Oeh ik kom zeker langs, wanneer is hetquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
Ik ga helemaal nergens heen!!Guus Meeuwis komt binnenkort wel in het dorp hier, maar dan moet ik vrijwilligerswerken voor het Rode Kruis.
Je zusje mag ik dus niet doen...quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:10 schreef Viro het volgende:
[..]
m.a.w. fags.
Bij mij en mijn vrienden is er maar 2 regel. Bro's before ho's en begin niets met een bekende (familie) van iemand uit de groep.
Volgende week zaterdag.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oeh ik kom zeker langs, wanneer is het
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:13 schreef Viro het volgende:
Ik ga zowaar los hier, terwijl ik een nummer voor ToT zoek
eigenlijk moet ik 20-09 nog vrijnemen... maar ik heb dan net vakantie gehadquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Hij wordt geniaal idd maar er komen teveel topgames
Nee, geen homo's. Gezonde en aardige boerenjongens. En die regel is heel mooi, die hadden wij moeten hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:10 schreef Viro het volgende:
[..]
m.a.w. fags.
Bij mij en mijn vrienden is er maar 2 regel. Bro's before ho's en begin niets met een bekende (familie) van iemand uit de groep.
ik vind het primaquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Moeten we wel ff een mini-meet houden daar
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:13 schreef Viro het volgende:
Ik ga zowaar los hier, terwijl ik een nummer voor ToT zoek
Dus? Incest rules.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:12 schreef Viro het volgende:
[..]
euh kerel lees eens mijn fobo, laatste quote.
ben al bezig manquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:14 schreef ToT het volgende:
Je gaat toch niet serieus Hepie en Hepie zoeken?
Stiekem zet ik vooral alles klaar, pleisters plakken, mensen die in paniek raken geruststellen, dat zo.quote:
Lekker mismaakte kindjes makenquote:
Ik ben daarmee gestoptquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Stiekem zet ik vooral alles klaar, pleisters plakken, mensen die in paniek raken geruststellen, dat zo.September (dan is het kermis) mag ik voor het eerst echt EHBO'en.
Precies!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker mismaakte kindjes makenDie heeft de wereld nog niet genoeg
O.a. Battlefield 3, Modern Warfare 3, FIFA 12, NBA 2K12. En ook nog een hoop in 2012 zoals Far Cry 3, Tomb Raider & Mass Effect 3. M'n geld, wat doe jequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eigenlijk moet ik 20-09 nog vrijnemen... maar ik heb dan net vakantie gehad
Welke topgames nog meer dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |