abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98224801
Waarom bestaan die niet in Nederland?

Op zich is het een goed vergelijkingsmiddel van het aantal buitenlanders in een land. Ook ben ik wel benieuwd naar de aantallen van andere landen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:05:02 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_98224930
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_98224944
Ga je voor elke kut vraag een topic openen?
pi_98225091
quote:
Nee de juiste statistieken omdat het hier alleen gaat om de nationaliteit en om je geboorteplek
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_98225112
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:05 schreef ForumPimp het volgende:
Ga je voor elke kut vraag een topic openen?
Als jij stopt met mij te stalken niet meer
pi_98225286
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als jij stopt met mij te stalken niet meer
Dit is een forum. Als ik je wil stalken dan ga ik je stalken.
pi_98228993
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee de juiste statistieken omdat het hier alleen gaat om de nationaliteit en om je geboorteplek
Het CBS maakt statistieken naar geboorteland. Wat bedoel je dan ?
pi_98229262
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:03 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het CBS maakt statistieken naar geboorteland. Wat bedoel je dan ?
Op die link stonden ze niet. Heb je een linkje?
pi_98229982
Goed zoeken op de website van het CBS.
  woensdag 15 juni 2011 @ 23:33:12 #10
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_98230683
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Op die link stonden ze niet. Heb je een linkje?
Dat heeft het CBS vast wel, maar die kun je ook zélf opzoeken.

Ik weet niet wat je precies zoekt, maar denk je er wel aan dat mensen uit "autochtone Nederlandse" ouders ook in het buitenland geboren kunnen worden?? Den aan kinderen van diplomaten, NGO's, ontwikkelingswerkers, expats, ouders die in de voormalige kolonien woonden etc..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_98236527
Iedereen die in het buitenland geboren is en om een of andere reden heeft het CBS het niet, terwijl het redelijk standaard is elders
pi_98240723
Diego... zoek je eigenlijk wel op de CBS-site ?
http://statline.cbs.nl/St(...)D5=21&D6=a,!0-8&VW=T

Wat zoek je precies?
je zoekt 1 tabel met iedereen in het buitenland geboren ?http://statline.cbs.nl/St(...)1,3-4&D6=a,!0-8&VW=T

Als het CBS het niet heeft dan heeft niemand het..
pi_98251473
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:55 schreef Bluesdude het volgende:
Diego... zoek je eigenlijk wel op de CBS-site ?
http://statline.cbs.nl/St(...)D5=21&D6=a,!0-8&VW=T

Wat zoek je precies?
je zoekt 1 tabel met iedereen in het buitenland geboren ?http://statline.cbs.nl/St(...)1,3-4&D6=a,!0-8&VW=T

Als het CBS het niet heeft dan heeft niemand het..
In het buitenland is het standaard, vraag me af waarom in NL niet
pi_98251682
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

In het buitenland is het standaard, vraag me af waarom in NL niet
In Nederland wel... zie de CBS
Wat mankeert er dan aan deze link?
http://statline.cbs.nl/St(...)1,3-4&D6=a,!0-8&VW=T

En zoek je eigenlijk wel op de CBS-site wat je precies wilt ?
Je kunt ook zelf tabellen samenstellen, bijv een tabel met inwoners van Nederland geboren in welk land.
pi_98252413
Eerstegeneratieallochtoon

Persoon die in het buitenland is geboren met ten minste één in het
buitenland geboren ouder.

Dit zoek ik
pi_98258054
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Eerstegeneratieallochtoon

Persoon die in het buitenland is geboren met ten minste één in het
buitenland geboren ouder.

Dit zoek ik
Mooi, de volgende keer zelf gaan zoeken op de site van het CBS bijvoorbeeld. Dit gaat dicht.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')