Dat deed ie automatischquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:01 schreef Kleurdoos het volgende:
ghe je hebt mn in en uitbuikjes overgenomen
Dit vraagt idd om een foto!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:00 schreef bitterend het volgende:
ha...mijn buik met 16weken is groter dan die van beide kd en jipster![]()
mooi buikjes trouwens
Erg offtopic, maar heb je pijn PM ontvangen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:09 schreef bitterend het volgende:
Ik maak morgen een foto! ik ga denk ik dezelfde kant op als Vlindur!
nou, waar blijft iequote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:09 schreef bitterend het volgende:
Ik maak morgen een foto! ik ga denk ik dezelfde kant op als Vlindur!
hmmm heb deze week nog niet gedaan he? misschien vanmiddag wel ffquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:51 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ben ook 1.80 dus aardig lang
doe eens een update beessie?
ik dinsdag weer, doe elke week 1
hhahaha!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:12 schreef Susie het volgende:
: "hou je buik es in?" Mja, dat gaat dus niet meer he?!
Zou wel kunnen, ik ben zelf l niet lang en hij hangt toch erg laag. Heeft op dit moment meer te maken met indalen denk ikquote:Op zondag 19 juni 2011 16:56 schreef bitterend het volgende:
ook al een voetbal! ben benieuwd of die van mij ook zo laag gaat hangen...aangezien hij nu zo hoog is!
mooi aventura!
joh, ik ben normaal echt graatmager, ik heb daar toch een stel stalpotenquote:Op zondag 19 juni 2011 16:38 schreef Aventura het volgende:
Die 27 kilo zit daar zo te zien alsnog alleen op je buik. Ik ben +15 momenteel, maar ook bij mij lijkt het alleen op mijn voorkant te zitten. Buik, tieten en volgens mijn zus heb ik een ander hoofd. Andere wangen zegt ze.
en dat bedoel ik dus...ik ben zo'n warrige muts. Afgelopen zaterdag was ik dus 22 weken, dus zit nu toch in de 22ste week? 22 + 2 dagen nu, dus hoe kan dat dan de 23ste week nu zijn? Warrig warrig warrigquote:Op maandag 20 juni 2011 20:28 schreef Kyara het volgende:
als je 23 weken bent dan ga je toch je 24e week in of ben ik nou gek?
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:46 schreef Susie het volgende:
[..]
en dat bedoel ik dus...ik ben zo'n warrige muts. Afgelopen zaterdag was ik dus 22 weken, dus zit nu toch in de 22ste week? 22 + 2 dagen nu, dus hoe kan dat dan de 23ste week nu zijn? Warrig warrig warrig
Edit... laat ook maar...Ben er alweer bij geloof ik
![]()
Toch nog even een edit, maar tegelijk is het ook heel erg offtopic bedenk ik me nu: Ik zit nu toch in mijn 22ste week? http://www.babybytes.nl/verloop.php?day=22&month=10&year=2011 Ik gebruik deze altijd om het voor mezelf even bij te houden zeg maar (alhoewel ik het wel weet, maar goed), dan ben ik toch gewoon in mijn 22ste week of is het dan al je 23ste week. Snappie? Ben het echt ff kwijt.
Sorry voor offtopic![]()
Het groeit echt met de dagquote:
Nee, op de eerste foto zie je ook een heel mini-randje blauwquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:55 schreef _evenstar_ het volgende:
mooie buiken ander kleurtje op de muur
bij mij klopt het precies:quote:Op maandag 20 juni 2011 20:46 schreef Susie het volgende:
[..]
en dat bedoel ik dus...ik ben zo'n warrige muts. Afgelopen zaterdag was ik dus 22 weken, dus zit nu toch in de 22ste week? 22 + 2 dagen nu, dus hoe kan dat dan de 23ste week nu zijn? Warrig warrig warrig
Edit... laat ook maar...Ben er alweer bij geloof ik
![]()
Toch nog even een edit, maar tegelijk is het ook heel erg offtopic bedenk ik me nu: Ik zit nu toch in mijn 22ste week? http://www.babybytes.nl/verloop.php?day=22&month=10&year=2011 Ik gebruik deze altijd om het voor mezelf even bij te houden zeg maar (alhoewel ik het wel weet, maar goed), dan ben ik toch gewoon in mijn 22ste week of is het dan al je 23ste week. Snappie? Ben het echt ff kwijt.
