OMFG in zo een klein stukkie van Nederland gaan ze nog een diadialect maken!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
er zit een heel klein verschil in
Ik wil ook an sich wel.. Maar dunno.. Als Knetter 't wil ofzo.. Maar ik ben een ramp in mensenmassa's.. Vraagt d'r maarquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en ik wil niet de enige van 17 zijn.
Als ik nou mee ga dan kan je een dag van te voren naar mij toe komen dan kunnen we samen met de auto gaanquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga eens kieken hoe vroeg ik weg moet
vanuit Coevorden
En ik val neer met een erectie als ik Gerrie weer zie het is allebei erg.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil ook an sich wel.. Maar dunno.. Als Knetter 't wil ofzo.. Maar ik ben een ramp in mensenmassa's.. Vraagt d'r maar
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als ik nou mee ga dan kan je een dag van te voren naar mij toe komen dan kunnen we samen met de auto gaan
Oh dan gaat naatje ook mee die zit genoeg onder de plak.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
faye wil ook naar het schoolreisje
Een schop onder ej hol verkopen..quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:57 schreef Karzai het volgende:
een schop tussen de benen meer kan ik er niet van maken
Per streek heb je andere dialectvormen. Zo raar is dat niet. Dat heb je in Noord-Holland of Limburg ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
Tukkers die een andere tukker niet verstaan![]()
Ja misschien willen er wel meer mee rijden ofzoquote:
Walibi wordt overgenomen door BNN en zijn sterren (nou ja sterren) en dat gebeurt op 24 september.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb me laatst uitgeschreven als lid van BNN
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:59 schreef humorduck28 het volgende:
Soms is het slim om je dom te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |