ja dat is ons doelquote:Op zondag 19 juni 2011 21:15 schreef As1981 het volgende:
Wat knap van hem joh, gewoon los lopen voor zijn eerste verjaardag.
Wij hebben op het gootsteenkastje al zo'n vergrendelstaafje (hoe heet zoiets?). We vonden dat we toch niet ons hele huis konden afsluitenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha, das vaak ook de schrik
(althans ik kan vaak ook boos reageren als ik heel erg schrik, meestal geef k R dan de schuld)
Ben wel blij met mn lades trouwens als ik dat hoor
Moet wel even iets gaan halen voor mn gootsteenkastje, just in case, wil toch niet meemaken dat ie daar iets uithaalt...Kan de keuken niet afsluiten dus dan maar t kastje
Het echte baby is er echt wel afquote:Op zondag 19 juni 2011 21:52 schreef Takkembah het volgende:
mrien, als het rolt, is het dan nog een echte baby?Wat gaat het snel die ontwikkeling zo he
Ja dat moet ik dus ook nog kopen. Nou kan hij niet heel makkelijk t kastje openkrijgen, maar toch ooit gaat dat waarschijnlijk wel lukken.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:05 schreef pessie het volgende:
[..]
Wij hebben op het gootsteenkastje al zo'n vergrendelstaafje (hoe heet zoiets?). We vonden dat we toch niet ons hele huis konden afsluitenwel dus
ja dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:23 schreef Solagratia het volgende:
Wij gaan de keuken wel afsluiten. Er zit een deurpost zonder deur zeg maar, dus daar doen we een traphekje in. De kattenbak staat er ook en ik moet er niet aan denken dat ze daar ineens in zit te graven. Niet dat ze nu zo snel vooruit komt dat ze het redt tot de keuken zonder dat ik het merk
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:36 schreef Orea het volgende:
f_r wat een bijzondere dag! Zal wel vreemd zijn, dat ze er dan nu al zo lang is?
Mijn baby kan al 3/4e seconde losstaan![]()
als je haar op haar benen zet, even loslaat en snel weer vastpakt gaat het goed
en het is zo'n pretletter, ik zal morgen nog even een foto plaatsen, zodra de camera erbij komt, komt er een neplach-gezicht-achtig iets tevoorschijn
![]()
lach me rot
het is echt héél erg!
als ik Floris naar zn eigen foto's laat kijken gaat ie ook lachen en babbelenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:41 schreef Orea het volgende:
Als ik de cam-corder op haar zet, en dan het scherm draai zodat ze zichzelf ziet, gaat ze naar zichzelf zitten wijzen, zwaaien en kraaienwhát did we create!
![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |