abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98386629
Wat knap van hem joh, gewoon los lopen voor zijn eerste verjaardag.
  zondag 19 juni 2011 @ 21:52:15 #277
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98388674
Wooohooo Sonnetje! *O*

Lena O+, dat zijn echt momenten om te koesteren en te onthouden

mrien, als het rolt, is het dan nog een echte baby? ;) Wat gaat het snel die ontwikkeling zo he

Seth had vandaag zijn eerste regel/sprong/cluster/baal/geefheteennaam/whateverdag. Waar hij normaal drinkt, speelt en slaapt, was het vandaag even anders. Gewoon niet weggelegd willen worden, alleen maar willen plakken en kleine beetjes drinken. Dus we hebben hier de hele dag geknuffeld met ons mannetje O+ en ongeveer 80 flesjes drinken gemaakt, waarvan hij elke keer 40-60 dronk :'). En nu ligt hij toch weer prinsheerlijk in zijn bedje te slapen O+.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_98388750
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:15 schreef As1981 het volgende:
Wat knap van hem joh, gewoon los lopen voor zijn eerste verjaardag.
ja dat is ons doel ;)
  zondag 19 juni 2011 @ 21:57:56 #279
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98388994
Leia en Floris wat een mijlpalen!

Nathan trok vanochtend het keukenkastje open. Rinkelderinkel en ik ben 2 ovenschalen armer :') . Ik was even echt heel kwaad :@
pi_98389330
haha, das vaak ook de schrik :D
(althans ik kan vaak ook boos reageren als ik heel erg schrik, meestal geef k R dan de schuld :P)

Ben wel blij met mn lades trouwens als ik dat hoor :D
Moet wel even iets gaan halen voor mn gootsteenkastje, just in case, wil toch niet meemaken dat ie daar iets uithaalt...Kan de keuken niet afsluiten dus dan maar t kastje :)
  zondag 19 juni 2011 @ 22:05:17 #281
259886 pessie
pi_98389420
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 22:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha, das vaak ook de schrik :D
(althans ik kan vaak ook boos reageren als ik heel erg schrik, meestal geef k R dan de schuld :P)

Ben wel blij met mn lades trouwens als ik dat hoor :D
Moet wel even iets gaan halen voor mn gootsteenkastje, just in case, wil toch niet meemaken dat ie daar iets uithaalt...Kan de keuken niet afsluiten dus dan maar t kastje :)
Wij hebben op het gootsteenkastje al zo'n vergrendelstaafje (hoe heet zoiets?). We vonden dat we toch niet ons hele huis konden afsluiten :') wel dus O-)
pi_98389477
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:52 schreef Takkembah het volgende:
mrien, als het rolt, is het dan nog een echte baby? ;) Wat gaat het snel die ontwikkeling zo he
Het echte baby is er echt wel af :'( maar wel een echte baby ;)

Floris *O*
Seth :*
pi_98389946
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 22:05 schreef pessie het volgende:

[..]

Wij hebben op het gootsteenkastje al zo'n vergrendelstaafje (hoe heet zoiets?). We vonden dat we toch niet ons hele huis konden afsluiten :') wel dus O-)
Ja dat moet ik dus ook nog kopen. Nou kan hij niet heel makkelijk t kastje openkrijgen, maar toch ooit gaat dat waarschijnlijk wel lukken.
Ikdahct ook dat ik echt niet alles kon vergrendelen en weg kon zetten. Nadat ie een plant iedere keer van de subwoover probeerde te pakken hjebben we die ook maar omhoog gezet.
Ons huis is nooit zo opgeruimd/leeg geweest als nu :')
(oke ik kijk voor t gemak maar even om de eettafel heen, maar die gebruiken we toch niet :P)
  zondag 19 juni 2011 @ 22:16:59 #284
259886 pessie
pi_98390065
Herkenbaar, planten trekken. Al is het op het moment vooral planten eten hier! We hebben een bolletjesplant. Die vind Nathan heerlijk. Uiteraard mag dat niet maar ja he, niets leukers te bedenken voor mn herbivoortje :') . Wilde mn basilicumplant er al heen zetten maar vermoed dat hij daar niet in gaat trappen.

Die dingetjes kun je halen bij de HEMA.
pi_98390249
:D
Wij hebben een vetplant geval en hij is echt maf. Gaat ie in de aarde graven en als k eraan kom om m weg te halen gaat ie nog even heeeeeel snel verder graven en helemaal lachen enzo :') gekko
En de laatste dagen trok ie de plant dan ook bijna om, en die is best zwaar. Ben benieuwd hoelang t duurt voor hij op de tv-kast gaat klimmen (via de subwoover dus).
Hij hing laatst ook al aan een andere plantenbak (gelukkig kan ide daar niet bij de aarde), was ie op de laptoptas van R geklommen :')

Ga k dinsdag dan maar even halen, moet toch naar delft, en daar hebben ze wel een hema.
pi_98390400
Wij gaan de keuken wel afsluiten. Er zit een deurpost zonder deur zeg maar, dus daar doen we een traphekje in. De kattenbak staat er ook en ik moet er niet aan denken dat ze daar ineens in zit te graven. Niet dat ze nu zo snel vooruit komt dat ze het redt tot de keuken zonder dat ik het merk :P
pi_98390752
Zou het orea? een heus tandje
En war een ondeugende kinderen zeg. Wij hebben ook al zo'n keukenkast beveilig staafje gekocht

Met mijn neefje is alles goed hij lijkt zo vol naast ean
Vandaag zou eigenlijk mijn uitgerekende datum zijn. Best raar dat ze er al is
pi_98391026
f_r wat een bijzondere dag! Zal wel vreemd zijn, dat ze er dan nu al zo lang is?

Mijn baby kan al 3/4e seconde losstaan :D :') als je haar op haar benen zet, even loslaat en snel weer vastpakt gaat het goed :+ en het is zo'n pretletter, ik zal morgen nog even een foto plaatsen, zodra de camera erbij komt, komt er een neplach-gezicht-achtig iets tevoorschijn :D _O- lach me rot :@ het is echt héél erg!
pi_98391130
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 22:23 schreef Solagratia het volgende:
Wij gaan de keuken wel afsluiten. Er zit een deurpost zonder deur zeg maar, dus daar doen we een traphekje in. De kattenbak staat er ook en ik moet er niet aan denken dat ze daar ineens in zit te graven. Niet dat ze nu zo snel vooruit komt dat ze het redt tot de keuken zonder dat ik het merk :P
ja dat kan ik me voorstellen :)
kattenbakken staan hier op zolder en t eten van die beesten op de 1e verdieping op de overloop.
Beetje jammer is onze prullenbak..je moet erop drukken en meneer snapt precies hoe dat moet :D Maar wij hebben een kookschiereiland, dus kan geen traphekje daar neerzetten ofzo

FR, gefeliciteerd met je neefje trouwens (hoe heet ie ;))! Ja zal best apart zijn een kind dat groter is dan de jouwe! terwijl ie een stuk jonger is. Kan me voorstellen dat t gek dat ze er alweer zolang is op je uitgerekende datum
pi_98391148
Lijkt me ook raar FR! Dit is een datum waar je naartoe leefde en nu is ze er gewoon al 6 weken en is het al gewoon dat ze er is :)

Wat een ondeugende kindjes hier zeg! Wij hebben geen slotje ofzo op de keukenkastjes, wel een klemhekje die we tussen de deurpost naar de keuken kunnen zetten, maar die gebruiken we eigenlijk alleen tijdens het koken.

En Leia misschien eindelijk een tand, werd wel een beetje tijd he ;) En ze kan gewoon staan?!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_98391211
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 22:36 schreef Orea het volgende:
f_r wat een bijzondere dag! Zal wel vreemd zijn, dat ze er dan nu al zo lang is?

Mijn baby kan al 3/4e seconde losstaan :D :') als je haar op haar benen zet, even loslaat en snel weer vastpakt gaat het goed :+ en het is zo'n pretletter, ik zal morgen nog even een foto plaatsen, zodra de camera erbij komt, komt er een neplach-gezicht-achtig iets tevoorschijn :D _O- lach me rot :@ het is echt héél erg!
:D Floris kijkt vooral heel verbaasd naar de camera haha,
En bij mn telefoon kijkt ie erom heen :') En gaat ie dus naar mij zitten lachen O+
pi_98391284
Als ik de cam-corder op haar zet, en dan het scherm draai zodat ze zichzelf ziet, gaat ze naar zichzelf zitten wijzen, zwaaien en kraaien :@ whát did we create! :o :D!
pi_98391347
Orea geniet daar nog maar van, voor je het weet zegt ze nee niette foto en draaid ze haar hoofd weg ;)
pi_98391515
Ik kan het me nog maar slecht voorstellen :D

(Mart gaat even kijken voor de foto's want hij had ze al van de camera gehaald.. maar dan zien je precíes wat ik bedoel :D)
pi_98391553
Dan blijf ik nog even wakker ;)
pi_98391719
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 22:41 schreef Orea het volgende:
Als ik de cam-corder op haar zet, en dan het scherm draai zodat ze zichzelf ziet, gaat ze naar zichzelf zitten wijzen, zwaaien en kraaien :@ whát did we create! :o :D!
als ik Floris naar zn eigen foto's laat kijken gaat ie ook lachen en babbelen :D
Hij vindt zichzelf erg leuk :P
pi_98392023
Ze zijn onderweg!! Staan te uploaden maar photobucket is niet zo vlot :P

In de tussentijd: onze Pokito voelde zich al snel weer zichzelf :D

pi_98392061
Dít gezicht bedoel ik :')

En om het dan nóg een tikje erger te maken...

pi_98392062
Wat is ze toch een moppie O+ (reactie op de pokkie foto)

Ow ja wat leuk!! Ze kijkt echt leuk!! Lachen naar jezelf is toch ook leuk O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')