Sorry voor offtopic![]()
lol mensen denken dat ik al 20 weken benquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:57 schreef _evenstar_ het volgende:
[ afbeelding ]
17 weeks buik, links van nu rechts die van de vorige zwangerschap
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:57 schreef Kleurdoos het volgende:
Polle had een verrassing voor me vanmorgen
[ afbeelding ]
ik denk dat ie anders is gaan liggen
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:57 schreef Kleurdoos het volgende:
Polle had een verrassing voor me vanmorgen
[ afbeelding ]
ik denk dat ie anders is gaan liggen
Nee, nu denken ze dat ze er een kussen onder gestopt heeft.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jeuj KD ze verklaren je niet meer voor gek op het kdv nu
Wat een verschil zegMaar mooi
![]()
Zo effe gefixed voor jequote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:21 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het werkt, 19 weken!
Nee dus. Morgen ff doen dan. Lukt dus niet met mobiel
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:10 schreef Kyara het volgende:
Mooie foto Vlindur! En José, wat een buik! Echt huge! Maar wel supermooi!
Waar blijft jouw foto timejumper?
Vind het wel een bescheiden buikje hoor!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:28 schreef Vlindur het volgende:
Mef! Doe je goed zeg!![]()
Sanne, we gingen naar de TTassen en ik ben een megakoukleum. Ik heb de trui nu ook aan![]()
![]()
Thnx all! KD, een foto van op mijn 'dikst' bij Rienk? Ff zoeken.
[ afbeelding ]
Deze is 35.6 met de zelfde trui
Ik ben ingeleid met 37.6, en ik heb alleen nog een naaktfoto, maar die gooi ik niet online![]()
best jammer dat ik niet een goeie 'laatste' foto heb![]()
Oh, ik vond nog een webcamfoto. 37.5
[ afbeelding ]
Kind of voetbal?
[ afbeelding ]
![]()
Jouw hoofd op die eerste foto spreekt boekdelenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:19 schreef mefke79 het volgende:
Ik kom nog even de laatste foto plaatsen van mijn buikje, de avond voor Tienus geboren is (40w en 3 dagen)
[ afbeelding ]
nu, 17 dagen later, ziet het er zo uit
[ afbeelding ]
maar 2 kilo meer boven gewicht en alleen mijn buik is nog wat flubberig, zodra ik weer kan en mag oefenen komt dat ook wel goed.
Vlindur, mooi buikje!
KD, dat zo'n verandering zo snel kan komen, grappig. Dit is met recht ontploffen!
Jose, bijna aan het einde, mooie bol!
haha en toch zat er een meisje in van 2785 gramquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:05 schreef TimeJumper het volgende:
Beessie Jenuh nog nooit gezien zo'n klein buikje 2 dagen voor de bevalling, ongeloofelijk, dat het bestaat
![]()
Grappig, dat is hier soms ook zo! Draait jouw baby soms ook nog om zijn of haar as?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:38 schreef PM-girl het volgende:
Mijn buik is scheefEen hele charmante webcam-foto van 39+2:
[ afbeelding ]
Mogen jullie raden waar de billen (van het kind) zitten!
Het wordt de laatste week wat minder, maar inderdaad, ondanks dat het hoofdje al vast zit, was er genoeg draaivrijheid over!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Grappig, dat is hier soms ook zo! Draait jouw baby soms ook nog om zijn of haar as?
Nee! Ik kijk er zo naar uit, het broer worden!quote:
aankomende zaterdagquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:16 schreef TimeJumper het volgende:
Nou nu ik ook maar eens![]()
Aankomende zaterdag word ik 20 weken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
aankomende zaterdagja zo kan ik ook rekenen
maarre echt een mooi buikje al!
Ik sta op werk vaak te kijken (grote spiegel in de wc) hoe groter ik ben geworden...hihi..ik vind het zo leuk!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me nu gewoon een kamerolifant of michelinvrouwtje.
Ik verheug me op zaterdag, want dat betekend dat ik halverwege de ellende ben![]()
Zo'n kindje maken is leuk, volgroeien is wonderbaarlijk maar als die er eenmaal uit is
![]()
Maar die zwangerschap![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:16 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik sta op werk vaak te kijken (grote spiegel in de wc) hoe groter ik ben geworden...hihi..ik vind het zo leuk!ik voel me niet dik maar mooi zwanger eigenlijk! mijn huid is alleen veel vetter!
nohquote:
Nee hoor, bij mij is er ook een stuk kont bijgeplaktquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mooie buikjes KD, Wickie en Octo![]()
En jullie zijn allemaal opvallend slankAlleen maar een opgeplakte buik.
Ha, dan had ik de juiste kleding aan. Als ik zo'n foto maak die jij in het baby topic plaats dan is mijn vetrol dikker hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zie weer hele mooi buikjes
DML jij bent ook slank jouw buikje is gewoon weg die van mij is er nog overduidelijk
Ik vind mezelf ook niet dik. Mijn buik heeft een vetrolquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Als ik zit heb ik een zwemband. En je bent echt niet dik DML gewoon normaal.
Gewoon je vetjes naar voren steken en zeggen dat je baby je darmen opduwtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:08 schreef Kyara het volgende:
Oh octo en nts, wat kun je het al goed zien! En mooi!![]()
Ik ga toch eens kijken of ik al wat zien, lastig als je al een buikje van jezelf hebt.
hebben? als je nog een paar weekjes geduld hebt? ik heb dr ook een roze vanquote:
Oh leave, daar pas ik toch nooit in! Ik heb L of misschien wel XL!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hebben? als je nog een paar weekjes geduld hebt? ik heb dr ook een roze van
Qua broek zit ik ook raar, ik pas nog in mn positiespul van Rienk terwijl ik toch 10 kilo zwaarder ben? Ik heb maat 42 denk ik. Die heb jij toch niet liggen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:56 schreef Kleurdoos het volgende:
dan heb ik nog wel een ideale broek voor je..die ga ik denk ik nooit passen
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:28 schreef Kleurdoos het volgende:
idem voor de jouwe, zo'n zwangerbuik staat je goed.. ik vind mijzelf steeds rolmopsiger
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:28 schreef Kleurdoos het volgende:
idem voor de jouwe, zo'n zwangerbuik staat je goed.. ik vind mijzelf steeds rolmopsiger
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:32 schreef miss-jones25 het volgende:
rolmopsigerje weet dat drank niet goed is tijdens zwangerschap he want je begint beetje raar te praten !
psssst de onze staat ook al een week of 4 hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:03 schreef Kleurdoos het volgende:
zo grappig was ie nou ook weer niet hormonale TJ
en bedankt
Claudia, ik heb de box inderdaad al staan
we moesten hier passen en meten, bureaus eruit, box en eettafel erin
(met hangmatje, zie je m?)
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:03 schreef Kleurdoos het volgende:
zo grappig was ie nou ook weer niet hormonale TJ
en bedankt
Claudia, ik heb de box inderdaad al staan
we moesten hier passen en meten, bureaus eruit, box en eettafel erin
(met hangmatje, zie je m?)
Oohh, dan ben ik niet de enige die dat denkt!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:52 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
*knip*
Mijn kont en benen en borsten groeien volgens mij net zo hard als mijn buik![]()
![]()
[ afbeelding ]
heb je een minuutje of 3??quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:50 schreef Kleurdoos het volgende:
ja maar als je steeds van bovenaf een foto neemt dan zie je je hoofd wel maar je buik niet goed, zijkantennnnnn!!!xx
heeey uhhh; hebben jullie mijn babyfoto's nooit gezien?? ik was ook witblond, deze donkere kleur komt uit een pakjequote:Op woensdag 6 juli 2011 16:16 schreef miss-jones25 het volgende:
@ tj mijn ouders hebben/hadden allebei donker haar maar mijn jongste zusje was hartstikke blond zoals Evie dus vaders hoeft niet blond te zijn
En mooie buik hoor BJ en Evie is echt zo cute![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |