Ik ga niet raden, ben veel te bang dat ik per ongeluk de goede naam raad!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou het duurt vast niet heeeeel lang meer; maar verwacht toch binnen 2 maanden de naam hier volledig te spammen
ben wel heel benieuwd wat mensen verwachten
haha nou je kan natuurlijk een PM sturen met je verdenkingquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:27 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik ga niet raden, ben veel te bang dat ik per ongeluk de goede naam raad!
NEE. sterker nog ze mogen het niet weten voor dat ik beeb heb uitgepoept.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:19 schreef calilov3 het volgende:
Doen jullie daarwat op uit? Ouders en schoonouders?
Ik ook niet, maarquote:Op maandag 20 juni 2011 18:24 schreef trui het volgende:
ik zou die er ook echt niet in betrekken hoor!
die gaf echt een antwoord van: we'll find another one mom... ik keek echt zo vanquote:
WHAT??? (schoon)ouders horen de naam inderdaad wel als het zover is. Helemaal niks over te zeggen. En omn ze nu maar meteen af te keurenquote:Op maandag 20 juni 2011 18:27 schreef calilov3 het volgende:
[..]
die gaf echt een antwoord van: we'll find another one mom... ik keek echt zo van! nee!!! mijn eerste naam stoot je niet van de troon, en nu ben ik eigenwijs
![]()
no you won't !!!quote:Op maandag 20 juni 2011 18:27 schreef calilov3 het volgende:
[..]
die gaf echt een antwoord van: we'll find another one mom... ik keek echt zo van! nee!!! mijn eerste naam stoot je niet van de troon, en nu ben ik eigenwijs
![]()
haha ja, doe ik ook wel... Ik blijf gewoon bij mijn suggesties, enquote:Op maandag 20 juni 2011 18:29 schreef bitterend het volgende:
[..]
no you won't !!!
op je strepen staan! zij went er wel aan hoor...maar als het jou lievelingsnaam is moet je echt voet bij stuk houden!
we hadden toen ik net positief had getest ook een naam bedacht..toen ik die aan mijn moeder vertelde zei ze "krijg je een Arabisch kind?"
tja...we hebben nu wel een andere naam (niet hierdoor) en die vertel ik ECHT NIET!
maar ik wil niet eindigen met een samantha kimberly madisonquote:Op maandag 20 juni 2011 18:37 schreef Kleurdoos het volgende:
toch denk je er anders over als je eenmaal echt zwanger bent hoor Callilov! ik had ook allemaal jongensnamen die ik wilde en toen t een jongen bleek, wilde ik er geen enkele meer
klooien met meerdere namen, we hebben een nederlandse, een engelse en een superoudhollandse nuquote:Op maandag 20 juni 2011 18:41 schreef Kyara het volgende:
Ik ben bang dat we hier dezelfde kant op gaan als bij KD. Manlief gaat voor engelse namen en ik voor Frans/Nederlandse.
Gelukkig hebben we nog even.
2e naam staat voor mij al vast. Wordt een vernoeming naar mijn overleden vader.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
klooien met meerdere namen, we hebben een nederlandse, een engelse en een superoudhollandse nu
dus hij krijgt er 3, net als Elin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |