Jaja, het programmaquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, even Van de Gekke kijken, dat nieuwe programma van Valerio.. volgens mij is dat wel grappig!
Niveautjequote:
Ja geloof het welquote:
Het is je vergevenquote:
Ik ook niet danquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja hé?....gelukkig ik dacht dat ik weer niet goed had opgelet
Truste dan maarquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:16 schreef TheCoolGuy het volgende:
Ik ga meteen weer slapen:( Morgen een drukke dag:)
Slaap lekker lieffiequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
weltrusten
Ik ga ook de laptop uitzetten
IK hou mijn woord
Ik ga voor 23:00 uur slapen
Tot straksquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
weltrusten
Ik ga ook de laptop uitzetten
IK hou mijn woord
Ik ga voor 23:00 uur slapen
Hihi.. sexsletten van mequote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
Wie zijn de nieuwe sletjes in dit topique?
quote:
Nee.quote:
Waarom.quote:
Misschien omdat hij het niet fijn vindt, van die poezelige handjes op zijn behind.quote:
Jammer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien omdat hij het niet fijn vindt, van die poezelige handjes op zijn behind.
Nee, idd.. doe mij die ruige pootn van jouw maar!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien omdat hij het niet fijn vindt, van die poezelige handjes op zijn behind.
Doei.quote:
Hallo PatriQue.quote:
http://proxy.org/quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
Kut updates geweest in het systeem, we kunnen niet meer op fok op het werk, de boel is geblokkeerd,
Hmmzquote:
Na het neuken praat je voortaan?quote:
Na het neuken praten mannen niet, dan snurken ze.quote:
Hey, ik ben ook zon hippe gangsta neger! JWT!quote:
Pics van je dreadsquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hey, ik ben ook zon hippe gangsta neger! JWT!
Borden, Shotglazen, drinkglazen, wijnglazen, soepkommen, vergiet etc... vooral keukenbenodighedenquote:
Met je kont!quote:
ja dat is waarquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ach, hij heeft wel ervaring met opgesloten zitten.
Wachtwoord gefunden?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:18 schreef PatriQue89 het volgende:
zo eerst mijn kamer opruimen en schoonmaken, anders kan ik niet rustig leren
Anders had je verder van huis geweest.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Yes, poging 3 was goddank goed..
Ik heb ook echt geen idee.quote:'Joran van der Sloot wordt vader'
Laatste update: 15 juni 2011 16:19 info nu.nl
AMSTERDAM - Joran van der Sloot, die vastzit in een Peruaanse gevangenis, heeft een vriendin zwanger gemaakt. Dat melden Peruaanse media. Hoe dat kon gebeuren, wordt niet vermeld.
Wat doe je nu dan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, alsnog maar ingeschreven voor toelatingsexamen HBO.. hoop dat ik nog op tijd ben
Wat wil je voor opleiding doen dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, alsnog maar ingeschreven voor toelatingsexamen HBO.. hoop dat ik nog op tijd ben
SJDquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat wil je voor opleiding doen dan?
quote:
In Groningen?quote:
Sociaal Juridische Dienstverlening.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de afkortingen
Jeweetzquote:
quote:
Ah, Groningenquote:
Nicequote:
Dat is toch slecht geregeld dan, dat dat dus bijna niet haalbaar is voor waar jij woont?quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nice. Zat ik ook nog aan te denken, maar het dichtste bij is Utrecht ofzo. Veel te ver
.
Ja kan wel. Maar dan zit ik iedere dag 4/5 uur in de treinquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is toch slecht geregeld dan, dat dat dus bijna niet haalbaar is voor waar jij woont?
Ja dat bedoel ik,. kut geregeldquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja kan wel. Maar dan zit ik iedere dag 4/5 uur in de trein.
Mjoa, Rechten is toch leukerquote:
quote:
Nee, ze registreren denk ik iedereen die er binnen komt zodat het niet te druk wordt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:00 schreef PatriQue89 het volgende:
zo, ook maar aangemeld voor de open dag morgen..
Is dat niet dat je daar gewoon naar binnen kan lopen?
Ok, nou ik heb me geregistreerd, en heb een barcode, ik kom binnen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, ze registreren denk ik iedereen die er binnen komt zodat het niet te druk wordt.
waquote:
Nee.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:04 schreef Renesite het volgende:
Iedereen wil SJD doenIedereen wil mij zijn
I knew it!
Ik niet hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:04 schreef Renesite het volgende:
I knew it!
¿¿quote:
Meehh.. neeh!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:04 schreef Renesite het volgende:
I knew it!
KAPOT XDquote:
ja sorry voor datquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
Sommige mensen kunnen echt sjago zijn
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja sorry voor dat![]()
Heel de middag bij de kapper gezeten...haren geverfd, wenkbrauwen geëpileerd, proef make up op en kapsel besproken
Picsquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja sorry voor dat![]()
Heel de middag bij de kapper gezeten...haren geverfd, wenkbrauwen geëpileerd, proef make up op en kapsel besproken
Van je geverfde harenquote:
Oh. Ev'n kiekenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
O...nah kijk maar op FB...gewoon zelfde kleur
Ik heb mijn schouders en nek laten harsen en mijn kop laten knippen.quote:
Jammer wat dat wolfje is best te pruimenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb mijn schouders en nek laten harsen en mijn kop laten knippen.
Nu lijk ik niet meer op wolverine
[ afbeelding ]
Ik heb mijn klauwen nog steeds! :pquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Jammer wat dat wolfje is best te pruimen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb mijn klauwen nog steeds! :p
Trique oefent zijn duitsquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik las essent...ik maar denken van wat nou essent
quote:
nu dus wel....quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of hij dat oefent hoor
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
d a s m a a r g o e d d a t i k d a t n u w e e t
Oepsquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:22 schreef Kally het volgende:
Fles balsamico azijn pats kapot op de vloer
Dat meurt
ik zie geen plus 1quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:27 schreef Kally het volgende:
Die +1 moeten ze ook in een -1 maken, ik weet wel wat topics
Naast die respect van hyvesquote:
Ik ben luiquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Huh? hier op fok?....ow wacht ik heb al die opties uit
Nu niet meerquote:
Was hast du gevroten?quote:
Gefressen, gegessen, wat boeit mij dat Duits nouquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Shoarma
Vanaf morgen weer wat strenger doen voor mezelf, even beetje shaken nog
Ik zie je gewoon 6 weken nietquote:
quote:
Ik heb geklikt! Doe mij maar hotmilf35!quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb geklikt! Doe mij maar hotmilf35!
Ze maken wel net zo veel herriequote:Op donderdag 16 juni 2011 18:44 schreef Laysa het volgende:
ik zie Siepe en dr boyband lekker eerder dan 30 juli
Nah...wij ''meisjes'' zijn er dan voor het zachte werk....quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah...wij ''meisjes'' zijn er dan voor het zachte werk....![]()
Godver ik kan dat geeneens zonder lachen zeggen
Jij ook alquote:
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:56 schreef Laysa het volgende:
Net besloten samen met mams dat zij mn haar gaat krullen en ik zelf de make up...anders zit ik te stressen omdat ik zo weinig tijd heb![]()
En dan geniet ik niet....en deze keer wil ik wel genieten
felching is meer 2011?quote:
En genietenquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Felching
quote:
Want?...ja we zijn niet allemaal zo'n meesterkapper als dat jij bentquote:
Nee over mij, ik snapte iets nietquote:
een bruldramakikker?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:05 schreef Kally het volgende:
Ik heb net een kikker gevouwen
Nog gelukt ook
Een witte van papierquote:
Does niet zo hyperquote:
Auw ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:05 schreef Kally het volgende:
Ik heb net een kikker gevouwen
Nog gelukt ook
quote:
Hoe, waar, wat?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:20 schreef Lutte het volgende:
Blij blij blij!
Zaterdag de hele dag schilderen en knutselen en toneel spelen.Heb stiekem helemaal geen tijd, maar als ik twee volle dagen ga blokken word ik ook gek.
hoezo dat ineens?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:20 schreef Lutte het volgende:
Blij blij blij!
Zaterdag de hele dag schilderen en knutselen en toneel spelen.Heb stiekem helemaal geen tijd, maar als ik twee volle dagen ga blokken word ik ook gek.
Dat is geen shake jonguhhhquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en voor de 2de keer een gratis bak ben en jerry's bij de jumbo
Morgenavond kijken, of ik er weer eeen kan scoren
Voorbereidingsdag voor de kindervakantieweek! Heb afgelopen week heel heel heel veel 's avonds voor school gedaan en nu kan ik wel een dagje weg.quote:
Leukquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voorbereidingsdag voor de kindervakantieweek! Heb afgelopen week heel heel heel veel 's avonds voor school gedaan en nu kan ik wel een dagje weg.
Decor moet nog gebouwd en geschilderd worden, attributen, versieringen, knutsels verzonnen worden die de kinderen gaan maken enzo. Eigenlijk moet alles nog gedaan worden.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar gratis, en in de diepvries ligt t goed
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:29 schreef Toverheks het volgende:
Knibbel,Knabbel,Knuistje wie rammelt daar aan mijn deurtje
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:30 schreef Toverheks het volgende:
en ik kom even buurten hier goedenavond allemaal
ik ruik naar verf en witselquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:29 schreef Renesite het volgende:
Ik ruik naar een of andere shampoo en zo
Vroeger kon je vet niet zo goed ruiken? Het gaat lijkt mij niet echt een toffe verbetering. :/quote:
Ik dien een motie van wantrouw inquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Vroeger kon je vet niet zo goed ruiken? Het gaat lijkt mij niet echt een toffe verbetering. :/
Ja blabla, vet ruiken, je zou het vet ook eens kunnen verschonen enzulksquote:
Tsk! Wat in het vat zit verzuurd niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja blabla, vet ruiken, je zou het vet ook eens kunnen verschonen enzulks
Ik hoef anders geen oud vetquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tsk! Wat in het vat zit verzuurd niet.
dr is bewijs zat anders dat dát ook verzuurdquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tsk! Wat in het vat zit verzuurd niet.
griepje onder de ledenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet niet wat ik heb
Gewoon weer koudDenk dat ik maar vroeg naar bed ga ofzo
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
dr is bewijs zat anders dat dát ook verzuurd
*houdt spiegel voorquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
dr is bewijs zat anders dat dát ook verzuurd
Kan bestquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat kan niet
4 weken geleden ziek geweest
Jeffrey,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |