Vind ik ook, dat vind ik ook van Marin. Alleen ik stelde me voor dat ik dan in de supermarkt of op het schoolplein die naam zou moeten roepen, en toen vond ik 'm minder.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:38 schreef RockabeIIa het volgende:
ik vind MEIRION & MERRION ook wel erg leuk hoor. Klinkt mooi in elk geval.
Dat zou ik iig eerder doen dan Mario!quote:Op maandag 27 juni 2011 10:15 schreef Kleurdoos het volgende:
je kan ook gewoon Maria als tweede naam doen..kan best.
ik ook, ik kan niet anders dan aan die kleine dikke pizzabakker denken.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat zou ik iig eerder doen dan Mario!![]()
En Maria is denk ik een van de meeste gebruikte meisjesnamen voor een vernoeming bij Jongens.
Ik juist niet anders dan die kleine loodgieter...quote:Op maandag 27 juni 2011 10:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik ook, ik kan niet anders dan aan die kleine dikke pizzabakker denken.
dat is ook de 2e naam van Kobus van oeks.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Arie.Als jongensvariant van Maria. Marien ken ik ook als jongensnaam.
aaaaram van de rest vond ik wel een lekkerding vroeger...quote:Op maandag 27 juni 2011 16:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat is ook de 2e naam van Kobus van oeks.
en Aaaram, Callilov, alleen wilde ik die naam niet omdat ons veulen zo heette
Dan zijn het vast geen mooie namen, want dan werden ze wel vaker gegeven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:12 schreef Kleurdoos het volgende:
volgens meertens, in 2010 49 geboortes met de 1e naam en 5 met de 2e naam
Klopt!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:24 schreef Grijs het volgende:
[..]
Dan zijn het vast geen mooie namen, want dan werden ze wel vaker gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |