quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:20 schreef HTCfreak het volgende:
Wat versta je zoal onder krachttraining? En welk eten, dan word ik toch alleen maar dikker als ik veel eet?
veel etenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:21 schreef maickeltje het volgende:
Ik wil heel lang worden je ziet dat bijna alle basketballers dat zijn, hoe doe ik dat dan?
veel rennen en basketballenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:21 schreef maickeltje het volgende:
Ik wil heel lang worden je ziet dat bijna alle basketballers dat zijn, hoe doe ik dat dan?
vind m idd ook erg geniaalquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:22 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dit blijft een fantastische animatie
een man wordenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:32 schreef Grigori het volgende:
ik wil heel harig worden, weet iemand hoe ik dat doe?
dat klopt idd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:35 schreef Grigori het volgende:
[..]
niet alle mannen zijn beren zoals deze;
Er zijn hier op fok hele topicreeksen waar jij al je vragen kwijt kunt en heel veel kunt lezen over hoe en watquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:20 schreef HTCfreak het volgende:
Wat versta je zoal onder krachttraining? En welk eten, dan word ik toch alleen maar dikker als ik veel eet?
TS is een chubby HTC freakje.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:36 schreef UnitedStates het volgende:
TS, met die username kan ik je sowieso niet serieus nemen.
Ja, die dingen zijn niets meer dan makkelijke eiwitaanvullingen. En je hebt veel eiwitten nodig om spiermassa aan te zetten. Maar met kwark (50 gram per bak) kom je ook al ver.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:15 schreef Miss_paraplu het volgende:
mijn broer is ook best breed.. die gozer doet inderdaad wat anderen noemen ook al aan krachttraining heel veel, en hij eet/drinkt veel van die shakes achtige dingen.. al vraag ik me nu af of dat dan voor spiermassa is
quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Je moet enkel en alleen cardio training doen
Haha er staal LAAF in je reactie!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:50 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
F A A L
A___A
A___A
L A A F
FAALVIERKANTVOORJETOPIC
shakes zijn puur voor de aanvullig, voeding is beter omdat er naast eiwitten ook andere goede voedingstoffen bij zitten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:15 schreef Miss_paraplu het volgende:
mijn broer is ook best breed.. die gozer doet inderdaad wat anderen noemen ook al aan krachttraining heel veel, en hij eet/drinkt veel van die shakes achtige dingen.. al vraag ik me nu af of dat dan voor spiermassa is
lolquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:50 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
F A A L
A___A
A___A
L A A F
FAALVIERKANTVOORJETOPIC
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |