgende:
Waarom ruik je aan de vingers van je broertje en waarom kijk je in zijn rekeningafschriften?
Gaat je niks aan.
En dit inderdaad. Een beetje opletten als broer is goed maar dit is zielig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:24 schreef SiGNe het volgende:
Waarom ruik je aan de vingers van je broertje en waarom kijk je in zijn rekeningafschriften?
Gaat je niks aan.
Jij moet gecastreerd worden voor de onzin die je uitkraamt. Hoe oud ben je? 12?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:27 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
ik rook niet....maar rokers kun je toch beter castreren? dan krijgen ze ook geen gevaarlijke kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Wat het uitmaakt is dat hij is gepakt voor inbreken op het terrein van een bedrijf, dat hij liegt en bedriegt, zichzelf lamzuipt en dat hij steelt. Zijn ene vriendje is opgenomen in een speciale inrichting wegens wangedrag, de andere 2 hebben allebei een strafblad van hier tot Japan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:28 schreef Pakspul het volgende:
Wat maakt het uitTS leven is zo gruwelijk dood dat hij/zij zich hier zorgen om moet maken?
Je naam heb ik doorgespeeld naar de WWASO...de amerikaanse Stivero.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:30 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Jij moet gecastreerd worden voor de onzin die je uitkraamt. Hoe oud ben je? 12?
is toch echt de periode, 1 van mijn zusjes was net zo erg...is er gewoon normaal bovenop gekomen:) heeft wel genoeg op dr flikker gehad..ik ben zelf ook geen lieverdje geweest.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:32 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Wat het uitmaakt is dat hij is gepakt voor inbreken op het terrein van een bedrijf, dat hij liegt en bedriegt, zichzelf lamzuipt en dat hij steelt. Zijn ene vriendje is opgenomen in een speciale inrichting wegens wangedrag, de andere 2 hebben allebei een strafblad van hier tot Japan.
Nu zijn bij die andere vriendjes de ruiten al ingegooid en de families bedreigd.
Vroeger was het een lief, leuk en aardig ventje, inmiddels herken ik mijn eigen broertje niet meer terug. Ik maak me hier zorgen over aangezien ik zelf geen makkelijk verleden heb gehad,
Ik heb eindeloos met hem gepraat en het enige antwoord wat hij geeft is "kanker op kanker jood kanker mongool" ect.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:36 schreef killurz het volgende:
[..]
is toch echt de periode, 1 van mijn zusjes was net zo erg...is er gewoon normaal bovenop gekomen:) heeft wel genoeg op dr flikker gehad..ik ben zelf ook geen lieverdje geweest.
praat eens met je broertje? help dat niet ga met je ouders praten
ps. ik heb nog nooit 1 van mn zusjes erbij genaait en zij mij ook niet (elkaar helpen:))
Gast verhuis gewoon.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:39 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Ik heb eindeloos met hem gepraat en het enige antwoord wat hij geeft is "kanker op kanker jood kanker mongool" ect.
+ hij naait mij al overal om sinds dat 'ie kan praten dus ik voel me er totaal niet schuldig over.
Wat een aso.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:39 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Ik heb eindeloos met hem gepraat en het enige antwoord wat hij geeft is "kanker op kanker jood kanker mongool" ect.
+ hij naait mij al overal om sinds dat 'ie kan praten dus ik voel me er totaal niet schuldig over.
Is dat een excuus?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:45 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Al eens gezien hoe oud dit account is?
Ik heb gewoon 1 gebruikersnaam die ik al vanaf mijn 13e gebruik, lekker makkelijk onthouden.quote:
Gedaan, meerdere keren. Dan krijg ik dus "kankermongool kanker op kankerjood" te horen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:53 schreef KrokanteKrab het volgende:
Hoe oud ben jij en hoe oud is je broertje?
En wanneer begon jij met roken dan TS?
Verder moet je hem niet NSB'en bij je ouders maar een één op één gesprek met hem houden.
Een vmbo'er dus.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:55 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Gedaan, meerdere keren. Dan krijg ik dus "kankermongool kanker op kankerjood" te horen.
In andere woorden, hij is niet aanspreekbaar hierover.
Ben je ook trouwens, laat hem lekker.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:55 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Gedaan, meerdere keren. Dan krijg ik dus "kankermongool kanker op kankerjood" te horen.
In andere woorden, hij is niet aanspreekbaar hierover.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:23 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
het beste voor de maatschappij zou zijn als ik Nederlands leer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |